Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vel. For rygg har du allerede ramset opp chins og markløft. Og triceps får du med om du smeller inn f.eks smalbenk og smale nedtrekk. Men fyi, triceps er en stor muskel. Den trenger ikke så mye trening (i min mening) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men fyi, triceps er en stor muskel. Den trenger ikke så mye trening (i min mening) Ehh? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vil knebøy, markløft, benkpress, chins/nedtrekk, crunches og skulderpress dekke alle de viktige musklene i kroppen på en god måte? Eller bør man ta f.eks. triceps og rygg mer? For all del ikke mer rygg Triceps blir pusha ganske hardt, men du KAN kjøre et par sett med isoleringer på triceps i uka etter at du har gjort de andre øvelsene. Altså at du avslutter økta med tricepsisolasjoner... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Okei, kan evt. avslutte økta med 1-2 sett dips (ikke foroverlent) som tar bra på triceps. Tror jeg prøver de øvelsene i dag. Tenker og ta et sett chins først også gå over på nedtrekk, men usikker på om jeg skal ta nedtrekk med smalt eller bredt grep, noen forslag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Om du skal mikse chins og nedtrekk (som i bunn og grunn er det samme) så kjør brede chins, smale nedtrekk. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan er proteinfabrikken sin whey 100% på smak? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sjokolade+melk smaker som oboy. Sjokolade pluss vann smaker som ... sjokolade pluss vann med litt sær ettersmak men ikke noe alvorlig. Vanilje derimot! Fy faen! Funker som helvette i pannekaker og havregrynsgrøt og med melk. Men med vann så får du garantert brekninger. Jordbær har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Denne kan du ha med mellomrom! Kan jo ha litt ON-topic her også! Noen som har bestilt fra gymgrossisten? De skryter av rask levering, men nå nesten to dager etter bestilling er varene enda ikke sendt! Hadde bestillingen skjedd hos X-life ville pakken vært klar til henting i dag :/ Har bestilt fra gg 2 ganger, begge gangene i bulk. Det som er digg med gg er gratis frakt over 500 kroner. Og handler man for over 500 får man med stæsj, samme med 1000, 1500 og 2000. Fikk tskjorte, shaker, bukse og no smaksprøver og annet dill sist jeg handla. GG er nye favorittbutikken min iallefall, mest pga de har optimum inne Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Noen som vet linken til den derre sida hvor du kan kjøpe chins-bar til å henge i dørkarmen? Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Lurer litt på WSB på maks effort-dagane. For eksempel, kvifor blir ikkje bryst trent på ME bein-dagen? Visst oppsettet på ME-bein dagen ser slik ut: Knebøy til boks nordic hamstring rumenske markløft Planke, rull Kan forstå at det kan vere for tungt å køyre maks effort på overkropp og bein på same dag, men det er vel fullt mulig å køyre benkpress/skråbenk e.l med reps på høgare volum? Det same gjeld eigentlig når det er ME overkropp, kvifor ikkje køyre ein enkel øvelse på bein? Kan forstå knebøy og mark hadde blitt for mykje rygg, men beinpress, lår-curl e.l ?? Endret 26. januar 2011 av Scarn Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Noen som vet linken til den derre sida hvor du kan kjøpe chins-bar til å henge i dørkarmen? Gymgrossisten har to forskjellige inne på lager til 399 og 299... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Allerede? Vel, det er jo et populært produkt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Begge er utsolgt . Jeg kjøpte en slik til bestemor på xxl Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja jeg vil ha en hjemme og som jeg kan drasse med meg på ferier. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Jeg skal begynne å trene nå. Har aldri trent i studio før så det blir morsomt Noen tips til sider/ guider som setter meg litt inn i det å trene? Biskop hjelper meg sikkert Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 For chinsstativ til dørkarm, prøv amazon. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hei! Jeg skal begynne å trene nå. Har aldri trent i studio før så det blir morsomt Noen tips til sider/ guider som setter meg litt inn i det å trene? Biskop hjelper meg sikkert http://stronglifts.com/ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 De har fått treningsutstyr på x-life nå også. Du kan jo kikke litt der og mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 De har fått treningsutstyr på x-life nå også. Du kan jo kikke litt der og mikkel Ventet 15/4 . Var da alvor da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå