LarsP Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg vet av enkelte som bruker å spise barnemat mens de er på trening, rett og slett fordi at det er lettfordøyelig og har bra næringsinnhold. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, men det er jo stor forskjell på å spise et glass på trening, og på to-tre glass som eneste næring hver dag Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er vel akkurat like dumt som alle andre ekstremdietter. Men, for all del, dersom folk føler at det fungerer for dem... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Leste det på kissies.se så det må jo bare være smart! Dessuten har noen kjendiser gjort det også. Kombineres gjerne med piller som gjør at du føler deg mett uten å spise. Herlig!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 skal ikke hive deg på banandiett med det samme da ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kjenner ironien etse som syre på huden her. Det er visst snakk om blant annet Reese Witherspoon, Jennifer Aniston og Lily Allen. Tviler ikke på at mange følger i deres fotspor. Glad jeg er kildekritisk når jeg leser om trening og kosthold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hehe. "Sånn slanker kjendisene seg". De verste artiklene i verden. Jeg vet av enkelte som bruker å spise barnemat mens de er på trening, rett og slett fordi at det er lettfordøyelig og har bra næringsinnhold. De med most frukt er gjerne 100% frukt, ganske billige og faktisk veldig gode på ting som cottage cheese o.l. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Beste slankemiddelet er jo pekefingern i halsen! Det vet jo alle Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Med mindre man har pølsefingre. http://www.youtube.com/watch?v=bcYppAs6ZdI 4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Med mindre man har pølsefingre. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Beste slankemiddelet er jo pekefingern i halsen! Det vet jo alle Fra spøk til revolver. Personer med bulimi er oftest normalvektige eller overvektige. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://www.idalg.no/side1.asp?ad=idnmisoft1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 If it sounds too good to be true' date=' it usually is.[/quote'] Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Men altså med 20 minutter Zumba EN dag i uka kan du gå ned hele 25 kilo på en måned! Kun ved å bare danse Zumba! Helt fanatisk! 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det er digg at jeg raser ned i vekt mens jeg spiser meg skikkelig mett til hvert måltid. PF+PSMF Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 ProteinSparende Modifisert Faste. http://myrevolution.no/hurtig-vektnedgang-med-psmf/ http://fitnessbloggen.no/artikler/2008/11/5/psmf-dietten-nar-du-har-darlig-tid-og-nsker-gode-r/ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) PSMF Det har jeg faktisk lagt inn for de 2 siste ukene (uke 22 og 23) av deffen som begynner i MORGEN edit: det eneste jeg ser problematisk for min egen del blir å klare å proppe i seg alle grønnsakene Det blir en del brokkoli Endret 30. januar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Herregud blir forvirret. Noen sier at det er bra å trene hele kroppen 2-3 ganger i uka mens andre sier at det er bedre å trene deler av kroppen oftere... Feks. biceps+bryst mandag, triceps+rygg onsdag osv.. Hva foretrekker dere? Jeg pleier å trene hele kroppen.. Vet det ikke er bra men klarer ikke holde styr på hva jeg må trene den andre dagen osv Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Herregud blir forvirret. Noen sier at det er bra å trene hele kroppen 2-3 ganger i uka mens andre sier at det er bedre å trene deler av kroppen oftere... Feks. biceps+bryst mandag, triceps+rygg onsdag osv.. Hva foretrekker dere? Jeg pleier å trene hele kroppen.. Vet det ikke er bra men klarer ikke holde styr på hva jeg må trene den andre dagen osv Hvis noen sier biceps/bryst på en dag, og triceps/rygg på en annen skal du ikke lytte til denne personen. Triceps og bryst jobber sammen og kan kjöres sammen på en split, samme med biceps/rygg. Det er veldig bra å trene hele kroppen, 3 dager i uken. www.stronglifts.com Kjør knebøy, markløft, chins, benkpress og skulderpress så har du alt du trenger. Endret 30. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå