Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jamen X-life leverer til posten og får sendingsinfo. Om de ikke har levert til posten så har de ingen info å gi deg. Comprende?

Det er posten som henter pakkene hos dem...

Leveringstid fra vårt lager

Bestillinger legges til plukk og pakkes normalt samme eller neste virkedag etter mottatt bestilling.

Posten henter så varene hos oss ved 12-13 tiden. Hvilken dag varene blir sendt avhenger dermed av når på dagen bestillingen er plassert hos oss.

Leveringstid - Posten

Vi bruker Posten til forsendelse av alle varer til privatpersoner. Du har to fraktmuligheter avhengig av størrelse og vekt på pakken. De minste pakkene kan sendes som a-post, og Posten bruker da 1-2 virkedager på å få frem pakken til din postkasse.

Ved større forsendelser må vi sende pakken som servicepakke, og normal leveringstid for Posten er da 2-5 virkedager.

Ved servicepakke vil du få en mail med sporingsnummer, slik at du kan se hvor på veien pakken befinner seg.

Lenke til kommentar

Nå er ikke X-life så kule lengre.

Bestilte varer på mandags morgen og de er enda ikke i posten... :thumbdown:

Vil ikke påstå at Gymgrossisten er noe bedre. Bestilte mandag 24. jan, og den er enda ikke sendt! De skryter av rask levering, 3-5 dag (noe jeg ikke er spesielt imponert over) og har ikke sendt varen etter 4.. SKEEEPTISK!

Lenke til kommentar
Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

26.01.2011 13:23

Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender

Jævlig bra kundeservice... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Holder på med dette benkpress-programmet for tiden. For tiden i uke 4 i periode 1. Noen som vet hvor viktig pausene er? 4-6 minutt har vært i drøyeste laget for min del, og har kjørt på med nytt sett etter 2-3 minutter. Blir rett og slett for kjedelig og langdrygt med lengre pauser.

Lenke til kommentar

Når dere er på treningsstudio, pleier dere å ta de apparat-øvelsene eller tar dere i bruk knebøy, marktøy og helknekk også? Hva er best? Kan man ha apparatene som levebrød?

Jeg pleier å bruke apparatene siden de er enklest. Når jeg er ilag med en annen kan jeg såklart bruke de mer manuelle øvelsene.

Lenke til kommentar

Når dere er på treningsstudio, pleier dere å ta de apparat-øvelsene eller tar dere i bruk knebøy, marktøy og helknekk også? Hva er best? Kan man ha apparatene som levebrød?

Jeg pleier å bruke apparatene siden de er enklest. Når jeg er ilag med en annen kan jeg såklart bruke de mer manuelle øvelsene.

Apparater gir ofte ingen rom for anent en linære bevegelser.

Med vekter så trener du også all annen støtte muskulatur rundt.

Lenke til kommentar

I maskinene er du fastlåst til en bestemt bane, for å isolere en muskel best mulig. Da bruker du den ene muskelen til å bare presse, så styrer maskina resten. Det er når du må balansere og styre stangas bane av deg selv at du involverer en hel rekke små muskler for å være med på å stabilisere.

Lenke til kommentar
Søketidspunkt: 28.01.2011 02:18

Siste status Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

26.01.2011 13:23

Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender

X-life u CACKSACKERS!!!!!!!!!!! :realmad:

Lenke til kommentar

70kg, aktiv fotballspiller, 17 år, styrketrening 3ganger/uken. Ikke hatt oppgang i vekt de siste mnd. Hva bør kcal-inntaket være? skal opp på 80kg, men fortsatt med lav fett%

Frokost: skive, pålegg og 2 egg, 2-3glass melk

lunch (skole): 4skiver med ost (og paprika)

før trening: boks kesam og yoghurt e.l

etter trening: gainer

middag: alt mulig (men inneholder karb, fett og proteiner som vanlig middag)

kvelds: alt fra kesam og 1l melk til frukt, nøtter og skiver

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...