Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Greit nok at det kan være skadelig, men han må jo fortsatt trene disse øvelsene for at han skal klare fler av dem.

hvilken funksjon mener du generell styrke har om du skal bli fallskjermjeger?

 

Tenker han mener at sterk rygg og solide magemuskler hjelper til å støtte opp under lange gåturer. Er det jeg tenker er den viktigste styrken ved dette. Ellers er det bare kondisjon og disse minstekrav-øvelsene jeg må øve på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nytter lite å trene i et studio for å få grunnlag for militærtjeneste...

Man henter visstnok grunnstyrke derfra, men det er stort sett alt.

 

Jeg var på opptaket og rekrutteringsoffiseren kunne fortelle det at de fysiske kravene trengte man bare å bestå.

"Fysikk kan man bestandig bygge opp, det vi ser etter er sterkt motivert personell med med en solid psyke"

 

 

Om de mest krevende militærtjenestene er noe man ønsker å gå inn for så er psyken det viktigste. Og det at man er "normalt frisk" uten noen som helst fysiske svakheter, det være seg syn, hørsel, dårlig rygg etc...

Lenke til kommentar

WORD!

 

Så lenge man drikker nok vann så har badstu KUN fordeler etter trening :)

 

Jasså? På hva slags måter? Ikke at jeg er kritisk, men veldig interessert å vite :)

Jeg har slitt lenge med vond skulder, og får fort vondt i den igjen. Badstu har hjulpet veldig på det! Og følelsen man har i dusjen etter en hard trening og en runde i badstuen er himmelsk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ah, første treningsdag på halvannen måned. Føler meg fantastisk!

Har tenkt å se om jeg får tak i sko til uka, bedriver i all hovedsak trening i treningsstudio, men skal heller ikke se bort i fra at det blir en løpetur ute til våren.

Noen forslag til hva jeg bør se etter eller steder jeg burde gå? Er det virkelig bedre å stikke til f.eks. Löplabbet for at de skal analysere foten og så videre og så gi meg en sko som er optimal til meg, eller holder det om jeg finner en jeg liker på en sportsbutikk?

Lenke til kommentar

Nøkkelen var å gå tilbake til stavmikser for meg. Har feilet mange ganger selv nå, men fluffet gjorde det over all forventning, måtte bytte til en annen bolle faktisk. Hadde ikke mobilen min streika skulle jeg tatt bilde.

 

Den "proteinsmaken" (ekkel), som jeg har trøkt i meg et par ganger, ble helt borte når fluffen var på plass :thumbup:

 

Brukte oppskriften som Martin berkhan har lagt ut, 200g bær, 0,5dl vann/skummetmelk og 1 toppet scoop proteinpulver. Dobla denne jeg, ikke gjør det, blir ALT for mye :p

 

 

Lenke til kommentar

Nøkkelen var å gå tilbake til stavmikser for meg. Har feilet mange ganger selv nå, men fluffet gjorde det over all forventning, måtte bytte til en annen bolle faktisk. Hadde ikke mobilen min streika skulle jeg tatt bilde.

 

Den "proteinsmaken" (ekkel), som jeg har trøkt i meg et par ganger, ble helt borte når fluffen var på plass :thumbup:

 

Brukte oppskriften som Martin berkhan har lagt ut, 200g bær, 0,5dl vann/skummetmelk og 1 toppet scoop proteinpulver. Dobla denne jeg, ikke gjør det, blir ALT for mye :p

 

Finnes det en oppskrift for sjokoladesmak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...