Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det det. Du kan ta poenget om du vil eller ikke. ;)

Bodybuilding er trening, men all trening er ikke bodybuilding (noe jeg tror den som kommenterte mente). :)

 

Poenget mitt var at det ikke er vits å klage på at jeg spør om bodybuilding-spørsmål i en treningstråd. Det blir bare for dumt...

 

Poenget mitt her er at det er en overkant av folk som trener for masse, og derav slenger ut regler som "aldri kardio og styrke i samme periode". Dette kanskje er en regel blant "bodybuilderne", men man kan absolutt få fremgang av det.

 

Hvilket bodybuilding-spörsmål har jeg klaget på? Jeg har bare forsvaret mine påstandet hvorvidt man kan trene flere ting samtidig.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig litt lyst til å trene litt med vekter og den slags. Men jeg føler meg så fantastisk teit når jeg ser ut som jeg gjør. Men får vel bare mote meg opp til neste gang.

 

Doofenschmitz: Jeg får heller ikke gitt blod, gitt. Men det kommer jeg nok ikke til å få gjort noen gang uansett. Flott du er stolt av jenta di! Det høres koselig ut å trene med kjæresten. :)

Lenke til kommentar

Hun spiser mer enn nok så gainer er det heldigvis ikke behov for :)

Dessuten så holdt hun på å spy når hun smakte wheytech med skogsbærsmak :p

 

Zerda, når jeg begynte å trene med kcaloverskudd var det skikkelig små vekter jeg begynte med. Mange som så på å smilte lurt...

Nå er det jeg som smiler lurt når jeg ser luringene kjøre bicepscurl med de samme vektene som for et år siden.

Er litt fristende å spørre: Åjja, dere trener korsrygg i dag? når man ser de stå å hive på vektene for å få de opp :p

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig litt lyst til å trene litt med vekter og den slags. Men jeg føler meg så fantastisk teit når jeg ser ut som jeg gjør. Men får vel bare mote meg opp til neste gang.

 

Hvordan er det du ser ut som gjør at du føler deg så teit? :p

 

Men alle er forskjellige, og alle har begynt et sted ;) Tviler på at de som trener der begynnte på 100 kg første gangen.

Lenke til kommentar

[feig] Vel, altså. Som jeg har skrevet tidligere i tråden veier jeg veldig lite (ja, jeg prøver å gå opp i vekt), og jeg kan ikke akkurat skryte på meg noen flotte overarmer. Syns bare det er litt pinlig å stå der med pinglevektene mine og se ut som om jeg ikke greier det engang, hehe. Sist jeg prøvde meg litt så var det heldigvis nesten tomt der. [/feig]

 

Jeg hadde tenkt meg en tur på treningsstudioet i dag, men jeg rakk det ikke. Ble skikkelig skuffa! Tok en økt her hjemme isteden, da. Så er litt fornøyd med det.

Endret av Zerda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes ikke det skal være noe flaut, Zerda. Alle må jo begynne et sted. Jeg tar heller ikke så tunge vekter, men som nybegynner er jo det bare normalt. I tillegg er ikke jeg så liten heller, og da ser vel lette vekter enda dummere ut enn om jeg hadde vært lita og tatt lette vekter, right? Syntes det bare er bra at du har begynt, jeg. :)

 

Så forresten ei litta snelle trene her om dagen. Kjempeliten og kjempetynn, men tok fortsatt forholdsvis tunge vekter, syntes jeg. Da følte jeg meg skikkelig pinglete. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...