Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid.

Sånn ser hun ut nå og hun er på diett:

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg

 

Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv.

Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler.

 

Kan glede med en annen historie. Bodde med en liten jente før, som var rundt 40-50kg. Hun var livredd for kalorier, trente masse cardio og skulle absolutt ikke få muskler eller fett på kroppen.

 

Nå har hun begynt med frivekter med meg som PT :D, og spiser masse "kraftig" mat.

Har du lagt inn "pølse" i kostholdet :innocent:?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid.

Sånn ser hun ut nå og hun er på diett:

http://www.kissies.s.../bellajag11.jpg

 

Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv.

Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler.

 

Kan glede med en annen historie. Bodde med en liten jente før, som var rundt 40-50kg. Hun var livredd for kalorier, trente masse cardio og skulle absolutt ikke få muskler eller fett på kroppen.

 

Nå har hun begynt med frivekter med meg som PT :D, og spiser masse "kraftig" mat.

Har du lagt inn "pølse" i kostholdet :innocent:?

 

OH%20NO%20YOU%20DI%20INT%20MICHELLE%20OBAMA.jpg

 

 

 

Myorev-shaker er potte tett, det er bare dere iq-sperrer som ikke klarer å sette på lukket rett, desuten har den en kant uten på gjengene hvor vann legger seg. Selv med korken godt påskrudd vil dette vannet renne av når du drikker, og de dråpene har resultert i mye banning her inne, noen sier at den lekker pga ring på bordet, av samme grunn.

Ok, "genius". Hvilken revolusjonerende måte er det man skrur myorev-shakeren på som krever en over gjennomsnittet høy IQ?

Nevnte det for "the boss" og han skulle ta det opp med produsenten ;)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid.

Sånn ser hun ut nå og hun er på diett:

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg

 

Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv.

Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler.

 

Har alltid hatt lyst til å knulle ei barbiedukke! :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Råvareprisene på melk har vel gått i været? Eller så har de innsett at de kunne ta seg bedre betalt? De er jo det nærmeste man kan komme en nettbutikk med fanboys ;)

Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid.

Sånn ser hun ut nå og hun er på diett:

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg

 

Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv.

Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler.

 

Har alltid hatt lyst til å knulle ei barbiedukke! :ermm:

Hadde vært morsomt å prøvd da :D Funnet ut om det er vakum inni :D

Lenke til kommentar

Råvareprisene på melk har vel gått i været? Eller så har de innsett at de kunne ta seg bedre betalt? De er jo det nærmeste man kan komme en nettbutikk med fanboys ;)

 

Hehe, kvaliteten og smaken er god, men ikke for enhver pris ;) Jeg har hvertfall begynnt å se etter andre alternativer nå...

Begrunnelsen dems var visst: Konkurransesituasjonen i markedet og økende råvarepriser... Siste halvår av 2010 økte for eksempel melkeprotein med 20-30% uten at de økte prisene våre i det hele tatt.

 

Noen som f.eks. har noen erfaringer med Activate Elite Gold? Sammenlikna den med myprotein (som er favoritten så langt), og næringsinnholdet så jo bra ut. Noen som har noen innvendinger på det som står på ingredienselista? Men ikke minst; hvordan er smaken? Gjerne i forhold til myoprotein eller prozyme for de som har prøvd begge :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ja men det er sant. Råvareprisen har skutt i været. Maten i butikken vil bli dyrere av samme grunn.

 

Jeg ELSKER Activate Elite, og er på min fjerde 3-kgs. Men jeg liker også tunfisk, banan og peanøttsmør. Så jeg vet ikke om det er lurt å stole på meg. Support(at)norkost.no, gi dem en lyd så sender de smaksprøver til deg i løpet av en dag eller to :)

Lenke til kommentar

Visste ikke om du var ironisk eller ikke på det utsagnet :p Men ja, det er vel flere som kommer til å sette opp prisene etterhvert...

 

Jeg liker selv tunfisk, banan og peanutsmør, spiser sushi og klarer å drikke øl-cider-vin blanda uten å spy, og har fått i meg 4 kg hver av både 90+ og erteprotein, så jeg er ikke direkte kresen heller laugh.gif Men du har ikke prøvd noen av de andre nevnte pulverne altså?

 

Tror jeg skal be om smaksprøver ja :) Skal ikke se bort i fra at jeg legger inn en bestilling på 12 kg der når siste myoprotein-bøtta er tom. Gratis frakt gjør ikke valget noe vanskeligere heller :D

 

edit: litt mye smileys... :blink::innocent::cool:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har smakt enten myoprotein eller den meal tech saken. Jeg husker ikke helt =/ men særlig magisk var det ikke.

 

Jeg var ikke ironisk. Maten KOMMER til å bli dyrere, det har flere av grossistene varslet ;)

Lenke til kommentar

Av mangel på bedre tok jeg bilde av en bamse og bruker som avatar. Mikkel har byttet, og ikke så lenge siden Sir-Andy byttet. Er forvirrende, egentlig, da jeg mest kjenner igjen avatarer. :p

 

Var forresten hos sykkelverkstedet forrige uke. De har fikset alt på sykkelen, men enda ikke fått ene eiken jeg mangler. De kan ikke bruke noen av dem de har der fra før av, men må vente på Campognolo. Ganske kjedelig at det skal ta så lang tid (tatt noen mnd nå), håper i hvert fall den er klar til veien er bar. :thumbup:

 

Endret: Har lab-øvelse i morgen, så er ikke ferdig før 19++, derfor ble morgenen greiest. ;)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...