Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Saksa fra en signatur en eller anna plass... "Mirrors dont show progress, they only show much work is left to do..." Det høres slitsomt ut. Skjønner ikke hvorfor det er så stor motvilje mot å være fornøyd med tingenes tilstand Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vurderer sterkt å slutte på fotball nå. 3 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vurderer sterkt å slutte på fotball nå. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, fordi jeg har både mye lekser og driver med håndball og gitar ved siden av. Det og fotballen tar egentlig bort hele fritiden min og sjansen til å være med venner, så har tenkt til å fortelle treneren det i morgen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du vet vel best selv hva du vil prioritere og hva du vil ofre Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Føler vel egentlig at det er håndballen jeg har det virkelige potensialet, i tillegg til at det er lettere å slå igjennom. Endret 1. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hva er galt med genmodifisering? Spør mattilsynet som stoppet hele batchen. Myorev-shaker er potte tett, det er bare dere iq-sperrer som ikke klarer å sette på lukket rett, desuten har den en kant uten på gjengene hvor vann legger seg. Selv med korken godt påskrudd vil dette vannet renne av når du drikker, og de dråpene har resultert i mye banning her inne, noen sier at den lekker pga ring på bordet, av samme grunn. Hvordan banan smaker vet jeg ikke, er vel en grunn til at den ble stående lenge på lager. Endret 1. februar 2011 av War 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Føler vel egentlig at det er håndballen jeg har det virkelige potensialet, i tillegg til at det er lettere å slå igjennom. Skal du bli proff? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Føler vel egentlig at det er håndballen jeg har det virkelige potensialet, i tillegg til at det er lettere å slå igjennom. Skal du bli proff? Prøver på det ja Men har backup planer Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er vel ikke lettere i håndball? Fotball opplever som regel et tap på over 90 % eller mer i tenåringslag, mens håndball har blitt megapopulært i Norge de siste årene. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er vel ikke lettere i håndball? Fotball opplever som regel et tap på over 90 % eller mer i tenåringslag, mens håndball har blitt megapopulært i Norge de siste årene. Sant nok. Nå tenkte jeg på herresiden, men jeg er jo dame Uansett, skrev tidligere at jeg føler jeg har mest utviklingspotensialet i håndball. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sitter og tvinger i meg den siste av dagens 3 liter melk. Begynner på GOMAD neste uke (4 liter melk daglig) Blir spennede å se hvor mye jeg går opp den måneden. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Genmodifisert soya, ikke bra. http://myrevolution....n-mass-meal-4kg Kjøpte 16kg nå 1000,- ( billigere en 12kg ) 16 kg med banansmak? Du får rapportere hvordan den smaker da. Er ikke så kresen på det, bare den ikke er FOR søt, og heller ikke smaker rødvin. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Whey-100 med ca 350-400ml vann smakte veldig lite.. Noe som egentlig bare er greit! Eneste er at det metter MYE mindre Oppdatering; Prøvde FightForce Xtreme, 1 scoop ble litt lite til ~300ml vann. Veldig utvannet smak da. Er spent på om det faktisk har noe virkning Endret 2. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid. Sånn ser hun ut nå og hun er på diett: http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv. Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Fy f**n ho va STYGG Hun her er mer tiltalende 4 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Myorev-shaker er potte tett, det er bare dere iq-sperrer som ikke klarer å sette på lukket rett, desuten har den en kant uten på gjengene hvor vann legger seg. Selv med korken godt påskrudd vil dette vannet renne av når du drikker, og de dråpene har resultert i mye banning her inne, noen sier at den lekker pga ring på bordet, av samme grunn. Ok, "genius". Hvilken revolusjonerende måte er det man skrur myorev-shakeren på som krever en over gjennomsnittet høy IQ? Endret 2. februar 2011 av Kubjelle Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Skru feil vei til den "klikker", så riktig vei. Kan hende dere gjør det, men vet mange får lokket på shakeren litt skjevt på. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Satan! Da var dagens økt unnagjort! Mark og bøy var tungt som f**** i dag! Merker jeg er sinnsykt sliten og utkjørt nå. Legger nok markløften på hylla noen dagers tid nå også, merker at ikke alt er som det skal baki der! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er nysgjerrig på hva "Kissie" kommer til å si om seg selv om en fem års tid. Sånn ser hun ut nå og hun er på diett: http://www.kissies.se/wp-content/uploads/bellajag11.jpg Så sitter det mange mange tusen jenter og leser det her og tror at det er veien å gå.. resultater kommer ikke gratis, og det er vel ikke anbefalt å sulte vekk alt av muskler osv. Altså, nei, man kan ikke skylde alt av folk sin dårlige selvtillitt osv på retusjert reklame, men vi har jo litt skrudde idealer idag. Litt. Jenter virker å være livredde for muskler. Kan glede med en annen historie. Bodde med en liten jente før, som var rundt 40-50kg. Hun var livredd for kalorier, trente masse cardio og skulle absolutt ikke få muskler eller fett på kroppen. Nå har hun begynt med frivekter med meg som PT , og spiser masse "kraftig" mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå