Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en av de bedre fettklypene på markedet, men den gir ikke et helt nøyaktig resultat( +- 1-2% kanskje). Det må man nok på sykehus for å måle nøyaktig.

 

MEN, den gir en meget god pekepinn fremgang :) Eller tilbakegang om man er av den sorten :p

 

Har du en forenklet norsk forklaring på hvordan den skal brukes da? :p Kan godt godta en fettprosent på 20, men de andre var så overasket.. Derfor jeg begynte å lure

Lenke til kommentar

Det er en av de bedre fettklypene på markedet, men den gir ikke et helt nøyaktig resultat( +- 1-2% kanskje). Det må man nok på sykehus for å måle nøyaktig.

 

MEN, den gir en meget god pekepinn fremgang :) Eller tilbakegang om man er av den sorten :p

 

Har du en forenklet norsk forklaring på hvordan den skal brukes da? :p Kan godt godta en fettprosent på 20, men de andre var så overasket.. Derfor jeg begynte å lure

Legg ringfingeren rett på øversiden av hoftebenet ditt og legg pekefingeren inntil ringfingeren.

SÅ tar du tommelen din en tomme fra pekefingeren og klemmer til slik at du prøver å få tommelen og pekefingeren til å møtes (dette er ubehagelig).

Dra så grepet (og fettet:p) ut fra kroppen (dette er enda mer ubehagelig) og sett klypen på innsiden av tommelen og pekefingeren.

Klem klypen sammen til den lager en klikkelyd og du skal ha en korrekt måling :new_woot:

 

Se bildene under for en billedlig forklaring men vennligst ikke kommenter MIN fettprosent :p

Nederste bildet kan du lese av målingen din på...

 

803337.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

803340.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

803341.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

803336.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk mitt proteinpulver fra norkost idag, active elite gold. Smakte nesten litt kaffe, helt ok smak men ingen favoritt. Hadde glemt hvor fantastisk upraktisk det er med disse store 3kg bøttene. Aner ikke hvor jeg skal sette den. :p

 

Prøvde meg på protein fluff, etter et par minutter streika batteriet på stavmikseren så da prøvde jeg tømme det over i blenderen men det funka dårlig. Ble rett og slett for mye varmeutvikling i blandingen.

 

Endte opp med å tømme det over i ett glass og drikke det som en varm, tykk smoothie. Satser på det går bedre neste gang :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Legg ringfingeren rett på øversiden av hoftebenet ditt og legg pekefingeren inntil ringfingeren.

SÅ tar du tommelen din en tomme fra pekefingeren og klemmer til slik at du prøver å få tommelen og pekefingeren til å møtes (dette er ubehagelig).

Dra så grepet (og fettet:p) ut fra kroppen (dette er enda mer ubehagelig) og sett klypen på innsiden av tommelen og pekefingeren.

Klem klypen sammen til den lager en klikkelyd og du skal ha en korrekt måling :new_woot:

 

Se bildene under for en billedlig forklaring men vennligst ikke kommenter MIN fettprosent :p

Nederste bildet kan du lese av målingen din på...

 

803337.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

803340.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

803341.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

803336.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Tusen takk! :) Det ble fremdeles 20mm og dermed 20%. Har ikke noe problem med det, bare lurte på om jeg gjorde feil ettersom andre synes det høres feil ut :)

Lenke til kommentar

Hvor stort er kroppens glykogenlager, og hvor lang tid tar det å tømme dette uten trening? Sett at man spiser minst mulig karbohydrater, som under en lavkarbodiett.

 

Hvor stort er kroppens glykogenlager, og hvor lang tid tar det å tømme dette uten trening? Sett at man spiser minst mulig karbohydrater, som under en lavkarbodiett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...