Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benkpress med smalt grep til kloss/uten. Franskpress er også bra men er fort gjort og få vondt i albuene eller betennelse. Biceps er egentlig roing/chin ups best og samme åssen biceps curl øvelse du tar egentlig. Så lenge du ikke kjører for tongt på biceps.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Benkpress med smalt grep til kloss/uten. Franskpress er også bra men er fort gjort og få vondt i albuene eller betennelse. Biceps er egentlig roing/chin ups best og samme åssen biceps curl øvelse du tar egentlig. Så lenge du ikke kjører for tongt på biceps.

Hvilken mener du? har 2-3 forskjellige apparater på treningsstudioet mitt.

Lenke til kommentar

Da begynte jeg for fullt med styrketrening i dag! Skal trene en måned med isolasjonsøvelser med litt manualer for å få opp balanse og grunnstyrke, før jeg går over på et program med alle basisøvelsene om en fire uker tid. Høres greit ut det eller?

Ikke helt greit å sløse en måned på isolasjonsøvelser, du får ikke noe som helst av grunnstyrke av de. Man begynner med baseøvelser og går over til litt isolasjon når grunnstyrke/volym er på et relativt høyt nivå.

Lenke til kommentar

Da begynte jeg for fullt med styrketrening i dag! Skal trene en måned med isolasjonsøvelser med litt manualer for å få opp balanse og grunnstyrke, før jeg går over på et program med alle basisøvelsene om en fire uker tid. Høres greit ut det eller?

Ikke helt greit å sløse en måned på isolasjonsøvelser, du får ikke noe som helst av grunnstyrke av de. Man begynner med baseøvelser og går over til litt isolasjon når grunnstyrke/volym er på et relativt høyt nivå.

Da hadde jeg en dårlig personlig trener

Lenke til kommentar

Da hadde jeg en dårlig personlig trener

Han er vel redd for at du skal miste motivasjon ved å begynne med teknikk-krevende øvelser som ikke gir pump i biceps.

Lenke til kommentar

De personlige trenerne slenger deg bare inn i maskinene deres som regel, for å sleppe å lære bort teknikk.

Uansett er jeg ikke helt enig med Sebbe. Som nybegynner merker du stor fremgang uansett hva du gjør. Og selv likte jeg å føle meg litt komfortabel før jeg satte i gang med mer avanserte greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...