War Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Endret nå Som sakt så foregår de fleste studier på dyr, har visst blandet inn litt ku fakta fra tidligere diskusjoner . Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) PROTEINPRIS ___________ Her er det en liste over noen proteinpulver som brukere her inne kjøper. Prisene er totalpris for en enkeltbestilling inkl alla avgifter og frakt. Norkost Myse protein Isolate MWA 4 kg -Totalt: Kr.779,00 ~ 0,19 kr pr gram ---------------- Ej-Shop Ej-Shop 90+ Protein - 5 kg. Totalt: Kr.905,00 ~ 0.18 kr pr gram ---------------- Proteinfabrikken 100 % Whey Protein 3kg Totalt: kr 610,00 ~ 0.20 kr pr gram ---------------- Proteinfabrikken Whey Tech 3000g Sjokolade Totalt: kr 761,00 ~ 0,23 kr pr gram ----------------- Tech Nutrition Protein Isolate:80% kasein og 20% myse R -står for rabatt da man har dette ut livet etter visse beløp totalt. 750 g Totalt -298,- ~ 0,39 pr gram/ 5% R ~ 0,37,-/ 10% R ~ 0,35,-/ 15% R ~ 0,33kr 3 kg Totalt -898,- ~ 0,29 på gram/ 5% R ~ 0,28,-/ 10% R ~ 0,26,-/ 15% R ~ 0,25kr Protein Basic Totalt 798,- 4 kg 80% kasein og 20 % myse 0,19 kr pr gram / 5% R ~ 0,18 / 10% R ~ 0,17 / 15% R ~ 0,16 --------------- Fett innhold kommer snart. Endret 11. august 2005 av War Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Så regner du frakt igjen? Du vet ikke alle har det problemet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nettopp ferdig med en økt i gymmen. Har til nå trent 4 ganger denne uken. Så gjenstår det to. 3 kardio og 3 styrke. Sitter og gafler i meg ris nå. Vurderer å sette i gang med V12 igjen. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Flesteparten må betale frakt for et produkt man kjøper på nett. De som ikke må det kan jo bare trekke fra ca 80 kr og regne selv. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Men hvilke produkt er mest effektivt (best)? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Å hvorfor tar du fram 100% whey i sammenligningen din, og ikke whey tech? kjenner ingen som bruker 100% whey bøtta. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Postet de som dere la inn her lengre oppe, og hva andre her bruker som jeg har fått vite på msn. Skal seff legge inn flere Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Men hvilke produkt er mest effektivt (best)? Den beste er en med kaesin og myse sammen. Og en med minst mulig mettet fett. Den beste med tanke på råvarekvalitet er nok fortsatt protein isolate fra TN, men ikke alle liker sammensettingen . Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det ingen av dere som løper joggeturer, og intervalltrening? Er dere bare sånne som trener all slags styrke på overkroppen og slikt? Jeg anbefaler dere å jogge en god tur, minst 7 km en gang i uken. så visst dere har knapp med tid så spis et godt måltid før dere løper som resulterer i sting. for da trener dere magemusklene med det samme Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det ingen av dere som løper joggeturer, og intervalltrening? Eg joggar! Akkurat no har eg problem med at leggmusklane mine er for korte, så eg held meg helst til sykling og tøyar mykje ut. Skal begynne å jogge igjen når eg har fått fiksa musklane mine. Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen av oss sliter med å holde et kcal overskudd på 4-6K pr dag. Da kan vi ikke løpe hele søndagen og forbrenne bort halvparten. Vi trener forbrenningstrening rett etter styrketreningen for å forbrenne de fettsyrene vi har mobilisert ut i blodomløpet gjennom vekttreningen treningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det ingen av dere som løper joggeturer, og intervalltrening? Jeg trener fotball tre ganger i uken. Har ingen problem med å holde vekten oppe. Lenke til kommentar
Murderdoll Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei jeg er en gutt på 15, jeg har vel trent på treningstudio nå i over 1 mnd, har vel trent nesten hver dag, utenom i helgene.. Jeg har merka en forandring ja, men den har gått veldig sakte, lurer bare på hvor mye protein pulveret virker?! Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett spann me d og prøve d et par måneder å se hvordan det virker.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei jeg er en gutt på 15, jeg har vel trent på treningstudio nå i over 1 mnd, har vel trent nesten hver dag, utenom i helgene.. Jeg har merka en forandring ja, men den har gått veldig sakte, lurer bare på hvor mye protein pulveret virker?! Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett spann me d og prøve d et par måneder å se hvordan det virker.. Det er så mye bedre å trene med proteinpulver enn å trene uten. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg trener fotball tre ganger i uken. Har ingen problem med å holde vekten oppe. Kva lag spelar du på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg trener fotball tre ganger i uken. Har ingen problem med å holde vekten oppe. Kva lag spelar du på? Sandved IL - det desidert dårligste juniorlaget på vestlandet. Kom fra Ganddal, et mye bedre lag, for noen måneder siden. Gadd ikke å være superseriøs + at treneren aldri lot meg prøve for A-laget pga treningsfravær. Nå kom jeg nettopp hjem fra styrketrening. Det betyr da at jeg har hatt 3 fotball- og 3 styrketreninger på de 4 dagene uken har vart. I morgen blir det magetrening og kanskje litt kardio. Endret 11. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det ingen av dere som løper joggeturer, og intervalltrening? Er dere bare sånne som trener all slags styrke på overkroppen og slikt? Jeg anbefaler dere å jogge en god tur, minst 7 km en gang i uken. så visst dere har knapp med tid så spis et godt måltid før dere løper som resulterer i sting. for da trener dere magemusklene med det samme Jeg har aldri jogget 7 km i hele mitt liv! Ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Som War sier, skal man ha noe overskudd så kan man ikke drive med kardio for mye. Å jeg trener både bein og overkropp, selv om jeg ikke liker store lår. Syns de gamle byggerne så best ut! Så prøver og begrense meg på frontsiden av lårene. Spis et godt måltid rett før man trener, er det bare jeg som reagerer på dette? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det ingen av dere som løper joggeturer, og intervalltrening? Er dere bare sånne som trener all slags styrke på overkroppen og slikt? Jeg anbefaler dere å jogge en god tur, minst 7 km en gang i uken. så visst dere har knapp med tid så spis et godt måltid før dere løper som resulterer i sting. for da trener dere magemusklene med det samme Jeg har aldri jogget 7 km i hele mitt liv! Ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Som War sier, skal man ha noe overskudd så kan man ikke drive med kardio for mye. Å jeg trener både bein og overkropp, selv om jeg ikke liker store lår. Syns de gamle byggerne så best ut! Så prøver og begrense meg på frontsiden av lårene. Spis et godt måltid rett før man trener, er det bare jeg som reagerer på dette? Når du løper med sting, trener du magemusklene dine. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hyrlen: Nja, no for tida et eg ihvertfall eit godt måltid ca ein halvtime før trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå