bIsk0p Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er inne på noe... MEN! Kroppen består av mer enn fett, muskler og vann. Skjelettet står vel for sin del, og organer også... Leste i en studie (tror det var fra boka "eat stop eat") at 80g proteiner var nok til å bevare muskelmassen til en voksen person på 80kg med fettprosent på 15%. Kom til å tenke på dette og funderte litt på det faktum at kroppen inneholder flere forekjellige ting... Dette står det i heftet A) Weight B) % Fat C) Fat (LB or KG) = (AxB) / 100 D) Lean body Mass (lb or kg) = A - C Det vil vel si at skjelett inngår i lean body mass da? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hmm...skjønte ikke den stolgreia helt...tenker du på dips? lol? Nei, du står på en stol, så den hjelper deg med Pull'up's a Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er inne på noe... MEN! Kroppen består av mer enn fett, muskler og vann. Skjelettet står vel for sin del, og organer også... Leste i en studie (tror det var fra boka "eat stop eat") at 80g proteiner var nok til å bevare muskelmassen til en voksen person på 80kg med fettprosent på 15%. Kom til å tenke på dette og funderte litt på det faktum at kroppen inneholder flere forekjellige ting... Dette står det i heftet A) Weight B) % Fat C) Fat (LB or KG) = (AxB) / 100 D) Lean body Mass (lb or kg) = A - C Det vil vel si at skjelett inngår i lean body mass da? Lean body mass er definert som ren muskelmasse så jeg tror det er feil. Men måten man måler på blir nok rett siden uttrykket for utregning av fettprosent mest sannsynlig tar høyde for at man har vekt i skjelett og organer. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hmm...skjønte ikke den stolgreia helt...tenker du på dips? Hehe neeeeeeeeeeeeei din luring Se denne videoen så skjønner du http://www.youtube.com/watch?v=9WvH8at_xJw Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 lol? Nei, du står på en stol, så den hjelper deg med Pull'up's a "Lol"? Vær så snill å si at du ikke er 89-modell! Jeg klarer ca 8 pullups nå, uten noen stol eller noe. Så tenkte at om jeg kjørte 5 á 3 sett eller noe så ville jeg se fremgang. Eller andre formeninger? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 lol? Nei, du står på en stol, så den hjelper deg med Pull'up's a "Lol"? Vær så snill å si at du ikke er 89-modell! Jeg klarer ca 8 pullups nå, uten noen stol eller noe. Så tenkte at om jeg kjørte 5 á 3 sett eller noe så ville jeg se fremgang. Eller andre formeninger? Bare kjør 3xF. Så ser du nok etterhvert at du klarer fler og fler. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg gjorde det en god stund. Vil ikke si jeg opplevde så mye fremgang. Endret 7. januar 2011 av BlueCreature Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg gjorde det en god stund. Vil ikke si jeg opplevde så mye fremgang. Flere faktorer som spiller inn også såklart. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 lol? Nei, du står på en stol, så den hjelper deg med Pull'up's a "Lol"? Vær så snill å si at du ikke er 89-modell! Fordi? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fordi? Fordi det er et fjortis-utrykk oppstått på MMORPG spill! Pinlig å se 21 år gamle gutter bruke det. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fordi? Fordi det er et fjortis-utrykk oppstått på MMORPG spill! Pinlig å se 21 år gamle gutter bruke det. Ok, på vegne av alle 21åringer som bruker uttrykket "lol", noe som vil si godt over halvparten, Beklager, håper ikke vi har voldet deg for mye smerte. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fettfri kroppsmasse/lean body mass er kroppsvekta di minus fettet. Veier du 100 kg og har en fettprosent på 20, så har du 80 kg fettfri kroppsmasse. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fordi? Fordi det er et fjortis-utrykk oppstått på MMORPG spill! Pinlig å se 21 år gamle gutter bruke det. Jeg er 30 og skriver gjerne LOL, WTF, FFS, OMFG o.s.v... Til informasjon så stammer LOL fra MIT hvor i tillegg smileyen ble første gang skrevet av en 53 år gammel professor... Vi er deg så overlegne at vi vet ikke helt hva vi skal svare deg nå... Er vel kanskje noen her som også vil si at du nettopp ble PWND... 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fordi? Fordi det er et fjortis-utrykk oppstått på MMORPG spill! Pinlig å se 21 år gamle gutter bruke det. Jeg er 30 og skriver gjerne LOL, WTF, FFS, OMFG o.s.v... Til informasjon så stammer LOL fra MIT hvor i tillegg smileyen ble første gang skrevet av en 53 år gammel professor... Vi er deg så overlegne at vi vet ikke helt hva vi skal svare deg nå... Er vel kanskje noen her som også vil si at du nettopp ble PWND... Dere gamlinger ass! Men back to topic! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fordi? Fordi det er et fjortis-utrykk oppstått på MMORPG spill! Pinlig å se 21 år gamle gutter bruke det. lol er et vanlig akronym(?) på linje med wtf og omg. Til og med tanta mi på 60 skriver lol. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 lol er et vanlig akronym(?) på linje med wtf og omg. Til og med tanta mi på 60 skriver lol. Fjortiskreften sprer seg. Back to topic, kids! Ellers sender jeg Lars/ Runar på dere! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Back to topic, kids! Ellers sender jeg Lars/ Runar på dere! Bring 'em on, bitch! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det reelt at folk klarer helt opp mot 250 pushups? Umenneskelig spør du meg? Hva har de gjort for å få slike resultater? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det reelt at folk klarer helt opp mot 250 pushups? Umenneskelig spør du meg? Hva har de gjort for å få slike resultater? Regner med at de har trent en del på push-ups. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tynnere og svakere man er , flere klarer man. En stor fyr vil ha masse som skal flyttes på. Verdensmestere er ofte kinesere på 30kg osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå