AndyPanda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, nå titter jeg faktisk innom flere logger uten bilder (tror jeg). Men det er uansett morsomt, og ikke minst motiverende å se hva trening gjør med kroppen Spesielt med jenter som har skjønt at man ikke blir stor og stygg av å trene vekter, heller tvert i mot! Hvorfor ikke begynne før mars? Det er jo forbedringa som er imponerende, og fremgangen i styrke som er morsom å følge med på. Om noen mnd kan du bla tilbake til første side i loggen, og glise for deg selv Jeg har ikke sett de bildene du la ut, tror jeg Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Alle tipsene over her bør du følge, vil legge til enda ett. Armhevinger, gjort med ca skulderbredt grep og albuene langs kroppen (ikke helt inntil, men ikke mer enn 45 grader ut fra kroppen) aktiverer Serratus Anterior (sagmuskelen, kalles den på norsk). Dårlig utvikling av denne muskelen (pga benkpress) er forbundet med skulderproblemer. Legg inn skikkelige armhevinger i programmet Takker, skal få det med! Flys er vel ikke akkurat det beste du kan gjøre for en skadefri skulder.. Trener du; "Over head press?" Den øvelsen fikset skulderen min på et par uker. Ikke det beste jeg kan gjøre? Så du mener jeg bør kutte den ut? Bruker ikke overhead press nei, skal se nærmere på den! Vel, nå vet ikke jeg hvor mye du trener, etc. Men jeg har hatt mye vondt i armene etter flys. Så jeg har kuttet dem helt ut. Det føles også veldig unaturlig ut for min del. OHP derimot, er en flott skulderøvelse, med en naturlig bevegelse. Det er hore tungt, når du først kommer på 45kg+, men det har reddet skuldrene mine Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er ikke alle som har skulderstruktur til å ta OHP. Gjør det vondt hvis du presser over hodet, så velg en annen øvelse. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Nå har jeg postet noen bilder. Ikke de beste bildene (og ingen av magebildene er nye), men skal få tatt bedre bilder til neste gang. Nå har jeg iallefall tatt det første skrittet! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ikke mye å klage på der, skulle nesten kjørt en mild bulk for å få inn grunnstyrken , men nå kan ikke jeg noe om dansing. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Som War sa, ikke noe å klage på. Tror det kan bli bra når du får satt i gang med treninga og får litt mer muskler Tror du kan bli ganske deffinert med litt mer muskelmasse, ettersom du er ganske tynn. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor er denne danseloggen? Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fikk vite at jeg kunne få begynne rett på cheerleading igjen, og balletten. Så nå er jeg happy. Slipper å lage så masse opplegg selv ^^, Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tar dere utgangspunkt i magebildet fra 2010 nå? Der var jeg jo 5-6 kg tyngre enn nå. Jeg har nok tenkt til å gå opp litt til. Så mye som jeg er komfortabel med, iallefall. Og tusen takk! Det var ikke så skummelt å poste bilder likevel. Danselogg? Det har jeg nok ikke. Jeg har oversikt over de gangene jeg danser, men ikke noe utover det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Så en ballett på den Kungliga Operan, det er faen sykt tøft, og sammen med orkester Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg syns ballettdansere har veldig flotte kropper. Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 noen av dem har. jeg er f.eks. ikke blandt dem Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor er denne danseloggen? Igjen - kvar er denne danseloggen? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor kom det med danselogg fra? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Var ein skriveleif frå mi side. Eg meinte danseblogg, eller der desse bilde har blitt lagt ut iallfall. Endret 7. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Aha.. Hvordan går det med fasten din btw? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Var ein skriveleif frå mi side. Eg meinte danseblogg, eller der desse bilde har blitt lagt ut iallfall. Mener du disse? Jeg vil også høre om fasten. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ja - stemmer nok det, og syns som dei andre, at det ikkje er noko å klage på der. Det gjeng greit, er litt sulten, men ikkje veldig eigentleg, føler meg bare litt tom. Har funne meg ein kaffe nå, så satsar på at den gjer meg litt energi Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Rolig helg: overstått Er veldig gira på tarzanloftbesøk nå! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Da har jeg faktisk bestillt meg langrennski. Aldri hatt noe interesse for langrenn men fikk et innfall når jeg jogget forbi lysløypa igår. Har ikke eid ski siden barneskolen så dette kan bli interessant! Noen her som har testet supersunn lasagne fra fitnessbloggen forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå