Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp :)

 

Vet forresten ikke helt hva jeg syns om det programmmet. Det strekte seg jo over utrolig lang tid, og bare to treninger per uke kontra tre.

 

Holder meg til "vanlig" 5x5 jeg, synes det funker flott enn så lenge.

 

Kjører det ikke selv, bare fisket opp noe kjapt for Matsemann! :) Om jeg ikke husker feil kjører/kjørte han RYP som er grei å forholde seg til da det til en hver tid står hvor mye man skal løfte. Vet selv dette meget godt, er kjekt å ha noe å lene seg til.

Lenke til kommentar

Kjører det ikke selv, bare fisket opp noe kjapt for Matsemann! :) Om jeg ikke husker feil kjører/kjørte han RYP som er grei å forholde seg til da det til en hver tid står hvor mye man skal løfte. Vet selv dette meget godt, er kjekt å ha noe å lene seg til.

Noe jeg har gått glipp av, som gjør at mitt navn nevnes? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Man behøver atter litt råd.

Jeg trenger å finne makspulsen min på en enkel og grei måte. Har googlet litt rundt og ser at pulsklokke er tingen. Spørsmålet blir så - er det mulig å få tak i et slikt vesen for en rimelig sum? Vil en billig pulsklokke forstyrres av "andre elektroniske saker" i treningsstudioet?

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Hvis du bare skal finne makspulsen din kan du løpe til du ikke klarer mer, stoppe og telle antall pulsslag i 15sek. Sansynligvis trenger du ikke å føle dem en gang, bare høre.

 

Hvis du skal ha en enkel klokke vet jeg xxl selger til under tusenlappen. Jeg har heller ikke hatt så mye problemer med at klokka blir påvirket av andre elektroniske saker bortsett fra et par ganger. Da gjerne flere med samme klokka, så klokkene er ikke helt stødige der. I fjor sommer trena meg og stefaren min bakkeintervaller på sykkel, plutselig skvatt han til med en puls 40slag over det han hadde 10sek tidligere. Stakkars mannen stoppa opp og trodde han var døden nær et par sekunder før han forsto at det var min puls han fikk opp på klokka si. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Var og prøvde litt knebøy i sted. Det belaster jo hånden litt å måtte holde i stanga. Kjente litt smerte. Typisk at jeg har fått helvetesgnagesår på foten så det gjør vondt å løpe også. Faen.

Frontbøy med stangen på skuldrene og armene rett frem ;) Beinpress. Hack squat. Zercher bøy.

 

(illustrert under)

http://www.youtube.com/watch?v=14e12wFB2GQ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...