Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for PF sin sjokoladesmak før, men har gått over til Nutrisport sin 90+. PF sin var farlig søt.

Styr unna 90+.

Fått meget dårlig omtaler siste tiden.

Har du noen kilder?

 

http://www.treningsf...?topic=101617.0

 

Det forklarer hvorfor 90+ jeg kjøpte for en stund siden smakte skikkelig drit! Den råvaren har en ganske grell smak, og når de ikke klarer å tilsette god nok smak så får man det resultatet.

Lenke til kommentar

Nå hang jeg nettopp opp RedCord slyngene, og plottet ut et treningsprogram for kjernemusklaturen. Gleder meg til å komme igang. Det er sinnsykt effektiv trening, og tar lite tid. Spesielt for oss utholdenhetsutøvere.

 

Har hørt at man kan bli greit stiv dagen derpå etter første slyngetrening, siden man aktiverer så si alle musklaturgruppene i kroppen vis man går gjennom de fleste generelle øvelsene.

Lenke til kommentar

Men om man vil trene med fokus på styrke og utholdne muskler. Hvordan bør man trene da?

 

hva slags styrke?

Om du hvertfall vil ha utholdende styrke så må du trene med mange reps, og lettere vekter.

 

Hmm...egentlig ikke sikker på hva jeg vil. Vil prøve meg som fallskjermjeger så da er det vel utholdene muksler jeg trenger, type IIX eller hva det heter.

Lenke til kommentar

Hmm...egentlig ikke sikker på hva jeg vil. Vil prøve meg som fallskjermjeger så da er det vel utholdene muksler jeg trenger, type IIX eller hva det heter.

 

hehe, om du vil bli fallskjermjeger så fokuser på øvelsene til opptaksprøven. Bare å trene på disse øvelsene. Du må trene kardio også såklart. Det er et eget treningsprogram på nettsiden deres som består av disse øvelsene.

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Hmm...egentlig ikke sikker på hva jeg vil. Vil prøve meg som fallskjermjeger så da er det vel utholdene muksler jeg trenger, type IIX eller hva det heter.

 

hehe, om du vil bli fallskjermjeger så fokuser på øvelsene til opptaksprøven. Bare å trene på disse øvelsene. Du må trene kardio også såklart. Det er et eget treningsprogram på nettsiden deres som består av disse øvelsene.

 

Det er rimelig bull. For det første, er øvelsene på opptaksprøven skadelig for kroppen med tanke på gjennomføring (tenker da spesielt på sit-up og rygghev) For det andre trenger han generell styrke som dessverre disse øvelsene ikke tilbyr. Jeg ville startet med å bygge mye muskler nå (bl.a baseløft) fram til sommeren. For å så fokusere på litt mer funksjonell styrke etter. Start med klatring eller parkour/freerunning ;) Turer med sekk er også smart, men du vil ha mer problem med psyken enn det fysiske hvis du skal bli fallskjerm jeger. Tren deg opp til å alltid tenke positivt, negative tanker fører til klaging og klaging drar ned humøret i hele laget..

Lenke til kommentar

Det er rimelig bull. For det første, er øvelsene på opptaksprøven skadelig for kroppen med tanke på gjennomføring (tenker da spesielt på sit-up og rygghev) For det andre trenger han generell styrke som dessverre disse øvelsene ikke tilbyr. Jeg ville startet med å bygge mye muskler nå (bl.a baseløft) fram til sommeren. For å så fokusere på litt mer funksjonell styrke etter. Start med klatring eller parkour/freerunning ;) Turer med sekk er også smart, men du vil ha mer problem med psyken enn det fysiske hvis du skal bli fallskjerm jeger. Tren deg opp til å alltid tenke positivt, negative tanker fører til klaging og klaging drar ned humøret i hele laget..

 

Greit nok at det kan være skadelig, men han må jo fortsatt trene disse øvelsene for at han skal klare fler av dem.

hvilken funksjon mener du generell styrke har om du skal bli fallskjermjeger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...