Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

jeg ikke tilhenger av bol, men det er da bedre å bole enn å skade seg selv med røyk eller tilsvarende!

why?

Fordi det faktisk er noen fysiske fordeler med bol, i motsetning til røyk og alko.

Hva med de psykiske fordelene man får ved alkoholbruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Løping / hopping belaster kroppen MYE mer enn f.eks markløft og knebøy :)

Kan ikke sammenlignes... av løping og hopping får man god kondisjon, av muskeltrening blir man sterkere og får større muskler.

Det er altså to forskjellige typer trening.

Lenke til kommentar
Løping / hopping belaster kroppen MYE mer enn f.eks markløft og knebøy :)

Kan ikke sammenlignes... av løping og hopping får man god kondisjon, av muskeltrening blir man sterkere og får større muskler.

Det er altså to forskjellige typer trening.

Hva er det du babler om a???? Argumentene mot styrkertrening er ikke at det er farlig med store muskler, men heller at skjelettet blir over-belastet... Du vet at man får bedre "kondis" av styrketrening, ja?

Lenke til kommentar
Argumentene mot styrkertrening er ikke at det er farlig med store muskler, men heller at skjelettet blir over-belastet...

Eit skjelett treng så klart ikkje bli overbelasta, det spørs jo kor hardt du trenar. Det er det samme som å sei at det er farleg med kondistrening, sidan ein kan overtrene. :roll:

Lenke til kommentar
Argumentene mot styrkertrening er ikke at det er farlig med store muskler, men heller at skjelettet blir over-belastet...

Eit skjelett treng så klart ikkje bli overbelasta, det spørs jo kor hardt du trenar. Det er det samme som å sei at det er farleg med kondistrening, sidan ein kan overtrene. :roll:

Å herregud følger du med eller? Er jo det jeg sier.

Mulig jeg utrykker meg uklart, men altså det jeg vil frem til er at jogging/hopping etc belaster skjellett / ledd osv mye mer enn styrketrening gjør... derfor er jo argumentet poengløst... med mindre man er imot fysisk aktivitet blant unge da...

Endret av j0 Ø.
Lenke til kommentar
jeg ikke tilhenger av bol, men det er da bedre å bole enn å skade seg selv med røyk eller tilsvarende!

why?

Fordi det faktisk er noen fysiske fordeler med bol, i motsetning til røyk og alko.

tror du må finne ut mer om konsekvensene av bol..

og hva sklader deg gjør på kroppen før du utaler deg om det! :thumbup:

Lenke til kommentar
Mulig jeg utrykker meg uklart, men altså det jeg vil frem til er at jogging/hopping etc belaster skjellett / ledd osv mye mer enn styrketrening gjør... derfor er jo argumentet poengløst... med mindre man er imot fysisk aktivitet blant unge da...

Då vart du litt klarare. :)

Lenke til kommentar
*snip*

*fortelle meg selv at jeg aldri skal spøke mer på dette forumet, humoristisk sans er mangelvare her*

Du må bare skrive det med liten skrift under, du vet vi som trener på studio er ikke akkurat kjent for å være nobelprisvinnere :cool:

Lenke til kommentar
Jeg vil trene fleske mitt på siden av magen (nede) or resten av magen også kanskje.

Hva må jeg gjøre da? jogge/gå lenge/begge deler?

sykkling i studio 45min/1time i strekk (blir helt svett(hodet, ryggen og magen)

Er 15år.

som det er sagt tidligere i tråden kan man gå ned i fettprosent ved å gå raskt. Ta deg en raskt gåtur i ca 45 min hver dag..

Men husk at det fettet som ligger seg rundt livet (buken) er det fettet som er blant det seneste som forsvinner under slanking! :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Richard Sandrak har bolt siden han var på barnehagestadiet, i en alder av 13 år er han 140 cm høy.

Har noen egentlig funnet noen beviser på det?

Det høres ganske usansyinlig ut at en 8-åring som benket 95 kg (3 ganger sin egen kroppsvekt) er rein. Men, selvfølgelig kan det hende han er rein, det er bare veldig tvilsomt...

Lenke til kommentar

Tenker på liksom å legge på meg. Skal jeg bare spise gatekjøkken mat som F da eller?

Veier faktisk 51kg

Høyde 166cm.

Rundt 12års alderen så opplevde jeg at jeg gikk ned 7kg da, grunnet at jeg hadde bronkitt, uten at jeg helt kan forklare hvor vekta støyp slik da.

Lenke til kommentar
Tenker på liksom å legge på meg. Skal jeg bare spise gatekjøkken mat som F da eller?

Veier faktisk 51kg

Høyde 166cm.

Rundt 12års alderen så opplevde jeg at jeg gikk ned 7kg da, grunnet at jeg hadde bronkitt, uten at jeg helt kan forklare hvor vekta støyp slik da.

Hva med å spise maten din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...