Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Fettprosent er også bare en kvantitativ størrelse som kan brukes til å nå det endelige målet, altså, en sunn og estetisk vakker kropp. Dette er derimot noe som er en kvalitativ egenskap og som kun kan bedømmes ved hjelp av øynene dine og en blank overflate som produserer et tilstrekkelig godt speilbilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saksa fra en signatur en eller anna plass...

 

"Mirrors dont show progress, they only show much work is left to do..."

 

Nja, litt negativ måte å se på ting på vil jeg si! ;) Jeg bruker speil oftere enn jeg liker å innrømme for å se både hva jeg er fornøyd med og hva jeg trenger å jobbe med.. Kommer stort sett alltid fram til samme svar; bra rygg og for mye mage :p

Lenke til kommentar

Hvordan svarer folk her inne hvis noen sier "bruker du steroider eller?"

 

"Har du stjælt den <sett inn ting som denne personen liker> eller?" Brukte faktisk den et par ganger etter jeg raste ned i vekt, vedkommende ble forbanna - og innså kjapt hva jeg måtte være som ble beskyldt slik.

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan svarer folk her inne hvis noen sier "bruker du steroider eller?"

 

En eks kollega av meg har faktisk beskyldt meg for å gå bruke sprøyter (samt en kjenning for en stund siden) og har hver gang sagt nei! :) Tar det da som kompliment, samtidig som at det viser litt hvor lite forståelse de har for trening og kosthold.

Lenke til kommentar

Da går nok jeg på veggen de neste 5 dagene :p Ingen bil FTL... Har ikke overskudd til å gå ei mil ekstra for å komme meg på senteret og skiføre er fucked. Nei, nå skulle en hatt hoppetau!

Kjøp deg tanntråd og putt eit søkke midt på :thumbup:

Fant en sånn derre tørketråd med gummi rundt og metall inni. Funker knall! Samt at jeg tror jeg skal karve meg til styrketrening de dagene jeg burde trene det. Heller gå 1 mil pluss styrketrening og kjøre noen lettere øvelser hjemme for å få brukt opp energi.

Lenke til kommentar

Hei dere. Den siste måneden har jeg meldt meg inn i mitt lokale treningsstudio for å få litt orden på formen og kroppen før sommeren :) Jeg har allerede begynt å se resultater og moralen er på topp (hvem skulle trodd det) Uansett, jeg prøver å fokusere mest på magemuskatluren og lår og ben, og ja jeg vet det tar tid å få frem resultater, men jeg føler jeg gjør noe feil. På magen er det kun øvre del som har blitt større (ser nesten ut som en klump = dumt) mens nedre del er flat dekket med litt fett...

 

Tips til gode og politilege øvelser? Har vært igjennom tråden her på forumet, men det jeg fant har jeg som sagt prøvd litt ut. jeg beklager også hvis dette er en slags unødvendig post, men alt jeg ønsker er suksessfull trening, med gode resultater.

 

ha en fin fin kveld :)

Lenke til kommentar

Hei dere. Den siste måneden har jeg meldt meg inn i mitt lokale treningsstudio for å få litt orden på formen og kroppen før sommeren :) Jeg har allerede begynt å se resultater og moralen er på topp (hvem skulle trodd det) Uansett, jeg prøver å fokusere mest på magemuskatluren og lår og ben, og ja jeg vet det tar tid å få frem resultater, men jeg føler jeg gjør noe feil. På magen er det kun øvre del som har blitt større (ser nesten ut som en klump = dumt) mens nedre del er flat dekket med litt fett...

 

Tips til gode og politilege øvelser? Har vært igjennom tråden her på forumet, men det jeg fant har jeg som sagt prøvd litt ut. jeg beklager også hvis dette er en slags unødvendig post, men alt jeg ønsker er suksessfull trening, med gode resultater.

 

ha en fin fin kveld :)

 

Hvis du vil ha six-pack må du ned i fettprosent ;)

 

Men øvelser for nedre del av mage kan være leg-raises f. eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...