Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva legger du i det? Glad i å løpe kondisjon og løper en del på mølla Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tren overkroppen osv? Fordi om du har kutta deg i finger (f.eks) så betyr ikke det at du MÅ sitte på ræva. Tren heller styrke nå til du er frisk og rask i foten igjen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tren overkroppen osv? Fordi om du har kutta deg i finger (f.eks) så betyr ikke det at du MÅ sitte på ræva. Tren heller styrke nå til du er frisk og rask i foten igjen. Hatt over en måned med løpefri i desember og det gikk ikke bort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Daaaa bør du pelle deg til legen . Trodde dette var noe som hadde skjedd nå jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Alle her er jo så flinke! *liste seg forsiktig rundt* Jeg har begynt på Fresh Fitness og trener 3-4 ganger i uka. Holder meg selvfølgelig aktiv de dagene jeg ikke trener også, da. Og på onsdager har jeg dansetimer. Sånn går nu dagan! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Alle her er jo så flinke! *liste seg forsiktig rundt* Jeg har begynt på Fresh Fitness og trener 3-4 ganger i uka. Holder meg selvfølgelig aktiv de dagene jeg ikke trener også, da. Og på onsdager har jeg dansetimer. Sånn går nu dagan! Du burde spise mer *winkwinknudgenudge* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Når jeg trener og er aktiv spiser jeg mer, Mikkel. Det gjør underverker på appetitten! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Når jeg trener og er aktiv spiser jeg mer, Mikkel. Det gjør underverker på appetitten! Kjempebra! Det er slik det skal være ! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kremt kremt! Hva skal man gjøre med beinhinnebetennelse? Tenker da på leggen, temmelig sikker på at jeg har fått det. Gymlæreren anbefalte at jeg fikk avstøpt foten slik at de kunne lage en spesialtilpasset såle... Sitt en plass slik at beina ikke kommer nedi bakken, så løfter du tåballene dine opp og ned. Dette skal hjelpe på beinhinnebetennelse, ellers er det nok en god ide å få seg sko med skikkelige såler, ikke bare gå i converse/van/uggs osv.. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Går i vanlige vintersko, ikke noe yo-yo med meg Har forøvrig gode løpesko også, kosta rundt 1200 kr. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Går i vanlige vintersko, ikke noe yo-yo med meg Har forøvrig gode løpesko også, kosta rundt 1200 kr. Nå veit ikke jeg hvilke sko du har, men dersom du plages med beina, vil jeg anbefale disse: Vivo Barefoot Evo herre/dame + at du venner deg til å løpe skikkelig, og ikke slik fysioterapauten/legen/gymlærern sier. Dem har ikke peiling. Artikkel i Adressa om barefoot løping (med Rachel Nordtømme <3) Endret 20. januar 2011 av Zepticon 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva skal man gjøre med beinhinnebetennelse? Tenker da på leggen, temmelig sikker på at jeg har fått det. Gymlæreren anbefalte at jeg fikk avstøpt foten slik at de kunne lage en spesialtilpasset såle... uhh, det kan bli et problem om du skal bli fallskjermjeger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser genialt ut da, tror jeg må teste selv : edit: Liten ting jeg lurer på; Nå har det seg sånn at jeg trener kickboxing Mandag, Onsdag og Fredag hver uke nå framover. Øktene er på en time hver, og de er utrolig intensive. Så noe styrkeløft etterpå tror jeg er en dårlig ide. Trene styrke før kickboxingen blir å gjøre meg såpass sliten at det kan ødelegge prestasjonene der. Da peker all logikk at jeg kan trene styrke Tirsdag, Torsdag og lørdag. Søndag blir da hviledag. Jeg vil tro dette er det optimale, men kan være kjekt å høre om dere har noen innvendinger. Blir det for mye på en uke? Burde jeg flytte styrkeøktene? Burde jeg trene cardio på styrkedagene? Bruker SL's sitt 5x5 program om det har noen betydning Er såpass frekk og bumper denne da den forsvant blant innleggene på forrige side Noen her som har peiling/erfaring og kan si om jeg gjør det galt/riktig? Vil ikke trene verken for lite eller for mye Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva skal man gjøre med beinhinnebetennelse? Tenker da på leggen, temmelig sikker på at jeg har fått det. Gymlæreren anbefalte at jeg fikk avstøpt foten slik at de kunne lage en spesialtilpasset såle... uhh, det kan bli et problem om du skal bli fallskjermjeger. Huff ja...får håpe at skog og mark ikke gir samme effekt som på tullete løpebåndet. Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) En kompis ødela begge leggene med psmf lignende sak + tung sekk + skog og mark + veldig ofte, så jeg ville vært forsiktig. Har hørt at jevnlig massasje kan hjelpe på slike skader, hjelper visstnok enormt på blodsirkulasjon i det betente vevet og da også restitusjon. Og ananas: naturens betennelsesdempende frukt! - spiser masse om jeg går med litt for mye stølhet noen dager Enten hjelper det veldig, eller så er placeboeffekten helt syk (Så ikke vis meg noen kilder på at det ikke virker! Spoiler da ihvertfall) Edit: Alle her er jo så flinke! *liste seg forsiktig rundt* Jeg har begynt på Fresh Fitness og trener 3-4 ganger i uka. Holder meg selvfølgelig aktiv de dagene jeg ikke trener også, da. Og på onsdager har jeg dansetimer. Sånn går nu dagan! Jeg var ute å spiste en ~800 kcal nattmat i natt Go me ^^, Uansett betyr ikke sånne sjeldenheter mye i lengden. Mener at man må trives med alt egentlig, kosthold og trening inkludert - det skal ikke være ei tvangstrøye. Eller gå til krig, fungerer det og Endret 20. januar 2011 av storken Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, det er sant. Jeg trenger fordi jeg vil, og prøver ikke å presse meg selv til det stadiet der det ikke lenger er noe gøy å holde på. Når det gjelder mat, så bør jeg presses litt, dog. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei man skal kose seg når man trener mye! skal som sagt ikke være tvangstrøye. Jeg fikk nettopp levert en pose med kanelboller fra tanta mi på jobben . Nom nom nom nom nom Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Syke ting på gymmen i dag. Først en åpenbart amfetaminrusa (eller en som hadde tatt waaaay too much efedrin) som sa jeg aldri ville bli stor om jeg ikke "skjøt deka"... Jeg sa bare at: Jojo, jeg gjør jo det... Har jo gått opp fra 50kg til 75 på ett år... Ser du ikke? Da slutta han å snakke om det å begynte å snakke om noe greier som var nytt i USA. N O explode eller no sånt... Jeg sa bare at det var kult men nå måtte jeg trene så gikk jeg bare... WEIRDO!!!! Etterpå kom det to damer som var litt for gamle til å være milfs bort og spurte meg og han jeg trente sammens med i dag om alt mulig siden de var nye og ikke hadde hatt prøvetime enda. Det var ganske åpenbart at de la an på oss... WTF????? Endret 20. januar 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, det er sant. Jeg trenger fordi jeg vil, og prøver ikke å presse meg selv til det stadiet der det ikke lenger er noe gøy å holde på. Når det gjelder mat, så bør jeg presses litt, dog. Har etpar små regler selv som jeg tror utgjør mye egentlig: - Alltid velg det mest proteinrike alternativet. Feks valget mellom sjokolade (15g prot/100g) mot gelegodteri (0g/100) er lett for meg. Samme med appelsinjuice/brus mot melk (0g) mot (3,3g). - Ikke småspis, den smilsjokoladen du blir tilbudt kommer bare til å sette masse prosesser i sving som gjør deg sulten. Se for deg at du spiser sjokoladen, tenk på hvordan det smaker osv - fungerer som bare rakkern! Du mister lysten på sjokoladen, og den forblir uspist. (Bare prøv, røykere har lettere for å slutte om de later som de røyker ) - Hold det ryddig hjemme og ikke la mat stå fremme, hver lille fristelse kan registreres som en liten dupp i blodsukkeret ditt - som gjør deg sulten (om enn bare midlertidig, så blir du fortsatt sulten). Når du er ferdig med fredagssnacksen, sett den i skapet - ikke la den stå på bordet. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Etterpå kom det to damer som var litt for gamle til å være milfs bort og spurte meg og han jeg trente sammens med i dag om alt mulig siden de var nye og ikke hadde hatt prøvetime enda. Det var ganske åpenbart at de la an på oss... WTF????? Fett e fett uansett kor det sett 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå