Dufen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Men Prozyme koster jo en tusenlapp for 3kg Hva med Star Nutrition whey-80 eller whey-100? Noen som har smakt på de? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lest litt om PF, og etter det jeg har lest og forstått så blir egentlig lavkarbo lettere for meg. Med ganske forskjellige dager hvor enkelte krever at jeg spiser frokost etc. Skal jeg for eksempel stå en dag på ski er det viktig at jeg får i meg noe mat, og ikke har fastet i 14-15 timer. INGEN dager krever frokost. Det er hele poenget med PF. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hva med Star Nutrition whey-80 eller whey-100? Noen som har smakt på de? Siden 50:50 myo/pro koster mye så skal du kjøpe ren myse isteden osv? Man får det man betaler for. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Siden 50:50 myo/pro koster mye så skal du kjøpe ren myse isteden osv? Man får det man betaler for. Av ren nysjerrighet: fordelene med blanding av kasein/myse? Jeg har ikke dårlige erfaringer med rene myseproteiner, men har heller ikke testet kaseinprodukter... Lenke til kommentar
War Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er forholdet ja, myse fungerer det om man drikker mye melk. Ellers blir det et dårlig allround-protein. Råvaren er billig så det ser ut som et bedre produkt med tanke på prisen ved første øyekast. Hva med ertepeorin, smaker sement, men gjør susen i melk. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lettmelk vs h-melk, hvilken anbefales? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Men Prozyme koster jo en tusenlapp for 3kg Hva med Star Nutrition whey-80 eller whey-100? Noen som har smakt på de? Ja og når budsjettet var en tusenlapp så må jo det være helt glimrende det? edit: Lettmelk vs H-melk kommer ann på hva du vil oppnå. Er du bare ute etter en kilde til proteiner kjører du lettmelk, vil du ha kcal-overskudd kjører du H-melk. Endret 19. januar 2011 av phax Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Vurderer sykt sterkt å jobbe i et par måneder samtidig som jeg bor hjemme. Med de pengene jeg har spart opp, skal jeg bo i Thailand i et halvt år og trene Thaiboksing, løpe, spise, svømme osv. Ingen studier, ingen karakterer, ingen stress. Bare spise, sove, trene og nyte et primitivt liv. Tiger Muay Thai Regnet ut at med bosted(det enkleste), trening og mat vil et halvtår koste ca 30 000!! Endret 19. januar 2011 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har faktisk sett på det der jeg og, men må nesten ha med en god kamerat eller noe sånt - jeg driver heller ikke på med kampsport (enda), så det er ikke noe som vurderes med det første. Kom over denne artikkelen: Større muskler = smartere Mtp at jeg faktisk (*skryteskryte*) er over 130 allerede, burde vel 10kg ekstra muskelmasse kanskje få meg inn i mensa Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vi får dra en gjeng fra her ifra treningstråden Er mange nybegynnere som drar på slikt, men for å få mest ut av så gode trenere er det mest økonomisk å lære basics først iallefall. Hvis vi ser på den formelen din har jeg gode potensialer for å få ekstremt store muskler Lenke til kommentar
Creus Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lettmelk vs h-melk, hvilken anbefales? Det kommer litt ann på hvor gammel du er. Er du ung og skjelettet ikke har utviklet seg fullt ut enda, er H-melk den beste løsningen da den inneholder mer fett og kalsium enn Lettmelka. Haka ved H-melk at den inneholder mer fett, og derfor ikke helt bra om du ikke trener. Lettmelk er en mellomting mellom ekstra- og Helmelk. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Men Prozyme koster jo en tusenlapp for 3kg Hva med Star Nutrition whey-80 eller whey-100? Noen som har smakt på de? Whey-80 smaker bra Ikke like mild i smaken som Prozyme, men noe samme egentlig. Har bare smakt sjokolade fra begge forøvrig. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mekka meg akkuratt en svææær kyllingsalat med 400 gram kyllingfillet, et par tomater, agurk og paprika og masse kinakål. Skjønte at en vanlig middagstallerken ikke var tilstrekkelig da ting begynnte å falle av tallerken mens jeg hold på å legge på. Måtte gå over på en stor biff-tallerken som jeg også klarte å fylle opp Tror jeg blir mett hvertfall! Lenke til kommentar
HOK Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lest litt om PF, og etter det jeg har lest og forstått så blir egentlig lavkarbo lettere for meg. Med ganske forskjellige dager hvor enkelte krever at jeg spiser frokost etc. Skal jeg for eksempel stå en dag på ski er det viktig at jeg får i meg noe mat, og ikke har fastet i 14-15 timer. INGEN dager krever frokost. Det er hele poenget med PF. Ettersom det jeg har forstått spiser man ikke frokost på PF. Og det er nettopp det jeg trenger enkelte dager hvor jeg skal være mye aktiv. Derfor lavkarbo. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lest litt om PF, og etter det jeg har lest og forstått så blir egentlig lavkarbo lettere for meg. Med ganske forskjellige dager hvor enkelte krever at jeg spiser frokost etc. Skal jeg for eksempel stå en dag på ski er det viktig at jeg får i meg noe mat, og ikke har fastet i 14-15 timer. INGEN dager krever frokost. Det er hele poenget med PF. Ettersom det jeg har forstått spiser man ikke frokost på PF. Og det er nettopp det jeg trenger enkelte dager hvor jeg skal være mye aktiv. Derfor lavkarbo. Du trenger ikke forkost uansett hvor aktiv du skal være. Det er det som er hele poenget med PF. Forkost er noe tull, som dem fant på på 60 tallet, fordi dem ikke visste bedre, og for å selge mer melk og cornflakes Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Etter 21 år med frokost hver dag ser jeg det vanskelig for meg å gå vekk fra den Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Etter 21 år med frokost hver dag ser jeg det vanskelig for meg å gå vekk fra den Droppe frokosten betyr stortsett at jeg kan sove 20-30min lenger om morgenen så da fyker den lett Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Etter 21 år med frokost hver dag ser jeg det vanskelig for meg å gå vekk fra den Slet med eksakt det samme selv, tok med 2-3 dager så var jeg vandt med det. Nå harjeg ikke spist frokost på over ett år. PF <3 Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fikk til proteinfluff idag, andre forsøket mitt. For en genial liten rett! Brukte 180g blåbær, 40g proteinpulver, 0,5dl ekstra lett melk og en liten dash stevia. Mikset sammen med stavmikseren i 7 minutter ca. Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Lagde min mest awesome proteinfluff på lange tider i dag! 200g bringebær, en scoop bringebær whey fra ON, ca 0,5 dl ekstra-lett melk. Bedre enn godteri! Edit: den fluffa ikke så helt sykt som den første, men sto ikke lenge med stavmikseren heller så - kanskje 3 min. Endret 19. januar 2011 av storken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå