Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må det legges til at jeg var fjellklatrer på den tiden.

De tauene i gymsalen kunne man klatre opp og ned på 10 ganger uten å bruke bena, idag kommer jeg kanskje en meter opp.

 

Man kan være stor og sterk og klare mange, florerer på youtube, men de fleste som klarer mange rep er sansynligvis ikke store og gode trent.

Kommer det en og sier at han/hun klarer 150 pullups så vil min første tanke være; er du så lett i kroppen?

Lenke til kommentar

Aff, kjørte døgnrytmen min på trynet igår igjen =/ endelig fått inn en god rytme...

 

Har 400g bjørnebær, 1 dl vann og 60g kaseinpulver i blenderen, men det virker ikke som det vil fluffe. Er på mitt siste håp nå - kniver :p Noen som har laga proteinfluff med suksess, jeg har faila et par ganger nå...

 

 

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det en god stund. Vil ikke si jeg opplevde så mye fremgang.

 

Når jeg gikk inn i militæret kjørte jeg hang-ups ver morgning så mange jeg klarte i 4 uker, dette gjorde at jeg gikk fra 3 til nesten 14 :)

 

 

EDIT: Diskusjon rundt forslag mal for treningslogger her

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Driver å leser "The 4-hour-body" nå, tror flere her inne vil finne den boka både underholdene og interessant! :p

 

Prøvde meg nettopp på å avslutte en dusj med en kalddusj, herregud det krevde sitt å klare å stå der! xD Bedre oppvåkning skal man lete lenge etter tror jeg :p

 

Fra boka:

Take 5–10-minute cold showers before breakfast and/or before bed. Use hot water for 1–2

minutes over the entire body, then step out of water range and apply shampoo and soap to

your hair and face. Turn the water to pure cold and rinse your head and face alone. Then turn

around and back into the water, focusing the water on your lower neck and upper back.

Maintain this position for 1–3 minutes as you acclimate and apply soap to all the necessary

regions. Then turn around and rinse normally. Expect this to wake you up like a foghorn.

- 4-hour-body, Tim Ferris

 

 

Lenke til kommentar

Når du ser på hva han skriver, så burde enhver med litt kritisk sans skjønne at det er lite hold i det han sier.

 

Se bare på hva han lover i sitt nye bokprosjekt:

How to prevent fat gain while bingeing (X-mas, holidays, weekends)

How to increase fat-loss 300% with a few bags of ice

How Tim gained 34 pounds of muscle in 28 days, without steroids, and in four hours of total gym time

How to sleep 2 hours per day and feel fully rested

How to produce 15-minute female orgasms

How to triple testosterone and double sperm count

How to go from running 5 kilometers to 50 kilometers in 12 weeks

How to reverse "permanent" injuries

How to add 150+ pounds to your lifts in 6 months

 

Har forøvrig funnet det ut gjennom Fagerli og Lyle McDonald, som ikke er helt enige i det han mener, for å si det mildt ;)

 

http://blog.penelopetrunk.com/2009/01/08/5-time-management-tricks-i-learned-from-years-of-hating-tim-ferriss/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...