Matsemann Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Balanse i hvilken forstand? Den kommer både med teknikk og styrke. I f. eks. arnoldpress kjører man ofte (helst) uten ryggstøtte. Det er nemlig god trening i å holde balansen (overkroppen rak). På bl.a annet skulderpress, manualene har en tendens til å gå alle veier uavhengig av vekt. Bare spenn opp kroppen/brystet og la det stå til. Det kommer av seg selv. Husker første gang jeg tok benk. Skalv noe sinnsykt, selv om det egentlig var "lett". Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så hva er du uenig i? Har ikke nektet han kan få fremgang. Men like greit å begynne med teknikk med de skikkelige sakene på engang. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Så hva er du uenig i? Har ikke nektet han kan få fremgang. Men like greit å begynne med teknikk med de skikkelige sakene på engang. Har jo sagt jeg skal begynne med teknikken, og begynne med et program med basisøvelser om 3-4 uker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Husker da jeg starta med manualer. Det var som å balansere gelè på hendene i børjan Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Husker da jeg starta med manualer. Det var som å balansere gelè på hendene i børjan Hehe, sånn jeg føler det. Er også litt flaut når jeg klarer å slå manualene inn i hverandre, klinger passe bra i lokalet da :!: Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Husker da jeg starta med manualer. Det var som å balansere gelè på hendene i børjan Hehe, sånn jeg føler det. Er også litt flaut når jeg klarer å slå manualene inn i hverandre, klinger passe bra i lokalet da http://myrevolution.no/treningsprogram-for-nybegynnere/ Midt i blinken for deg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Jeg vurderer å begynne å trene igjen og når jeg trente så brukte jeg ei side der de viste forskjellige ølvelser til den og den muskelen. Husker bare at det var en kar hvor man kunne trykke på forskjellige steder på kroppen hans, så kom det opp videosnutter og forklaringer Lenke til kommentar
War Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Den siden er ræva, hva med youtube/ myrev eller ryp-guiden? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei. Jeg vurderer å begynne å trene igjen og når jeg trente så brukte jeg ei side der de viste forskjellige ølvelser til den og den muskelen. Husker bare at det var en kar hvor man kunne trykke på forskjellige steder på kroppen hans, så kom det opp videosnutter og forklaringer http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 myoprotein mocca sjokolade, smaker det kaffe? Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 myoprotein mocca sjokolade, smaker det kaffe? Smaker mer som sjokolademelk <3 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) myoprotein mocca sjokolade, smaker det kaffe? Smaker mer som sjokolademelk <3 Ok,da prøver jeg den! Blitt litt lei av skum driten til tn Endret 24. januar 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Pleier dere å merke stølhet på nedre del av ryggen etter markløft? Hater markløft og knebøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dere som anbefaler Børge sitt treningsopplegg, følger dere med på treningsbloggen hans der han trener etter Mike Tuscherer sine prinsipper? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Pleier dere å merke stølhet på nedre del av ryggen etter markløft? Hater markløft og knebøy Jeg trente strakmark for første gang forrige onsdag. Var støl i nedre del av ryggen og bakpå låra i mange dager Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dere som anbefaler Børge sitt treningsopplegg, følger dere med på treningsbloggen hans der han trener etter Mike Tuscherer sine prinsipper? Nei, men takk for tipset! Skal følge med litt der nå. Noe sjult budskap du hadde der, eller ville du bare dele? Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ny frisyre, millitærkort - ser 5kg bøffere ut Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Og vekten sank et halvt kilo? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Ny frisyre, millitærkort - ser 5kg bøffere ut haha, hadde skinna i militæret. det var sinnsykt digg å trene med Edit: Alltid like morro å betille på nettet Endte opp med kreatin, selolje, protein, carbs, 2shakere og en singlet Endret 24. januar 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Om vinteren er det skinning som teller. Farlig å gå ute med vått hår og det tar for lang tid å tørke det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå