Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hvorfor i alle dager vil du ikke bli sterk? Endret 4. februar 2011 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Last ned RYP fra TN.no eller noe, da. Den fokuserer en del mer på volum. Du kan få like effektiv (bedre) bygging med mindre trening enn det opplegget du har satt opp nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har du et program som ikke er styrke men volum? Eller er det bare sært? Dette her gir jo såklart volum også, hvertfall når du er nybegynner. Jo sterke du blir, jo større blir musklene. Det er jo ganske basic. Når vektene blir en del tyngre og styrken din er blitt forbedret, er det kanskje bedre å skifte til en splitt, om du vil fokusere mer på volum. Om du ikke synes thai-fyren er stor, hva mener du da er stort? Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Litt kommentar til Sebbe sitt bilde, litt hva jeg ser på som "svær". Ripped is the new big Forresten gjør ikke Martin Berkhan noe kardio, og markløfter 3x kroppsvekta si. Edit: link til bildet, spoiler'n kuker seg. Endret 4. februar 2011 av storken Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Om du skal bygge volum må du jo ha styrke i bunn. Du klarer ikke bygge volum om du ikke er sterk nok til det... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Litt kommentar til Sebbe sitt bilde, litt hva jeg ser på som "svær". Ripped is the new big Forresten gjør ikke Martin Berkhan noe kardio, og markløfter 3x kroppsvekta si. Edit: link til bildet, spoiler'n kuker seg. Men Berkhan kjører jo periodisk faste så han trenger ikke kardio for å holde fettprosenten nede Vi er visst bare noen få her på forumet som innser hvor bra PF faktisk er... edit: må bare legge til at frokost er meningsløst når man kan sove en halvtime ekstra om morgenen. Søvn og PF > "norsk kosthold" Endret 4. februar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Men Berkhan kjører jo periodisk faste så han trenger ikke kardio for å holde fettprosenten nede Vi er visst bare noen få her på forumet som innser hvor bra PF faktisk er... Og likevel er det enda færre som kan vise til skikkelig lav fettprosent Det er ingen grunn til å være så dogmatisk ovenfor PF. Ja, det har sine fordeler, men ulempene er der også, som med alt annet. Endret 4. februar 2011 av Discipline Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Trente i dag men klarte ikke å løfte like mye som på onsdag. Vi spiste kake i sistetime på skolen i dag, det resulterte i at jeg ble kvalm på trening. I tillegg var det behagelig dårlig luft på treningsstudio, vil ikke si det hjalp så mye. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Men altså, en ting vil jeg poengtere. Er flere her, inkl meg som er glad i fasteopplegget. DET ER IKKE NO MAGISK Altså, det er bare kcal ut og inn her også som alle andre dietter. Fordelen med faste er at den er så sykt enkel og følge og jeg som da har tatt den til 2 store måltider per dag kan spise meg stappmett. Enkelt og greit, man slipper å steike mat hele tiden og annet fuck. Bedre tilpasse hverdagen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nei, det er ikke magi, like lite som lavkarbo er magi. Men det er enkelt, og det kan fungere veldig veldig godt! Jeg leste noe om mer stabilt insulinnivå da jeg lurte på å begynne med PF, og jeg må si at for meg så virker det hvertfall å stemme For mange frokostmennesker er det kanskje helt bakvendt og spørs om man kommer seg over en slags tilvenningsfase eller om man gir opp på veien. Jeg har aldri vært glad i frokost, så det passer meg bra. Edit: Orker ikke gå og preke om hva som er best egentlig. Det er mye som kan fungere, og klisjè; finn det som passer for deg Endret 4. februar 2011 av Juliess Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hva har pusteteknikken å si når det kommer til styrketrening? Altså puste ut til øvelsen blir utført og puste inn i det man går tilbake til utgangspunktet? Hvis man holder igjen pusten i en øvelse, kan det ha noe å si? Endret 4. februar 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva har pusteteknikken å si når det kommer til styrketrening? Altså puste ut til øvelsen blir utført og puste inn i det man går tilbake til utgangspunktet? Hvis man holder igjen pusten i en øvelse, kan det ha noe å si? Jeg syns det har ganske mye å si. Holder du pusten gjennom en hel øvelse? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 I for eks knebøy må du holde trykket under øvelsen, prøv å slipp ut luften nederst, da kolapser du og mister stanga. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva har pusteteknikken å si når det kommer til styrketrening? Altså puste ut til øvelsen blir utført og puste inn i det man går tilbake til utgangspunktet? Hvis man holder igjen pusten i en øvelse, kan det ha noe å si? Jeg syns det har ganske mye å si. Holder du pusten gjennom en hel øvelse? Hva har det å si da? Nei, jeg gjør ikke det gjennom en hel øvelse men glemmer meg noen ganger og gjør det motsatte.. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva skjer egentlig hvis man trener styrke og ikke spiser noe etter en hard trening? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva har det å si da? Nei, jeg gjør ikke det gjennom en hel øvelse men glemmer meg noen ganger og gjør det motsatte.. Jeg føler jeg klarer mer. F.eks. hvis jeg har masse pust når jeg er nederst på benkpress og puster ut alt jeg kan mens jeg løfter går det lettere. Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Men Berkhan kjører jo periodisk faste så han trenger ikke kardio for å holde fettprosenten nede Vi er visst bare noen få her på forumet som innser hvor bra PF faktisk er... Og likevel er det enda færre som kan vise til skikkelig lav fettprosent Det er ingen grunn til å være så dogmatisk ovenfor PF. Ja, det har sine fordeler, men ulempene er der også, som med alt annet. Jeg vil gjerne høre de store ulempene... Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det stor forskjell på BCAA, eller er det som kreatin at billigste sort duger? Og hvor viktig er det egentlig i det hele og det store? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hørt at det er bedre med helkroppsprogram enn splittprogram for oss unge folk? En ordentlig sværing fortalte kompisen min at nå som vi var unge var det best å kjøre helkropps. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vet ikke hvor gamle dere er, men enig med han. Jeg trente splitt fra jeg var 16 til 18, også gikk jeg over til helkropp og fikk mye bedre framgang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå