Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

22 timers faste? Driver du med PF - extreme edition?

Haha!! Nei, var egentleg det at eg bestemte meg for å prøve ut PF på kvelden i går, og då spiste eg middag klokka 1800, så då blei det å vente til klokka 1600 i dag :p

 

planen i dag er å spise rundt 60-70g havegryn m/ melk og 1 skyr rundt klokka 2300. Høyres det greit ut?

Mnjaaaa... Spis nå imellom det i tillegg fordi: du vil ikke ha FOR lavt kcal-underskudd eller for lite protains...

Lenke til kommentar

Det hørtes godt ut!

Ganske genialt det å bruke wraps som ein slags pizzabunn, eg må prøve å lage meg noko slik ein dag!

Det var kjempegodt!

Er så mye bedre å dekke behovene ved å spise noe ordentlig enn å gi faen og spise noe man egentlig ikke har lyst på eller trenger. Som f.eks bolle eller sjokolade.

Lenke til kommentar

Det hørtes godt ut!

Ganske genialt det å bruke wraps som ein slags pizzabunn, eg må prøve å lage meg noko slik ein dag!

Det var kjempegodt!

Er så mye bedre å dekke behovene ved å spise noe ordentlig enn å gi faen og spise noe man egentlig ikke har lyst på eller trenger. Som f.eks bolle eller sjokolade.

Veldig sant. Kjenner at eg er dei som har fort for å gjera det. Men den gong då, ikkje no lenger!

Lenke til kommentar

Kan noen avkrefte/bekrefte noe rundt PF?

 

Kan man fortsatt bygge muskler når man går på PF?

 

Må man være sykelig opptatt av riktig mengde proteiner til hvert enkelt måltid? Rekker det å spise, la oss si tre-fire brødskiver på skolen til første måltid?

 

Man kan absolutt bygge muskler ja, det er kcal inntaket som avgjør. Legger du deg på underskudd vil du hovedsakelig fjerne fett og vedlikeholde muskler. Når du er fornøyd med fettprosenten kan du øke kcal inntaket og fokusere på bygge muskler.

 

Hvor mye proteiner du skal ha til hvilke måltider kommer ann på når på døgnet du har tenkt å trene. Man trenger ikke være sykelig opptatt men man bør jo prøve å få balansen riktig sånn nogenlunde.

Lenke til kommentar

Hvordan trener dere ryggen? Jeg trente den i dag og brukte noen øvelser fra coopersgun men merker ingen stølhet eller noe...Alt er som før treninga

Stølhet er ingen indikator på hvor effektiv treningen er. :)

 

Om du kjenner det der så gjør du det jo rett...

Jeg vil si det er feil. Man kan kjenne det ganske greit i ryggen etter markløft om man løfter feil. ;)

Lenke til kommentar

Om du kjenner det der så gjør du det jo rett...

Jeg vil si det er feil. Man kan kjenne det ganske greit i ryggen etter markløft om man løfter feil. ;)

Jeg mente ikke at det skulle gjøre vondt da :p

Om man kjenner at man spenner opp der så er det rett, jeg KUNNE jo skrevet det til å begynne med kanskje :p

 

For min del kjennes det ut som jeg har pump nederst i ryggen etter at jeg har kjørt markløft rett...

Men gjør det som sagt vondt så lar man vær og så heller terpe på teknikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...