Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Få ned fettprosent og kjør på med dette og http://scoobysworkshop.com/3minuteAbWorkout.htm Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 lol scooby... En gay verson av Arnold Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fikk beskjed av en profesjonell danser (klassisk ballet) at jeg hadde veldig fine "balletføtter". Det var jo ganske motiverende for meg å høre, da. Nå skal jeg til Fresh fitness og holde formen ved like. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Takk Mikkel. Kan jeg gjenta dette to ganger mens jeg trener? 27 minutter på mølla så denne øvelsen og mølla igjen med samme øvelse etter det? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vel, 3 minutter hver dag som fast rutine vil gjøre det bedre. Tror jeg da. Alt er snakk om rutine og hva kroppen vender seg til Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Magemuskelen er vel fortsatt bare en muskel, eller? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Magemuskelen er vel fortsatt bare en muskel, eller? Nei, det er en utenomjordisk celle som har tilpasset seg vårt miljø. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) 1kg protein og 5kg karb får man vel til en bedre pris? Tja, man gjør vel kanskje det. Noen som vet om noen bra tilbud? http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Karbohydrater/Carbo-Fuel-3000-g-Sitrus-Smak-Proteinfabrikken-10413.aspx Må iallefall ha meg en gainer, spiser som en hest men vanskelig å ha tilgang på mat hele tiden, så greit me litt karb. Kroppsmålingen på treningssenteret viste i underkant av 7 i fettprosent, trodde jeg lå på 11-12, så feil kan man ta Endret 1. februar 2011 av 2bb1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Wow du kjører Gymgrosissten ja! Er Whey-100 og Whey-85 noe bedre enn Whey-80? Hørt litt av hvert om 85'ern, men... Det ble en bestilling, ikke akkurat fornøyd med leveringstidene, men de har som regel gode priser på pakker Jeg er usikker, begge deler kom i en pakke, så tenkte jeg kunne slå til. Trippel Pro var iallefall veldig søt med melk, kommer tilbake med rapport ved vann bruk. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva er egentlig den store forskjellen på Whey-80 og Whey-100? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 80: Kolhydrater: 5 g Laktos: 4,5 g Protein: 76 g Fett: 8 g 100: Karbohydrater: 0,4 g Laktose: 0,2 g Protein: 86 g Fett: 3 g Såfremt du ikke er laktoseintollerant, så ville jeg ha gått for Whey-80. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Hvorfor anbefaler du å velge den med minst protein og mest fett? Pga pris? Fikk beskjed av en profesjonell danser (klassisk ballet) at jeg hadde veldig fine "balletføtter". Det var jo ganske motiverende for meg å høre, da. Nå skal jeg til Fresh fitness og holde formen ved like. Er målet å bli ballettdanser? Endret 1. februar 2011 av phax Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Phax: Nåja, jeg vet ikke helt. Gjør det i grunnen kun fordi jeg synes det er gøy og har en generell voksende interesse for det. Men vi får se hvordan ting utvikler seg. Det viser seg jo at jeg har en god del fordeler, så. Dessuten blir jeg så gira av å ha noe å glede meg til. Det hjelper veldig på motivasjon for trening generelt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Gikk 25 min på ski idag. Føret var til å grine av... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 @Zerda, hold det på hobbynivå du. Kan ikke leve av å være ballettdanser i norge uansett. Men det gir jo en fantastisk kropp, må si jeg er litt svak for slike dansere! -- Noen som kan komme med noen tips til knebøyteknikken min? Ble litt klønete plassering av skoa, men har hvertfall vekta godt plassert bak på foten. http://vimeo.com/19445049 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Såg veldig fin ut den. Har du hatt noko problem med smerte i rygg eller ankel? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Flott knebøy og god dybde! Du kan jobbe med å få knærne mer stillestående, på noen rep var de kanskje på grensen til langt fremme, men langt ifra ille. Bra jobbet! Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja la merke til det selv, spesiellt den første var ille. Ikke hatt noen smerter i rygg eller ankler nei. Plaget med litt vondt i ene lysken men det er nok pga for dårlig oppvarming. Har ikke merket noe til det i det siste med god oppvarming først! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Då har du nok ingenting å bekymre deg for. Så lenge du tar dei så fint som du gjer der ellers, som du seier, kanskje lurt med bedre oppvarming om du kjenner det i den eine lyska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå