Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 jeg ikke tilhenger av bol, men det er da bedre å bole enn å skade seg selv med røyk eller tilsvarende! why? Fordi det faktisk er noen fysiske fordeler med bol, i motsetning til røyk og alko. tror du må finne ut mer om konsekvensene av bol.. og hva sklader deg gjør på kroppen før du utaler deg om det! Tror jeg vet mer om bol enn de fleste her inne på forumet. Førstehåndserfaring er nok det eneste jeg mangler. Å ingen har sagt at bol er sunt, men misbruk av nikotin og alkohol skader kroppen mye mer enn bruk av anabole steroider. Nå snakker jeg jo ikke om Dbol da. At Du har den oppfatning er vel og bra, hadde jeg å når jeg var 15. Men ikke kom her å tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ok, man får bedre drag på jentene av å røyke, men man vokser av å bole. Får jo drag på visse jenter av å være stor å... Kanskje ikke de rette men Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Å ingen har sagt at bol er sunt, men misbruk av nikotin og alkohol skader kroppen mye mer enn bruk av anabole steroider. Misbruk av nikotin og alkohol skader nok kroppen mer enn bruk av steroider, men misbruk av steroider skader mer enn både bruk og misbruk av nikotin og alkohol. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Å ingen har sagt at bol er sunt, men misbruk av nikotin og alkohol skader kroppen mye mer enn bruk av anabole steroider. Misbruk av nikotin og alkohol skader nok kroppen mer enn bruk av steroider, men misbruk av steroider skader mer enn både bruk og misbruk av nikotin og alkohol. Jeg regner å drikke seg stupfull hver helg som misbruk av alkohol, å ja jeg har gjort det selv en tid tilbake. Hva regner du som misbruk av bol? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hva regner du som misbruk av bol? Hm, kombinering av flere substanser og store mengder av disse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja så må du ikke glemme over lengre tid, er nesten det som skader mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja så må du ikke glemme over lengre tid, er nesten det som skader mest. Jepp. Tingen er at man mister i gjennomsnitt 11 år av livet sitt om man er røyker, men bruker man steroider kan man nesten vente seg å miste mye, mye mer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 men bruker man steroider kan man nesten vente seg å miste mye, mye mer. Misbruker... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) jeg ikke tilhenger av bol, men det er da bedre å bole enn å skade seg selv med røyk eller tilsvarende! why? Fordi det faktisk er noen fysiske fordeler med bol, i motsetning til røyk og alko. tror du må finne ut mer om konsekvensene av bol.. og hva sklader deg gjør på kroppen før du utaler deg om det! Tror jeg vet mer om bol enn de fleste her inne på forumet. Førstehåndserfaring er nok det eneste jeg mangler. Å ingen har sagt at bol er sunt, men misbruk av nikotin og alkohol skader kroppen mye mer enn bruk av anabole steroider. Nå snakker jeg jo ikke om Dbol da. At Du har den oppfatning er vel og bra, hadde jeg å når jeg var 15. Men ikke kom her å tro at jeg ikke vet hva jeg snakker om... ok, du vet nok masse. men det jeg prøver å få fram er at (det kommer jo helt ann på mengden da) men en som drikker normalt, og snuser normalt er i stor grad mindre utsatt enn en som går på anabole steorider... sånn som du skrev det i det første innlegget ditt, noe med at du heller hadde brukt bol, istedenfor å drikke og bruke feks. snus, så oppfattet jeg det som du mener det er mer sikkert å gå på bol enn å drikke å snuse normalt, for det er det ikke! men som sagt tidligere, det kommer an på mengden edit: !har en mor som jobber i anti doping norge! Endret 27. juli 2005 av espinos Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 edit: !har en mor som jobber i anti doping norge! ANTIDOPING norge, Makan til skremselspropaganda skal du leite lenge etter. MEN jeg liker det dem gjør for idretten da. Testing i idrett er positivt... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ok, du vet nok masse. men det jeg prøver å få fram er at (det kommer jo helt ann på mengden da) men en som drikker normalt, og snuser normalt er i stor grad mindre utsatt enn en som går på anabole steorider... sånn som du skrev det i det første innlegget ditt, noe med at du heller hadde brukt bol, istedenfor å drikke og bruke feks. snus, så oppfattet jeg det som du mener det er mer sikkert å gå på bol enn å drikke å snuse normalt, for det er det ikke!men som sagt tidligere, det kommer an på mengden Syns folk er litt vel uopplyst om den virkelige effekten av Steroider det er alt. Jeg vil bare ha fram at alt ikke er svart/hvit. Å du sier drikke normalt, er det normalt å drikke seg stupfull hver helg? Noe som 5 av 10 ungdommer mellom 16 og 25 gjør? Dette vil jeg si ødelegger kroppen mer enn en moderat kur som går over 12-16 uker, nå gidder jeg ikke gå inn på hvilke stoffer jeg mener er moderat og safe siden dette nok ikke er rette forumet. Å når jeg sier misbruk av nikotin mener jeg en 20 pakning om dagen. At staten driter i misbruk av alkohol er kun fordi de tjener penger på det, å de vil derfor heller ikke støtte forskning som går inn på effekten av slik bruk av alkohol. Det som plager meg mest er at de nå setter fokus på å få gjort alle som driver med BB til kriminelle, ved å gjøre anabole steroider ulovlig. Kan ikke de heller sette fokus på all hasjen i student miljøe? At de i tillegg skal legge ekstra avgifter på protein og kostilskudd gjør meg enda mer forbanna! At de vil fjerne dop fra idretten er vel og bra, men for faen vi driver da ikke og konkurrerer på samme plan som en skiløper. Dette er en egoistisk sport, å man gjør det mest for sin egen del å ikke for heder og ære. Å derfor bør det du putter i deg være din egen sak, særlig når det verken gir rus eller annet som kan være til sjenanse for samfunnet. har en mor som jobber i anti doping norge! ahhh, sånn sett... Du er unnskyldt *klappe på hodet* *hvis jeg har noen leifs så må dere bare unnskylde, er litt småsyk etter en hard beinøkt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Jeg støtter Hyrlen 100% på denne. Det forskjell på bruk og misbruk. Anabole steroider er så mye forskjellig at felllesbetegnelsen blir håpløs. Det er vel nesten ingen som kjører kurer med kun ett preparat, og med hensyn til mengder kan man sammenligner folk som tar ett glass vin på søndag, og alkoholikere som drikker spylevæske. Det er forskjell på (mis)brukerne på alle sider. Av en eller annen grunn blir ikke dette tatt hensyn til ift steroider. Så lenge det\de holder seg ute av organisert idrett med forbud mot doping, kan folk få gjøre akkurat hva de vil. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Bruker man bol seriøst samt holder seg unna alkohol/dop under kur tar det ikke så stor skade som man skal ha det til. Misbruker man bol/dop samtidig derimot er sjangsene store for å få store psykiske problemer. Kjente ett par som tok livet sitt pga det. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Jeg trudde denne diskusjonen var over, men hva finner jeg da jeg kommer hjem fra ferie? http://www.dopingtelefonen.no/ her kan dere snakke om dette før denne tråden blir stengt. Endret 29. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 En siste digresjon. Det forumet der er det verste jeg noengang har sett. Kunnskapsnivået om bol i innleggene der er jo lavere enn i CS-delen av forumet her. Og hvis bare 1/10 av alt det ungdommen der påstår de dytter i seg er sant er det bare sykt, helt sinnssvakt. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er nok sykt, for mange av dem er dop-pasienter fra aker sykehus . (leger derifra som driver siden) Alle som blir syk pga dop får opplyst om denne siden, ikke rart det er mange der som har prøvd dop. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Litt latterlig at staten støtter sprøyterom og sprøyter for heroinmisbrukere. Å på dette forumet så gir de ingen rådgivning, men bare kast dem, ikke bruk det, tenk over det mer og flere slike kommentarer. Vel og bra at de ikke støtter bruken, men hvor lurt er det å nekte en 16 åring instruksjon på hvordan man setter en sprøyte med deca. Eller forklare han hva som kan gå galt hvis man gjør det feil. Jeg vet om 14 åringer som har tatt heroin, disse blir jo mindre uglesett enn en på 16 som tar steroider. Forteller jo bare litt om hvilke fordommer som er mot bol. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 shait, 14 år og heroin? jaja.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 shait, 14 år og heroin? jaja.. Veien fra hasj til heroin kan til tider være veldig liten... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ok, du vet nok masse. men det jeg prøver å få fram er at (det kommer jo helt ann på mengden da) men en som drikker normalt, og snuser normalt er i stor grad mindre utsatt enn en som går på anabole steorider... sånn som du skrev det i det første innlegget ditt, noe med at du heller hadde brukt bol, istedenfor å drikke og bruke feks. snus, så oppfattet jeg det som du mener det er mer sikkert å gå på bol enn å drikke å snuse normalt, for det er det ikke!men som sagt tidligere, det kommer an på mengden Syns folk er litt vel uopplyst om den virkelige effekten av Steroider det er alt. Jeg vil bare ha fram at alt ikke er svart/hvit. Å du sier drikke normalt, er det normalt å drikke seg stupfull hver helg? Noe som 5 av 10 ungdommer mellom 16 og 25 gjør? Dette vil jeg si ødelegger kroppen mer enn en moderat kur som går over 12-16 uker, nå gidder jeg ikke gå inn på hvilke stoffer jeg mener er moderat og safe siden dette nok ikke er rette forumet. Å når jeg sier misbruk av nikotin mener jeg en 20 pakning om dagen. At staten driter i misbruk av alkohol er kun fordi de tjener penger på det, å de vil derfor heller ikke støtte forskning som går inn på effekten av slik bruk av alkohol. Det som plager meg mest er at de nå setter fokus på å få gjort alle som driver med BB til kriminelle, ved å gjøre anabole steroider ulovlig. Kan ikke de heller sette fokus på all hasjen i student miljøe? At de i tillegg skal legge ekstra avgifter på protein og kostilskudd gjør meg enda mer forbanna! At de vil fjerne dop fra idretten er vel og bra, men for faen vi driver da ikke og konkurrerer på samme plan som en skiløper. Dette er en egoistisk sport, å man gjør det mest for sin egen del å ikke for heder og ære. Å derfor bør det du putter i deg være din egen sak, særlig når det verken gir rus eller annet som kan være til sjenanse for samfunnet. har en mor som jobber i anti doping norge! ahhh, sånn sett... Du er unnskyldt *klappe på hodet* *hvis jeg har noen leifs så må dere bare unnskylde, er litt småsyk etter en hard beinøkt. Ja, min far er narko politi, så jeg skla love deg de gjør masse for å fjerne hasj samt andre narkotiske stoffer fra feks. studentboligere. og dette er blitt forbedrer de siste årene, så det (med all respekt for deg) var et dårlig argument. grunnen til at de slår så hardt ned på steorider er for det er rett og slett juks. og de kontrollerer som oftest aktive idretts utøvere da. De er ikke ute etter taperene som går på helsestudio og bare løfter vekter opp og ned hele dagen. Alt jeg sier er det at bol er generelt mer skaldlig... Men du mener det motsatte, ellers har vi missforstått hverandre flott med slike diskusjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå