Bordplate Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Greit nok at det kan være skadelig, men han må jo fortsatt trene disse øvelsene for at han skal klare fler av dem. hvilken funksjon mener du generell styrke har om du skal bli fallskjermjeger? Tenker han mener at sterk rygg og solide magemuskler hjelper til å støtte opp under lange gåturer. Er det jeg tenker er den viktigste styrken ved dette. Ellers er det bare kondisjon og disse minstekrav-øvelsene jeg må øve på. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Klare minstekravene og vel så det trengs ikke lang tid å trene opp på. Det er snakk om noen få uker med teknikk trening. Ikke vits å gjøre dette i lang tid i forveien. Sterke kjernemuskler og bein er viktig ved lange gåturer. Ha innøvd god løfteteknikk er også veldig smart. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det nytter lite å trene i et studio for å få grunnlag for militærtjeneste... Man henter visstnok grunnstyrke derfra, men det er stort sett alt. Jeg var på opptaket og rekrutteringsoffiseren kunne fortelle det at de fysiske kravene trengte man bare å bestå. "Fysikk kan man bestandig bygge opp, det vi ser etter er sterkt motivert personell med med en solid psyke" Om de mest krevende militærtjenestene er noe man ønsker å gå inn for så er psyken det viktigste. Og det at man er "normalt frisk" uten noen som helst fysiske svakheter, det være seg syn, hørsel, dårlig rygg etc... Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen her som vet hvor de selger en billig og grei fettklype? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen her som vet hvor de selger en billig og grei fettklype? Her... Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) eBay, jeg betalte vel $2-3 for samme fettklypa som doofenschmitz linker til her. Endret 17. januar 2011 av phax Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 I dag var det så varmt i badstuen at lokket på shakeren sa poff. Forøvrig hinsides digg med badstu etter trening. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 I dag var det så varmt i badstuen at lokket på shakeren sa poff. Forøvrig hinsides digg med badstu etter trening. WORD! Så lenge man drikker nok vann så har badstu KUN fordeler etter trening Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 WORD! Så lenge man drikker nok vann så har badstu KUN fordeler etter trening Jasså? På hva slags måter? Ikke at jeg er kritisk, men veldig interessert å vite Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Endelig fikk jeg til Proteinfluff Nammmm Edit: herregud så mettende, blir ikke dobbel oppskrift neste gang nei Endret 17. januar 2011 av storken Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 WORD! Så lenge man drikker nok vann så har badstu KUN fordeler etter trening Jasså? På hva slags måter? Ikke at jeg er kritisk, men veldig interessert å vite Jeg har slitt lenge med vond skulder, og får fort vondt i den igjen. Badstu har hjulpet veldig på det! Og følelsen man har i dusjen etter en hard trening og en runde i badstuen er himmelsk. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 kan man begynne på family sports center året man fyller 15/16 eller må man ha fylt 15/16? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ah, første treningsdag på halvannen måned. Føler meg fantastisk! Har tenkt å se om jeg får tak i sko til uka, bedriver i all hovedsak trening i treningsstudio, men skal heller ikke se bort i fra at det blir en løpetur ute til våren. Noen forslag til hva jeg bør se etter eller steder jeg burde gå? Er det virkelig bedre å stikke til f.eks. Löplabbet for at de skal analysere foten og så videre og så gi meg en sko som er optimal til meg, eller holder det om jeg finner en jeg liker på en sportsbutikk? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen flere som har merket vektendring i julen? Jeg har selv gått ned 4 (!) kg. Vilt! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Endelig fikk jeg til Proteinfluff Nammmm Edit: herregud så mettende, blir ikke dobbel oppskrift neste gang nei Det så ikke dumt ut, hvordan var oppskriften din? Tror jeg må teste dette! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hva var nøkkelen til suksess? Prøvde en gang selv, men det blei bare søl og smakte kvalmendes. Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nøkkelen var å gå tilbake til stavmikser for meg. Har feilet mange ganger selv nå, men fluffet gjorde det over all forventning, måtte bytte til en annen bolle faktisk. Hadde ikke mobilen min streika skulle jeg tatt bilde. Den "proteinsmaken" (ekkel), som jeg har trøkt i meg et par ganger, ble helt borte når fluffen var på plass Brukte oppskriften som Martin berkhan har lagt ut, 200g bær, 0,5dl vann/skummetmelk og 1 toppet scoop proteinpulver. Dobla denne jeg, ikke gjør det, blir ALT for mye Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ill just put this riiiiight here: http://www.youtube.com/watch?v=HXVjAkCXnDk&feature=sub 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Digget disco-dork Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Nøkkelen var å gå tilbake til stavmikser for meg. Har feilet mange ganger selv nå, men fluffet gjorde det over all forventning, måtte bytte til en annen bolle faktisk. Hadde ikke mobilen min streika skulle jeg tatt bilde. Den "proteinsmaken" (ekkel), som jeg har trøkt i meg et par ganger, ble helt borte når fluffen var på plass Brukte oppskriften som Martin berkhan har lagt ut, 200g bær, 0,5dl vann/skummetmelk og 1 toppet scoop proteinpulver. Dobla denne jeg, ikke gjør det, blir ALT for mye Finnes det en oppskrift for sjokoladesmak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå