phax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Godt å høre! Har gått ned masse i vekt og bare hatt fokus på rett teknikk og dybde de siste mnd, så er jo greit å se at man er på rett spor. Også innsett at oppvarming er viktig, selv om det er kjedelig.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Godt å høre! Har gått ned masse i vekt og bare hatt fokus på rett teknikk og dybde de siste mnd, så er jo greit å se at man er på rett spor. Også innsett at oppvarming er viktig, selv om det er kjedelig.. Slit med det same. Oppvarming er dritt kjedeleg.. Korleis varmar du opp til knebøy? Syklar du, eller trenar du med endå lettare vekter først? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er så dårlig med sykler på treningssenteret der jeg trener så pleier bare varme opp på tredemølla i en 10 minutters tid. Går i passe tempo i oppoverbakke og jogger litt. Så tar jeg noen sett med lave vekter, som regel 20-40-60kg. Merker god effekt av det hvertfall, før hadde jeg så mye smerter at jeg måtte stoppe helt med knebøy i en god periode. Nå kjenner jeg ingenting sålenge jeg er varm! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Actic Tromsø har fått alt av frivekter og stativer nytt!!! Endelig et ordentlig knebøyrack og powercage... Nymalte vegger og ordentlig musikkanlegg, virkelig så Actic spanderer på kundene nå Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor nevner ingen Mutant Mass? Etter hva jeg har hørt det beste man får. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Genmodifisert soya, ikke bra. http://myrevolution....n-mass-meal-4kg Kjøpte 16kg nå 1000,- ( billigere en 12kg ) Endret 1. februar 2011 av War Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan er banansmaken? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva er galt med genmodifisering? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kan tørket frukt være en god erstatning for nøtter som et kjapt mellommåltid? Har nøtteallergi, så blir vanskelig å nyte nøttene 100% Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Spis større måltider, drit i mellommåltidene! Edit: Hvordan er egentlig den banansmaken på lean mean mass? tenker litt på å bestille, har forferdelig mye proteinpulver, men ikke noe gainer. Endret 1. februar 2011 av storken Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tørka frukt har høy energitetthet, så det er ypperlig om du vil opp i vekt Lenke til kommentar
HOK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tørka frukt har høy energitetthet, så det er ypperlig om du vil opp i vekt Strake motsetningen av hva jeg ønsker. Da dropper jeg den idéen! Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gidder ikke å handle på myrevolution lenger ... Shakeren deres er faktisk helt kuk dårlig. Den er ikke helt tett, morsomt å søle rommet fult når du skal riste. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gidder ikke å handle på myrevolution lenger ... Shakeren deres er faktisk helt kuk dårlig. Den er ikke helt tett, morsomt å søle rommet fult når du skal riste. Snart kommer War og kjefter på deg :!: Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Det var da litt av et argument e: men er enig i at shakeren ikke er det beste produktet de har inne nei Gi dem en tilbakemelding på det, så kanskje de tar inn noe nytt? Endret 1. februar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Åltså når deres forte skal være "kvalitet". Er det lite betryggende at de har en så dårlig shaker. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skriv det på forumet dems da vel! Er keen på at de får tak i noe bedre selv Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er ikke så fryktelig vanskelig å skaffe en shaker fra en annen plass? Mine er kjöpt på närmeste treningsenter. Edit: Og ja, klag til dem Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har bestilt ny shaker. Jeg orker ikke å klage. Morsomt at de reklamerer med: Skrutopp på drikkehullet + skrulokk på selve shakeren gir en helt lekkasjefri beholder for alle typer drikker og proteinshaker! Nå er det mulig at jeg har fått en defekt shaker. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Min shaker lekker også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå