Zlatan92 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Lol, du går ikke noe mer ned i vekt av og løpe, ligger du i underskudd går du ned i vekt ligger du i overskudd går du opp i vekt, så og droppa styrketreninga er ingen vits, du kan jo trene styrke og løpe og da. Hm, hva med løpe 3 ganger i uka og styrketrening 2 ganger i uka? At det blir 5 økter på en uke.. takk for tips! Endret 23. januar 2011 av Zlatan92 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Serr? Betaler mellom 5 og 6 tusen tror jeg! Heldiggriser! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 For meg koster det 1200 i året, gjennom en avtale vi hadde på fotballaget for en stund siden. Jeg har samme tilbudet fortsatt, selv om jeg slutta med fotball for et par år siden Er sick dyrt her, det andre treningssenteret er endå dyrare, og der får ein ikkje rabbatt. Til gjengjeld får dei meir peng til nytt utstyr osv Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 For meg koster det 400 i månen Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 SIT er bra 350 pr semester. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hm, hva med løpe 3 ganger i uka og styrketrening 2 ganger i uka? At det blir 5 økter på en uke.. takk for tips! Det funker det, men personlig ville jeg heller tatt tre styrkeøkter og to dager med løping. Du vil vel bevare mest mulig styrke og muskler? Og det viktigste er uansett kontroll på kostholdet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Trur nok han vil bevare styrken og massen om han har 2 styrke-økter/veka med eit bra kosthald. Alt etter målsetning. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Finnes det en øvelse som kan erstatte denne type roing som er i RYP? Jeg lurer fordi senteret hvor jeg trener har ikke bredt grep. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Framoverbøyd stående roing med stang. https://www.tn.no/drivkraft/artikler/release-your-potential-alternative-ovelser 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Sitter og lurer på om jeg skal kjøpe enda en pakke med Mutant Mass eller om jeg skal gå for denne pakken http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/super-size-pack-2011-2 Er samme pris, men endel bonusprodukter i pakka. EDIT: Så de hadde 12Kg Gainer Pro til 839Kr, det er 40Kr mer enn Mutant Mass og nesten dobbelt så mye. Noen som har litt greie på dette som kunne sett over innholdet i den? Endret 23. januar 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den er sikkert helt grei. Husk at du får det du betaler for da. Det står ikke om proteinet kommer fra konsentrat eller isolat. I mine øyne burde den optimalt sett inneholdt litt mer protein og litt mindre karbs, og litt mere fett. Kcal-messig er den vel på det jevne for gainere generelt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Takk for svar, tror jeg går for 12Kg Gainer Pro da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ingenting er som 70% flytende frokost. Skyr med 4-korn, shake og vitaminer. Yay Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) I dag tok min 4KG M-factor slutt, så da MÅ det handles nytt! Hva synes folket om dette? Jeg lar meg lure merker jeg, meen men! Tror dere f*** ikke at dem har fjerna tilbudet på Star-Baren nå!?!? Endret 24. januar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nokon som har nokon tips til øvingar som kan gjera det lettare for meg å ta "pullups"? Har per dags dato ikkje moglegheten til å klare det, dvs. at eg ikkje er sterk nokk i forhold til min egen kroppsvekt. Nokon tips? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nedtrekk? Pullups med sånn dyttehjelp? Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Negatives. Start fra topp oh heis deg sakte nedover. repeat. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) flotters, då skal eg øve på negatives på trening i kvell edit: nokon som har erferingar med det? framgang etc? Kor mange reps, sets burde eg starte med? eller burde eg gå failure? Endret 24. januar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Requi Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nokon som har nokon tips til øvingar som kan gjera det lettare for meg å ta "pullups"? Har per dags dato ikkje moglegheten til å klare det, dvs. at eg ikkje er sterk nokk i forhold til min egen kroppsvekt. Nokon tips? http://www.youtube.com/watch?v=TindOf7zyXM&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå