Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSMF :new_woot:

 

Det har jeg faktisk lagt inn for de 2 siste ukene (uke 22 og 23) av deffen som begynner i MORGEN :new_woot:

 

edit: det eneste jeg ser problematisk for min egen del blir å klare å proppe i seg alle grønnsakene :p Det blir en del brokkoli :p

 

Vil ikke det være bedre å ta dette først? Som en kickstart på dietten, for å så gå over på mer moderat underskudd.

Lenke til kommentar

PSMF :new_woot:

 

Det har jeg faktisk lagt inn for de 2 siste ukene (uke 22 og 23) av deffen som begynner i MORGEN :new_woot:

 

edit: det eneste jeg ser problematisk for min egen del blir å klare å proppe i seg alle grønnsakene :p Det blir en del brokkoli :p

 

Vil ikke det være bedre å ta dette først? Som en kickstart på dietten, for å så gå over på mer moderat underskudd.

Vel, jeg KUNNE jo ta den i begynnelsen og så når det begynner å stagnere litt på slutten :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis noen sier biceps/bryst på en dag, og triceps/rygg på en annen skal du ikke lytte til denne personen.

Triceps og bryst jobber sammen og kan kjöres sammen på en split, samme med biceps/rygg.

 

 

Det er veldig bra å trene hele kroppen, 3 dager i uken. www.stronglifts.com

Kjør knebøy, markløft, chins, benkpress og skulderpress så har du alt du trenger.

 

Jeg har trent med bryst/biceps og rygg/triceps i over 2 år og har hatt gode erfaring med det. Får mer ut av armøvelsene hvis muskelen ikke er utslitt på forhånd ;)

Lenke til kommentar

Har trent 1498 minutter til nå denne måneden, og i morgen blir det godt over 1500 minutter, dvs at jeg lander på mer enn 500 minutter enn hva som egentlig er planlagt (pr mnd). Det er jeg glad for, føler jeg virkelig har kommet inn i en god rytme! :)

Endret av yvonne2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har trent 1498 minutter til nå denne måneden, og i morgen blir det godt over 1500 minutter, dvs at jeg lander på mer enn 500 minutter enn hva som egentlig er planlagt (pr mnd). Det er jeg glad for, føler jeg virkelig har kommet inn i en god rytme! :)

 

Gir det no resultater da?

 

Ja, det gjør det jo. Større resultater i starten enn nå, men jeg merker veldig godt at buksene blir løsere, at kilonene renner av. Gikk ned tre buksestørrelser i høst, og jeg har vel minsket litt siden det. :)

Lenke til kommentar

Har trent 1498 minutter til nå denne måneden, og i morgen blir det godt over 1500 minutter, dvs at jeg lander på mer enn 500 minutter enn hva som egentlig er planlagt (pr mnd). Det er jeg glad for, føler jeg virkelig har kommet inn i en god rytme! :)

 

Hva er det du trener da? Har du treningslogg eller gidder å ramse opp øktene pr uke elns?

Lenke til kommentar

Hva er det du trener da? Har du treningslogg eller gidder å ramse opp øktene pr uke elns?

 

Jeg trener styrke (vekter, apparater), tredemølle og ellipsemaskin i det store og det hele, men det hender det blir litt sykling også. Jeg holder en slags treningslogg ja, som holder styr på antall minutter ihvertfall.

 

Eksempel for januar 2011:

Ingen trening de første dagene grunnet lang jobbhelg.

04.01.: 60 minutter. 60/1000 min.

05.01.: 76 minutter. 136/1000 min.

06.01.: 76 minutter. 212/1000 min.

07.01.: 76 minutter. 288/1000 min.

Omgangsyken, ble sengeliggende et par dager.

11.01.: 76 minutter. 364/1000 min.

12.01.: 76 minutter. 440/1000 min.

13.01.: 20 minutter. 460/1000 min.

15.01.: 45 minutter. 505/1000 min.

17.-19.januar: 900 minutter. London-tur. Shopping tar virkelig på. Gikk ned to kilo som resultat.

25.01.: 76 minutter. 1436/1000 minutter.

26.01.: 62 minutter. 1498/1000 minutter.

 

Denne måneden har hatt litt preg av jeg hadde omgangssyken som slo meg helt ut, samt at jeg var borte nesten en uke på ferie. I tillegg skjedde det litt greier den 27. som gjorde at neste og siste trening i januar etter den 26.01 blir da den 31.01. I en normal måned trenger jeg vanligvis mellom 4-5 dager i uken.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...