Requi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen proteinbarer som er anbefalt her? Noen proteindrikker? Kreatin? Må ha skikkelig vare, penger stopper ikke meg. (Til en viss grad, selvfølgelig..) http://www.youtube.com/watch?v=df7yixMZWJo 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hvorfor går han ALLTID uten t-skjorte og den hatten? Digger Scooby! :!: Endret 13. januar 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Så morro ut de der, hva er flax på norsk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Første jeg tenkte på var corn-flakes eller noe... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Om det kun er som tilskudd så tar du en shake! Kun tilskudd. Tips til shake? Pris? Kvalitet? Mye protein? Her for eksempel... Eller hos gymgrossisten.no... Der får du som regel også sendt med en shaker og gjerne en t-skjorte når du bestiller 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Første jeg tenkte på var corn-flakes eller noe... Mja, skal være frø av noe slag. Ligner på mørke sesamfrø. Det scooby brukte var flax seed powder, altså malte frø. Men aner ikke hva tilsvarende norsk alternativ er. Diskutant: Proteinfabrikken smaker bæsj. Også er det vel kun myse? For alternativer med 50/50 myse/kasein kan du se på ProZyme hos tn.no eller Activate Elite Gold hos norkost.no Sistnevnte vet jeg ikke hvordan smaker men ProZyme er hvertfall gull. Vurderer bestille Activate Elite Gold selv for å teste her. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Diskutant: Proteinfabrikken smaker bæsj. Nei. Og uansett, -det er proteiner. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ok, tenkte bare gi deg en heads-up ettersom det virket som du spurte etter råd. Men hvis du har kontroll selv så skal jeg ikke blande meg. Jeg synes hvertfall PF har noe av det verste proteinet på markedet når det kommer til smak. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg bare kommenterte hva du kalte smaken. Det er ingen vits å si at det smaker bæsj, da blir du ikke tatt seriøst. Det kan godt være de smaker dårlig. Har du andre forslag, som smaker godt, ikke feiter deg opp og bare gir deg masse proteiner? Og isåfall, går disse ann å bare blande ut med et glass helmelk/ vann? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mja, skal være frø av noe slag. Ligner på mørke sesamfrø. Det scooby brukte var flax seed powder, altså malte frø. Men aner ikke hva tilsvarende norsk alternativ er. Linfrø? http://lmgtfy.com/?q=engelsk+norsk+flax+seeds Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg bare kommenterte hva du kalte smaken. Det er ingen vits å si at det smaker bæsj, da blir du ikke tatt seriøst. Det kan godt være de smaker dårlig. Har du andre forslag, som smaker godt, ikke feiter deg opp og bare gir deg masse proteiner? Og isåfall, går disse ann å bare blande ut med et glass helmelk/ vann? Les disse stickyene her eller på kosthold/tilskudd delen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg bare kommenterte hva du kalte smaken. Det er ingen vits å si at det smaker bæsj, da blir du ikke tatt seriøst. Det kan godt være de smaker dårlig. Har du andre forslag, som smaker godt, ikke feiter deg opp og bare gir deg masse proteiner? Og isåfall, går disse ann å bare blande ut med et glass helmelk/ vann? Jeg personlig synes det meste fra PF smaker greit. Det er ikke superdigg, men man går ikke lei av smaken. Nå gulper jeg bare i meg shakene mine så smak på shakene er jeg bare nøye med når det kommer til whey isoalten til PF siden jeg bruker å koke i badstu en time etter trening og kose meg med shaken og 2 liter vann Banansmaken fra PF skal du dog holde deg langt unna, den smaker faktisk oppkast Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Linfrø? http://lmgtfy.com/?q=engelsk+norsk+flax+seeds Takker Da må jeg bare få bestillt meg nytt proteinpulver så skal jeg prøve mekke scoobybars! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg gikk for PF sin sjokoladesmak før, men har gått over til Nutrisport sin 90+. PF sin var farlig søt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 First Best, hvordan er Activate Elite Gold på smak? Send en mail til support på norkost, så sender de smaksprøver De er veldig greie på sånt, og det er også en mulighet som veldig mange andre produsenter har som folk gjerne ikke benytter seg av. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Orka ikke det, bestillte meg bare en boks. Gratis frakt hadde de jo og, kjekt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg gikk for PF sin sjokoladesmak før, men har gått over til Nutrisport sin 90+. PF sin var farlig søt. Styr unna 90+. Fått meget dårlig omtaler siste tiden. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Den er ikke noe billig heller om man tar ren protein VS kr. + hvilken type protein. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg gikk for PF sin sjokoladesmak før, men har gått over til Nutrisport sin 90+. PF sin var farlig søt. Styr unna 90+. Fått meget dårlig omtaler siste tiden. Har du noen kilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå