Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hehe. "Sånn slanker kjendisene seg". De verste artiklene i verden.

 

Jeg vet av enkelte som bruker å spise barnemat mens de er på trening, rett og slett fordi at det er lettfordøyelig og har bra næringsinnhold.

De med most frukt er gjerne 100% frukt, ganske billige og faktisk veldig gode på ting som cottage cheese o.l. :)

Lenke til kommentar

PSMF :new_woot:

 

Det har jeg faktisk lagt inn for de 2 siste ukene (uke 22 og 23) av deffen som begynner i MORGEN :new_woot:

 

edit: det eneste jeg ser problematisk for min egen del blir å klare å proppe i seg alle grønnsakene :p Det blir en del brokkoli :p

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Herregud blir forvirret. Noen sier at det er bra å trene hele kroppen 2-3 ganger i uka mens andre sier at det er bedre å trene deler av kroppen oftere... Feks. biceps+bryst mandag, triceps+rygg onsdag osv..

 

Hva foretrekker dere?

Jeg pleier å trene hele kroppen.. Vet det ikke er bra men klarer ikke holde styr på hva jeg må trene den andre dagen osv :p

Lenke til kommentar

Herregud blir forvirret. Noen sier at det er bra å trene hele kroppen 2-3 ganger i uka mens andre sier at det er bedre å trene deler av kroppen oftere... Feks. biceps+bryst mandag, triceps+rygg onsdag osv..

 

Hva foretrekker dere?

Jeg pleier å trene hele kroppen.. Vet det ikke er bra men klarer ikke holde styr på hva jeg må trene den andre dagen osv :p

 

Hvis noen sier biceps/bryst på en dag, og triceps/rygg på en annen skal du ikke lytte til denne personen.

Triceps og bryst jobber sammen og kan kjöres sammen på en split, samme med biceps/rygg.

 

 

Det er veldig bra å trene hele kroppen, 3 dager i uken. www.stronglifts.com

Kjør knebøy, markløft, chins, benkpress og skulderpress så har du alt du trenger.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...