Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1kg protein og 5kg karb får man vel til en bedre pris?

Tja, man gjør vel kanskje det. Noen som vet om noen bra tilbud?

http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Karbohydrater/Carbo-Fuel-3000-g-Sitrus-Smak-Proteinfabrikken-10413.aspx

 

Må iallefall ha meg en gainer, spiser som en hest men vanskelig å ha tilgang på mat hele tiden, så greit me litt karb. Kroppsmålingen på treningssenteret viste i underkant av 7 i fettprosent, trodde jeg lå på 11-12, så feil kan man ta :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Wow du kjører Gymgrosissten ja! :) Er Whey-100 og Whey-85 noe bedre enn Whey-80? Hørt litt av hvert om 85'ern, men...

 

Det ble en bestilling, ikke akkurat fornøyd med leveringstidene, men de har som regel gode priser på pakker :) Jeg er usikker, begge deler kom i en pakke, så tenkte jeg kunne slå til. Trippel Pro var iallefall veldig søt med melk, kommer tilbake med rapport ved vann bruk.

Lenke til kommentar

Hvorfor anbefaler du å velge den med minst protein og mest fett? Pga pris?

 

Fikk beskjed av en profesjonell danser (klassisk ballet) at jeg hadde veldig fine "balletføtter". Det var jo ganske motiverende for meg å høre, da. Nå skal jeg til Fresh fitness og holde formen ved like.

 

Er målet å bli ballettdanser?

Endret av phax
Lenke til kommentar

Phax: Nåja, jeg vet ikke helt. Gjør det i grunnen kun fordi jeg synes det er gøy og har en generell voksende interesse for det. Men vi får se hvordan ting utvikler seg. Det viser seg jo at jeg har en god del fordeler, så. :)

 

Dessuten blir jeg så gira av å ha noe å glede meg til. Det hjelper veldig på motivasjon for trening generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...