Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Ja, min far er narko politi, så jeg skla love deg de gjør masse for å fjerne hasj samt andre narkotiske stoffer fra feks. studentboligere. og dette er blitt forbedrer de siste årene, så det (med all respekt for deg) var et dårlig argument.

grunnen til at de slår så hardt ned på steorider er for det er rett og slett juks. og de kontrollerer som oftest aktive idretts utøvere da. De er ikke ute etter taperene som går på helsestudio og bare løfter vekter opp og ned hele dagen.

Alt jeg sier er det at bol er generelt mer skaldlig...

Men du mener det motsatte, ellers har vi missforstått hverandre :p

flott med slike diskusjoner :D:thumbup:

Haha, det er mindre straffer for bruk av hasj og oppbevarelse av det enn det er å kjøre 10km't for fort! Å i tillegg er de ute etter og gjøre alle som bruker steroider til kriminelle ved og gjøre det ulovlig. Det inkluderer også "taperne" på gymmen som du så fint kalte det, Ikke bare de som konkurrerer.

Men du mener det motsatte, ellers har vi missforstått hverandre

Ok, nå snakker vi igjen over evne og deler alt inn i svart og hvit.

Men for all del, med to narkohunder som foreldre så kan man ikke akkurat si at du har et nøytralt ståsted og se dette problemet fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, min far er narko politi, så jeg skla love deg de gjør masse for å fjerne hasj samt andre narkotiske stoffer fra feks. studentboligere. og dette er blitt forbedrer de siste årene, så det (med all respekt for deg) var et dårlig argument.

grunnen til at de slår så hardt ned på steorider er for det er rett og slett juks. og de kontrollerer som oftest aktive idretts utøvere da. De er ikke ute etter taperene som går på helsestudio og bare løfter vekter opp og ned hele dagen.

Men du mener det motsatte, ellers har vi missforstått hverandre :p

flott med slike diskusjoner :D  :thumbup:

Haha, det er mindre straffer for bruk av hasj og oppbevarelse av det enn det er å kjøre 10km't for fort! Å i tillegg er de ute etter og gjøre alle som bruker steroider til kriminelle ved og gjøre det ulovlig. Det inkluderer også "taperne" på gymmen som du så fint kalte det, Ikke bare de som konkurrerer.

Men du mener det motsatte, ellers har vi missforstått hverandre

Ok, nå snakker vi igjen over evne og deler alt inn i svart og hvit.

Men for all del, med to narkohunder som foreldre så kan man ikke akkurat si at du har et nøytralt ståsted og se dette problemet fra.

jeg lærer mye fra privaten ... er i et idrettsmiljø der det ikke er vanskelig å få tak i det du ønsker. har selv blitt tilbett steorider jeg, av treneren min! og mange av kompisene mine fra bruker/missbruker produktene.. jeg er nok ikke hjernevasket av foreldrene mina, bare så det er sagt :p

Lenke til kommentar

Bol er ikke nødvendigvis juks. På 70-tallet var det helt lovlig å bole. Så vidt jeg vet bruker Lee Priest Stanozolol (sikkert flere andre byggere også som gjør det, men som ikke innrømmer det), han deltar allikevel i Mr.Olympia.

Lenke til kommentar
jeg lærer mye fra privaten ... er i et idrettsmiljø der det ikke er vanskelig å få tak i det du ønsker. har selv blitt tilbett steorider jeg, av treneren min! og mange av kompisene mine fra bruker/missbruker produktene.. jeg er nok ikke hjernevasket av foreldrene mina, bare så det er sagt :p

Å hva er det du trener for noe?

Lenke til kommentar

OK!

Nå vil jeg ha en slutt på at folk snakker noe positivt om anabole steroider og boling, det er helt feil at folk boler seg og bruker steroider.

Når folk skal trene seg skal man fremstilles som en sunn person, en som boler seg eller bruker steroider. Er LANGT ifra sunn, det er dop.

Jeg er 16, når jeg trener, så trener jeg rent. Det er herlig å trene når man gjør det rent. Jeg syns at det er helt forferdelig at folk boler seg og bruker steroider uten å vite om bivirkningene, osv....

http://www.helsenytt.no/artikler/anabole.htm ---- Dette forteller om de positive OG de negative sidene ved steroider. Det er latterlig flere negative sider enn positive. OG jeg vil ikke høre at alkohol er verre, osv... Det er nesten alltid noe som er verre. Det er ett av de dummeste unnkyldningene en person kan komme med. Og for de som trener for selvtillit, som jeg gjør. Tren RENT. Jeg mener at alle burde trene rent.

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=35...500000000776639

Her er en person som angrer UTROLIG mye fordi han har begynt å bole.

Jeg er en person, skal vi si at jeg undersøker tinger nøye før jeg gjør det. Jeg vil være sikker på de positive og de negative sidene med alt. Og jeg har valgt å IKKE bruke boli eller steroider.

Lenke til kommentar
Jeg er en person, skal vi si at jeg undersøker tinger nøye før jeg gjør det. Jeg vil være sikker på de positive og de negative sidene med alt. Og jeg har valgt å IKKE bruke boli eller steroider.

Ja hvis du har fått din viten fra slike artikler så kan jeg ikke akkurat si at du har gått nøye tilverks.

OK!

Nå vil jeg ha en slutt på at folk snakker noe positivt om anabole steroider og boling, det er helt feil at folk boler seg og bruker steroider.

Etter min mening er det helt feil at noen bruker nikotin.

Å hvilket anabolt steroid snakket de om i den første atikelen? Jeg vil gjerne vite. Er vel "generelt" som vanlig. Den andre er en kar på 158 kg, hallo? Så klart den mannen angrer, fyren er jo ødelagt for livet av misbruket sitt. Legg merke til at jeg sa misbruk.

http://www.helsenytt.no/artikler/anabole.htm ---- Dette forteller om de positive OG de negative sidene ved steroider.

Den forteller utelukkende om de negative, dette er ikke skrevet for å fortelle om anabole steroider. Men for at folk skal holde seg unna det, dette er ikke en saklig artikel som du kan trekke noe særlig fakta ut ifra.

OG jeg vil ikke høre at alkohol er verre, osv... Det er nesten alltid noe som er verre. Det er ett av de dummeste unnkyldningene en person kan komme med

Jeg sammenligner to stoffer, der det ene er sosialt akseptert mens det andre ikke er det. Noe unnskyldning for og bruke bol er det ikke.

Tren RENT. Jeg mener at alle burde trene rent.

Veldig bra, fortsett sånn.

Lenke til kommentar

HELLO!

Vi snakker om ett stoff som forandrer kroppen til noe unaturlig som kroppen ikke har godt av! Jaså, så dere syns at det er greit at 16 åringer tar å prøver Steroider, og når de prøver steroider kan det hende at de tar det litt feil, hva kan skje da?

Jeg tror ikke at ett stoff som forandrer kroppen unormalt mye er noe spesielt sunt.

Hvorfor ikke trene rent og sikkert?

Lenke til kommentar

Å hva er det du trener for noe?

Jeg trener karate og friidret.. styrketreneren min, ikke min personlige trener spurte meg en gang om jeg ville ta et eller annet steoride stoff.. Jeg takket selvfølgelig nei, og det ble aldri noe mer snakk om den saken. treneren aksepterte svaret mitt og er forsatt styrketereren min idag.

Lenke til kommentar
Jaså, så dere syns at det er greit at 16 åringer tar å prøver Steroider, og når de prøver steroider kan det hende at de tar det litt feil, hva kan skje da?

Det er da ingen her som har påstått at barn og ungdom skal ta stereoider, det vet man at ødelegger en. Både pga. pubertet, skjelettet vokser og sinn.

Men for voksne folk er det fint lite skadelig å bruke det (merk, ikke misbruke).

Lenke til kommentar

At 16-åringer skal ta steroider er det ingen som har sagt.. Selv de mest erfarne bolerne sier ofte at _INGEN_ skal bruke før fylte 20år, tidligst.

Steroider gjør ditt, steroider gjør datt, hva med alkohol KUN EKSEMPEL:

Alkohol kan gjøre deg avhengig, gi hjerneskade, skrumplever, er med på å gi hjerte og karsykdommer (om jeg ikke tar helt feil), og kan gi en brå død ved for stort inntak. Merk dette er hva alkohol KAN gjøre hvis det blir misbrukt. Det samme gjelder steroider, men der varierer det veldig mellom stoffene, samt mengdene. En kur kan sammenlignes med å drikke en flaske vin i uken, en annen kan sammenlignes med å drikke en liter sprit dagen, samtidig som man bokser mot Mike Tyson, altså i skade påført mot kroppen.

Man må se i nyanser. Ta en titt på bivirkningene til Cipramil, et veldig vanlig antidepressiva.. Dette er ikke virkninger du får hvis du tar dem, det er virkninger som noen kan få hvis de gjør slik og slik og i tillegg er disponible for det og\eller har uflaks eller ikke følger doseringen.

Såklart er ikke steroider i vanlige mengder for en kur sundt, men hvor mange tror du hadde brukt idag hvis stoffene gav de bivirkningene som er oppført like sikkert som mange mener? De ville jo ikke levd over første kur engang!

Sammenlign det med en lege som gir ut resepter eller pumper folk fulle av ditt og datt. Hvis en vanlig person skulle gjort det ville du omkommet allerede etter bedøvelsen. Med steroider er du din egen lege, og resultatene vil gjenspeile hvor stor kunnskap du har, og hvor fornuftig du er. SÅklart kommer et par faktorer til inn, det er tross alt snakk om hormoner, og det er alltid skummelt.

Bottom line blir at steroider er med forbehold hva du gjør det til selv.

Lenke til kommentar
HELLO!

Vi snakker om ett stoff som forandrer kroppen til noe unaturlig som kroppen ikke har godt av! Jaså, så dere syns at det er greit at 16 åringer tar å prøver Steroider, og når de prøver steroider kan det hende at de tar det litt feil, hva kan skje da?

Jeg tror ikke at ett stoff som forandrer kroppen unormalt mye er noe spesielt sunt.

Hvorfor ikke trene rent og sikkert?

hallo.

Syns ikke det er greit at noen under 20 gjør dette, å de som er 20+ bør ha skikkelig veiledning. Om de tar feil blir det et misbruk, man kan ta for mye alkohol også, (les: alkohol forgiftning). Å ja dette er ikke stoff man kødder med, eller bare "tester". Det skal gjøres forsvarlig, å helst med innblanding av lege.

Det aller beste er å trene rent, helt klart.

Å Knut.ea nevnte antidep, dette er virkelig stoffer som fucker deg opp. Uansett hvor deppa en person er så bør man aldri gå til det skrittet og bruke slikt.

Lenke til kommentar

Jeg innrømmer det: jeg snuser og drikker litt pils i helgene, (det hadde vel du mistenkt lenge Hyrlen :p ) jeg vet hvor usund øl er, utrolig mange kalorier og sukker for en sånn drikk.. jeg snuser ca. en boks i uken, så er lite.

Men det å begynne å bygge muskler med hjelp av doping er helt totalt utelukker i mitt personlige bildet. Bare så det er sagt :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg innrømmer det: jeg snuser og drikker litt pils i helgene, (det hadde vel du mistenkt lenge Hyrlen :p ) jeg vet hvor usund øl er, utrolig mange kalorier og sukker for en sånn drikk.. jeg snuser ca. en boks i uken, så er lite.

Men det å begynne å bygge muskler med hjelp av doping er helt totalt utelukker i mitt personlige bildet. Bare så det er sagt :w00t:

Men er jo alkoholen som er farligst, men så lenge kroppen har nok "olje" og vann å alkoholen ikke overstiger det levra klarer å ta unna så er det ingen fare. Tips, allergimedisin funker flott mot hangover.

Jeg utelukker ikke at jeg kommer til og ta en kur en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jeg vet hvor usund øl er, utrolig mange kalorier og sukker for en sånn drikk..

Det er ikke sukker i norsk øl.

Det tror jeg du kommer til å angre på.

Lenke til kommentar

Mulig det, men det får være opp til hver enkelt og bestemme hva de risikerer for og oppnå målene sine.

hva er måle ditt da?

Lenke til kommentar
jeg vet hvor usund øl er, utrolig mange kalorier og sukker for en sånn drikk..

Det er ikke sukker i norsk øl.

greit ikke sukker, det tilsvarer ivertfall 15 kjøttkaker for en halv liter. Og det er mer enn de fleste ville tro...

edit: ops! dobbel :blush:

Endret av espinos
Lenke til kommentar

Mulig det, men det får være opp til hver enkelt og bestemme hva de risikerer for og oppnå målene sine.

hva er måle ditt da?

mine mål:

Bli stor og symmetrisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...