War Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Må være + en shake ellers er det epic fail. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har noen et avansert spørsmål jeg kan grille en "treningsekspert" med? Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Om målet er å drite ut vedkommende ville jeg tatt opp ting som måltidsfrekvens, viktigheten av kardio og hva insulin faktisk gjør. <-- har du litt bakgrunnskunnskap skal du klare å arrestere vedkommende på noe av det der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det var ikke mye proteiner i den frokosten Har han fem skiver ost per brødskive er det akkurat like mye proteiner som i din frokost. (faktisk 12 gram mer hvis jeg regner inn proteinet fra brødskivene også.) Endret 11. januar 2011 av phax Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen som har ett 5x5 program som jeg kan sette opp? Via nett eller Excel Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 mmmmmmmm jeg lukter klor Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det var ikke mye proteiner i den frokosten Har han fem skiver ost per brødskive er det akkurat like mye proteiner som i din frokost. (faktisk 12 gram mer hvis jeg regner inn proteinet fra brødskivene også.) Wut? Jeg hadde totalt 65 gram proteiner i frokosten... 1 liter helmelk 32 gram proteiner 3 egg 205 gram 25 gram proteiner 1 skive speltbrød 60 gram 6 gram proteiner Smøret på brødskiven 2 gram proteiner Hvordan i all verden får du så mye proteiner av 4 brødskiver med ost? En brødskive er ca 50 gram og gir maksimalt 5 gram proteiner (og da må det være brød av spelt) så 4 brødskiver skal da gi 20 gram proteiner. Hvitost gir 27 gram proteiner pr 100 gram så han må da ha spist 166 gram ost fordelt på disse skivene... Det er bittelitt mer enn en HALV pakke ferdigskjært Norvegia... Det er myyyye mat... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 mmmmmmmm jeg lukter klor Runka nå? 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Man regner ikke med proteiner fra brødmat... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Man regner ikke med proteiner fra brødmat... ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Man regner ikke med proteiner fra brødmat... Fordi? De er likeverdige proteiner.. Du skal ha så og så mange proteiner, det er ikke utenom brødmat? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fordi det er forskjell på proteiner. De proteinene er ikke fullverdige, fordi de ikke inneholder alle de essensielle aminosyrene som vi trenger. Fullverdige proteinkilder som man teller proteiner fra, er kjøtt, fugl, fisk, egg, melkeprodukter, ost og soyabønner, samt tilskudd. Det går dog an å kobinere ulike ikke-fullverdige proteinkilder for at du skal få noe fullverdig. Eksempler på sånne matvarer er vegetarmat som korn, ris, mais, bønner, erter, linser og nøtter. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvordan ser vi på vanlig hvitost, er det bra eller ikke? Ser at Vitapro propaganderer mot fettet i osten.. Jeg ser ingen grunn til å ikke spise vanlig ost. Er det noen som har tips til hva en stakkars gutt kan gjøre for å trene styrke når han har bristet håndleddet? Trener til vanlig 5x5. Chins gjør vondt, skulderpress gjør vondt, markløft gjør delvis vondt, benkpress har jeg ikke, armhevinger går greit og knebøy har jeg ikke prøvd. Bare hvile til det går over? Begynner å bli ganske lei av treningspause. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) mmmmmmmm jeg lukter klor Runka nå? Lukter det klor etter at du har runka? :O Wingeer: Kjör på med kneböy? Eventuelt hopp i bassenget så får du kjört hele kroppen uten belastning på leddene Endret 11. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Var og prøvde litt knebøy i sted. Det belaster jo hånden litt å måtte holde i stanga. Kjente litt smerte. Typisk at jeg har fått helvetesgnagesår på foten så det gjør vondt å løpe også. Faen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 treningsprogram 5x5? anyone? Pretty please with proteinpulver ontop? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fordi det er forskjell på proteiner. De proteinene er ikke fullverdige, fordi de ikke inneholder alle de essensielle aminosyrene som vi trenger. Fullverdige proteinkilder som man teller proteiner fra, er kjøtt, fugl, fisk, egg, melkeprodukter, ost og soyabønner, samt tilskudd. Det går dog an å kobinere ulike ikke-fullverdige proteinkilder for at du skal få noe fullverdig. Eksempler på sånne matvarer er vegetarmat som korn, ris, mais, bønner, erter, linser og nøtter. Arrestert! Proteinene i speltbrød er fullstendige for bruk i menneskekroppen Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Wut? Jeg hadde totalt 65 gram proteiner i frokosten... 1 liter helmelk 32 gram proteiner 3 egg 205 gram 25 gram proteiner 1 skive speltbrød 60 gram 6 gram proteiner Smøret på brødskiven 2 gram proteiner Hvordan i all verden får du så mye proteiner av 4 brødskiver med ost? En brødskive er ca 50 gram og gir maksimalt 5 gram proteiner (og da må det være brød av spelt) så 4 brødskiver skal da gi 20 gram proteiner. Hvitost gir 27 gram proteiner pr 100 gram så han må da ha spist 166 gram ost fordelt på disse skivene... Det er bittelitt mer enn en HALV pakke ferdigskjært Norvegia... Det er myyyye mat... Som sagt, hvis han hadde fem skiver ost per skive. Vet det er mye men han sa jo at han hadde masse ost på. Poenget var bare at ost er ikke så proteinfattig Mikkel: http://myrevolution.no/5x5-et-program-for-styrke-og-muskelmasse-med-auto-regulering/ Endret 11. januar 2011 av phax Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) treningsprogram 5x5? anyone? Pretty please with proteinpulver ontop? Her min gode bjørn! http://www.joeskopec.com/5x5.xls Men skønte ikke hva SRM betyr Er forresten en her også http://www.wackyhq.com/madcow5x5/geo...diate_v0.3.zip Endret 11. januar 2011 av Bordplate Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Uff Mista en 10kg plate på tære i stad, uten sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå