discostu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da har jeg faktisk bestillt meg langrennski. Aldri hatt noe interesse for langrenn men fikk et innfall når jeg jogget forbi lysløypa igår. Har ikke eid ski siden barneskolen så dette kan bli interessant! Noen her som har testet supersunn lasagne fra fitnessbloggen forresten? Har prøvd cottagecheeselasagne en gang før, ikke min nye favorittrett akuratt. Vanlig lasagne er egentlig ikke så usunt dersom man bruker karbonadedeig, lettost og skummetmelk Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da har jeg faktisk bestillt meg langrennski. Aldri hatt noe interesse for langrenn men fikk et innfall når jeg jogget forbi lysløypa igår. Har ikke eid ski siden barneskolen så dette kan bli interessant! Noen her som har testet supersunn lasagne fra fitnessbloggen forresten? Har prøvd cottagecheeselasagne en gang før, ikke min nye favorittrett akuratt. Vanlig lasagne er egentlig ikke så usunt dersom man bruker karbonadedeig, lettost og skummetmelk ... og bytter ut pastaplatene? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da har jeg faktisk bestillt meg langrennski. Aldri hatt noe interesse for langrenn men fikk et innfall når jeg jogget forbi lysløypa igår. Har ikke eid ski siden barneskolen så dette kan bli interessant! Noen her som har testet supersunn lasagne fra fitnessbloggen forresten? Har prøvd cottagecheeselasagne en gang før, ikke min nye favorittrett akuratt. Vanlig lasagne er egentlig ikke så usunt dersom man bruker karbonadedeig, lettost og skummetmelk ... og bytter ut pastaplatene? 100g pastaplater, no worries! Kjører 100g pasta og 100g ris til andre måltider, så 100g pastaplater er jo bra! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 100g pastaplater - 360 kcal 100g squash - 16 kcal. Tror jeg skal teste denne ut idag og se. Men innbiller meg at jeg må krydre den endel ekstra da. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 100g pastaplater - 360 kcal 100g squash - 16 kcal. Tror jeg skal teste denne ut idag og se. Men innbiller meg at jeg må krydre den endel ekstra da. Joa, men da spiser vel du kjøtt og grønnsaker bare også da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Neida spiser både ris og pasta til vanlig jeg, men alltids gøy å teste noe nytt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror det snart er på tide med nye bilder av meg ... må bare få summe meg til å gidde å ta bildene 3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 På med speedoen, smør deg inn i margarin og frem med kameraet! 3 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Då lever eg fremdeles, og er jævli mett etter karbonadegryte! Overlevde med 22timar faste, og trur det blir lettare i morgo Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 22 timers faste? Driver du med PF - extreme edition? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Whats this? Teaser? http://bildr.no/view/818958 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Whats this? Teaser? http://bildr.no/view/818958 Herlig arm, du må bare jobbe mer med brystet, da er du en ekte machoman 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har begynt med benkpress nå ja Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvordan trener dere ryggen? Jeg trente den i dag og brukte noen øvelser fra coopersgun men merker ingen stølhet eller noe...Alt er som før treninga Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 22 timers faste? Driver du med PF - extreme edition? Haha!! Nei, var egentleg det at eg bestemte meg for å prøve ut PF på kvelden i går, og då spiste eg middag klokka 1800, så då blei det å vente til klokka 1600 i dag planen i dag er å spise rundt 60-70g havegryn m/ melk og 1 skyr rundt klokka 2300. Høyres det greit ut? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Prøvde laksewrapen jeg fant oppskrift på i den fitnessbloggen, jeg. Tasty shit is tasty. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det hørtes godt ut! Ganske genialt det å bruke wraps som ein slags pizzabunn, eg må prøve å lage meg noko slik ein dag! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Når man utfører markløft, er det da normalt at man kjenner det korsryggen? Veldig nervøs for at jeg gjør det feil nemlig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om du kjenner det der så gjør du det jo rett... Man trener hovedsaklig nedre del av ryggen og bakdelen av lårene under markløft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå