Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Saksa fra en signatur en eller anna plass...

 

"Mirrors dont show progress, they only show much work is left to do..."

Det høres slitsomt ut. Skjønner ikke hvorfor det er så stor motvilje mot å være fornøyd med tingenes tilstand :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er galt med genmodifisering?

Spør mattilsynet som stoppet hele batchen.

 

Myorev-shaker er potte tett, det er bare dere iq-sperrer som ikke klarer å sette på lukket rett, desuten har den en kant uten på gjengene hvor vann legger seg. Selv med korken godt påskrudd vil dette vannet renne av når du drikker, og de dråpene har resultert i mye banning her inne, noen sier at den lekker pga ring på bordet, av samme grunn.

 

Hvordan banan smaker vet jeg ikke, er vel en grunn til at den ble stående lenge på lager.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ikke lettere i håndball? Fotball opplever som regel et tap på over 90 % eller mer i tenåringslag, mens håndball har blitt megapopulært i Norge de siste årene.

 

Sant nok. Nå tenkte jeg på herresiden, men jeg er jo dame :p

 

Uansett, skrev tidligere at jeg føler jeg har mest utviklingspotensialet i håndball.

Lenke til kommentar

Whey-100 med ca 350-400ml vann smakte veldig lite.. Noe som egentlig bare er greit! :) Eneste er at det metter MYE mindre :(

 

Oppdatering; Prøvde FightForce Xtreme, 1 scoop ble litt lite til ~300ml vann. Veldig utvannet smak da. Er spent på om det faktisk har noe virkning :D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid.

Sånn ser hun ut nå og hun er på diett:

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg

 

Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv.

Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler.

Lenke til kommentar

Myorev-shaker er potte tett, det er bare dere iq-sperrer som ikke klarer å sette på lukket rett, desuten har den en kant uten på gjengene hvor vann legger seg. Selv med korken godt påskrudd vil dette vannet renne av når du drikker, og de dråpene har resultert i mye banning her inne, noen sier at den lekker pga ring på bordet, av samme grunn.

Ok, "genius". Hvilken revolusjonerende måte er det man skrur myorev-shakeren på som krever en over gjennomsnittet høy IQ?

Endret av Kubjelle
Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid.

Sånn ser hun ut nå og hun er på diett:

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg

 

Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv.

Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler.

 

Kan glede med en annen historie. Bodde med en liten jente før, som var rundt 40-50kg. Hun var livredd for kalorier, trente masse cardio og skulle absolutt ikke få muskler eller fett på kroppen.

 

Nå har hun begynt med frivekter med meg som PT :D, og spiser masse "kraftig" mat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...