Sapientia Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har trent to ganger med iddqd her på forumet, og noen ganger med ei venninne (som jeg skal trene med i morgen). Det er ganske nice, ja. 8, styrke + kardio tenkte jeg. Får se hva jeg rekker. Kjære Mats; #1 Jeg er B-menneske, så om du skipper trening i morgen er det ikke krise. Går på Dragvoll, jeg, så har tid senere på dagen og. #2 "Noen ganger"? Føler du prøver å skyve meg under et teppe her. Vil ikke innrømme heelt at du trener med meg. (Har trent med ham siden sommerferien, han prøver bare å lure dere.) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Men jeg har ikke tid senere i morgen, ikke før sent. Står vel ca. hver gang vi har trent i loggen, så kan du telle selv.. Men er nok blitt noen ganger nå, ja. Sir-Andy: Ctrl+f5, evt. ser du den snart. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Syns det har blitt flere aktive folk i denne kategorien i det siste, det er gøy Jeg flytter til England neste uke Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du har ikke nevnt meg hver gang vi har trent sammen, nei. Ooh, hvor lenge da, Juliess? Jeg har fryktelig lyst til å flytte dit en periode, jeg og. Helst så snart som mulig! Gøy! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Vel, flytter til kjæresten så forhåpentligvis leeeenge så begynner jeg på "personal training and gym instruction"-kurs i slutten av februar gleder meg til å lære masse masse! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hørtes kjempeartig ut, da! Kos deg! Endret 2. februar 2011 av Sapientia Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Kos deg Julie Ingen som vil bli med hit da? Endret 2. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kos deg Julie Ingen som vil bli med hit da? MuiThai treningsleir i Thailand? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jepp! Endret 2. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har Keddle's gym 400 meter nedi gata hvis jeg vil hoppe og slå ting Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Du har ikke kokosnøtter, "løpe naken på stranda", varme og alt er billig Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hadde vært sinnssykt morro Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kos deg Julie Ingen som vil bli med hit da? Hadde vært sinnsykt kult! Har du planlagt tur? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sånn ca, må jobbe i sommer/höst etter studiene er klare. Når jeg har nok penger stikker jeg og blir der i et halvår Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Går for tiden på Mutant Mass. Ikke noe hardere enn 2 scoops i en shake etter trening. Bør jeg ta mer? En annen ting, hva sier dere til å ta kreatin i tillegg, og eventuelt anbefalinger? Denne drukna i chit-chat. Forenkler mine spørsmål litt: Er én shake, kun etter trening, for lite? Er kreatin til å anbefale? Tips til god kreatin? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ah, faen Mats! Forvirra^5 >.< Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sånn ca, må jobbe i sommer/höst etter studiene er klare. Når jeg har nok penger stikker jeg og blir der i et halvår Bare ta et halvår med psykologi på NTNU (Dragvoll), ta ut stipend, dra til thailand i et halvår, kom hjem 1-2 uker før eksamen, les, profit 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ingen som vil bli med hit da? Me want! Hadde det ikkje vore for garantert fyrstegongstjeneste til sommaren om eg ikkje kjem inn på befal, så hadde eg lett blitt med! Klarte forøvrig å stå opp klokka 06:00, var ute av huset 06:15 og var heime igjen 06:37 HARDT å trene så tidleg på morgoen Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Går for tiden på Mutant Mass. Ikke noe hardere enn 2 scoops i en shake etter trening. Bør jeg ta mer? En annen ting, hva sier dere til å ta kreatin i tillegg, og eventuelt anbefalinger? Denne drukna i chit-chat. Forenkler mine spørsmål litt: Er én shake, kun etter trening, for lite? Er kreatin til å anbefale? Tips til god kreatin? Du får antakeligvis i deg nok protein med et ok kosthold, og det er vanlig med 10 gram før og 30 gram etter trening. Du kan justere som du selv ønsker, men hvis du regner ut proteininntaket ditt på en vanlig dag og ikke er lat med spisinga er det nok ok. Kreatin fyller musklene med vann og gir deg mer masse, som igjen skal gi deg mer styrke, men du trenger det strengt tatt ikke hvis kostholdet ditt er bra. Fordeler med kreatin: -Økt proteinsyntese ; Gjør at du andelen protein som går til muskeloppbyging øker. -Økt trykk på treningen, som når sitt høydepunkt rundt uke3-4 -Økt glykogenlagring; evnen til å lage glukose i musklene. -Raskere restitusjon; gjør at du kan ha høyere treningsfrekvens. -Forsinket melksesyredannelse -Økt energi til hjernen Fettsyrer kan du også se på. Det blir for vanskelig å si om det er nok siden du ikke nevner kroppsvekta di og hvor ofte og tungt du trener, men som sagt, regn ut proteininntaket og se litt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå