Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg tenkte på var corn-flakes eller noe...

 

Mja, skal være frø av noe slag. Ligner på mørke sesamfrø. Det scooby brukte var flax seed powder, altså malte frø. Men aner ikke hva tilsvarende norsk alternativ er.

 

flax-seed-1.jpg

 

 

Diskutant: Proteinfabrikken smaker bæsj. Også er det vel kun myse? For alternativer med 50/50 myse/kasein kan du se på ProZyme hos tn.no eller Activate Elite Gold hos norkost.no

 

Sistnevnte vet jeg ikke hvordan smaker men ProZyme er hvertfall gull. Vurderer bestille Activate Elite Gold selv for å teste her.

Lenke til kommentar

Jeg bare kommenterte hva du kalte smaken. Det er ingen vits å si at det smaker bæsj, da blir du ikke tatt seriøst.

 

Det kan godt være de smaker dårlig. Har du andre forslag, som smaker godt, ikke feiter deg opp og bare gir deg masse proteiner?

Og isåfall, går disse ann å bare blande ut med et glass helmelk/ vann?

Lenke til kommentar

Jeg bare kommenterte hva du kalte smaken. Det er ingen vits å si at det smaker bæsj, da blir du ikke tatt seriøst.

 

Det kan godt være de smaker dårlig. Har du andre forslag, som smaker godt, ikke feiter deg opp og bare gir deg masse proteiner?

Og isåfall, går disse ann å bare blande ut med et glass helmelk/ vann?

 

Les disse stickyene her eller på kosthold/tilskudd delen ;)

Lenke til kommentar

Jeg bare kommenterte hva du kalte smaken. Det er ingen vits å si at det smaker bæsj, da blir du ikke tatt seriøst.

 

Det kan godt være de smaker dårlig. Har du andre forslag, som smaker godt, ikke feiter deg opp og bare gir deg masse proteiner?

Og isåfall, går disse ann å bare blande ut med et glass helmelk/ vann?

Jeg personlig synes det meste fra PF smaker greit. Det er ikke superdigg, men man går ikke lei av smaken. Nå gulper jeg bare i meg shakene mine så smak på shakene er jeg bare nøye med når det kommer til whey isoalten til PF siden jeg bruker å koke i badstu en time etter trening og kose meg med shaken og 2 liter vann :new_woot:

 

Banansmaken fra PF skal du dog holde deg langt unna, den smaker faktisk oppkast :sick:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

First Best, hvordan er Activate Elite Gold på smak?

Send en mail til support på norkost, så sender de smaksprøver :) De er veldig greie på sånt, og det er også en mulighet som veldig mange andre produsenter har som folk gjerne ikke benytter seg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...