Dufen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Se over det du skriver en gang til. Logikken din gir kanskje mening fra brospective, men det er altså ikke slik ting fungerer her i verden. Nyrene kvitter seg med avfallsstoffene uavhengig av vanninntak. Morgenurinen er jo gjerne ganske så greit gul, av og til oransj om du har hatt en hard dag i forveien eller lite vannintak. Biologi er aldri enkelt. Joda. Enkelt som få, men jeg tok litt feil nettopp der. Du er vel ikke den som skal snakke høyest Jeg lo... Så høyt at fruen ba meg dempe meg faktisk... Storken har flere ganger bevist sin kunnskap så jeg tror vi lar den ligge? 2 Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Se over det du skriver en gang til. Logikken din gir kanskje mening fra brospective, men det er altså ikke slik ting fungerer her i verden. Nyrene kvitter seg med avfallsstoffene uavhengig av vanninntak. Morgenurinen er jo gjerne ganske så greit gul, av og til oransj om du har hatt en hard dag i forveien eller lite vannintak. Biologi er aldri enkelt. Joda. Enkelt som få, men jeg tok litt feil nettopp der. Du er vel ikke den som skal snakke høyest Du hadde fremstått som mer moden om du hadde droppa den siste linja der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Man drikker da også ekstra mye vann i dagene før konkurransen? Kroppen blir da vant til og transportere mye vann og når man da stopper inntaket av vann, en liten stund før konkurransen, vil kroppen kvitte seg med mer vann enn hvis man ikke hadde hatt denne "vannkuren" og man vil dermed se enda mere ripped ut. Helt riktig. Det er derfor disse menneskene som bælmer innpå litervis av vann hver dag blir så dårlige hvis de ikke kan gå og småsippe på vannflasken sin hele tiden. Et høyt vanninntak er dehydrerende Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du hadde fremstått som mer moden om du hadde droppa den siste linja der. Er klar over det. Men det hender jeg blir provosert. Jeg går med på at jeg har tatt feil, og vi kan godt la den ligge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Men det er jo ikke noe gøy å påpeke at folk har feil på internett uten å gni det inn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Spesielt når fåtallet her faktisk ikke vil inrømme at de tar feil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Spesielt når det lille fåtallet ikke er særlig modne. Hvis du ikke klarer å innrømme at du tar feil, hører du ikke hjemme i en voksen samtale. Det hjelper heller ikke på med argumenter som bare er tull. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hatt årets første skikkelige økt idag. Ikke så tungt, men merker det nok godt i morra! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Årets første? Det er jo den niende! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har vært hjemme på juleferie til nå på fredag. Har gått på ski i ferien, men ikke nok sprut over det til at det er verdt å logge.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 SATANNNNNNN... Etter en time kardio har du tømt glykogen(energi)lagrene dine og da bør du absolutt ikke trene styrke... Du brenner da muskulatur for å ha energi til dette... Hva i all verden er det slags folk som jobber der du trener... Etter 60-90min høyintensitets aktivitet så er glykogenlagrene tømt. Om du har testa selv tar det LANG tid før du faktisk "møter veggen". Det du sier er jo som si at man ikke skal gå en times tid til trening, for da er treningen bortkasta tid. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hey! Noen som kan vise/fortelle meg hvordan jeg gjør ryggup (om det er det de heter)? Gjorde noen på elexia i går, og hadde smålig vondt i korsryggen etterpå Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Rygghev du tenker på? Du skal ha strak rygg hele veien. Ikke leke fisk som mange driver med. Og når du hever kroppen, skal du ikke gå lenger bak enn at du er strak fra bena til hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis du gjør disse liggende på magen i stedet for på "apparat", får du langt mindre ekkel vektarm på ryggen din, og trolig mindre vondt. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Rygghev du tenker på? Du skal ha strak rygg hele veien. Ikke leke fisk som mange driver med. Og når du hever kroppen, skal du ikke gå lenger bak enn at du er strak fra bena til hodet. Hmmm...var det jeg tenkte meg ja. Så på denne videoen her (0:24) http://www.youtube.com/watch?v=m5_uhXfU65k&feature=related Legg merke til at han sier rull opp i vanrett stilling. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Men så er det tross alt militæret, da. Jeg lurte på det samme for noen måneder siden, og kom da frem til at det ikke skal rulles. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&view=findpost&p=16203024 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Etter 60-90min høyintensitets aktivitet så er glykogenlagrene tømt. Om du har testa selv tar det LANG tid før du faktisk "møter veggen". Det du sier er jo som si at man ikke skal gå en times tid til trening, for da er treningen bortkasta tid. Å gå vil ikke tømme lagrene i samme tempo på noen måte, men det vil ha effekt på treningen om man trener styrke. Merk at jeg tenker på optimale forhold og grunnlag for resultater. Men som tidligere beskrevet så var en økt på 2,5 timer som inneholder både styrke og relativ intens kardio overkill, det er du vel enig i? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 mil/purk trener øvelsene feil, ikke noe å strebe etter. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 mil/purk trener øvelsene feil, ikke noe å strebe etter. Hehe, får bare rulle der og da, er tross alt bare 20 stk Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Opptaktsprøver trener situp til knær med brystet osv, da må man nesten øve på det selv om man ikke ville ha trenet sånn ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå