Matsemann Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vel, jeg spiller ikke så mye, så ikke akkurat det. Spiller litt Wii til tider, kanskje litt flash-spill. Men databruk blir det jo, ref. signatur. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mikkel, det er ikke du som henger rundt på Milforum også? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå vil jeg ha ett ærlig svar her: Hvor mange av dere er det som bruker restitusjonstiden til å spille spill? Call of duty: Modern warfare 2 (har et lager av mx518, siden jeg er en så dårlig taper ) Carl on duty: Black cops Men det lagger sånn på maskinen at jeg spiller bare zombies World of warcraft: Har ikke kjøpt den nye expansion, men spilte det mye før I am a noob Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Her er Fjeldberg sitt westside treningstemplat Dag 1: Maks effort knebøy/markløft Max effort øvelse (knebøyvariant/markløft variant) Hamstring Hamstring + krosrygg Mage Dag 2: Maks effort benk Maks Effort øvelse ( benkpress variant) Triceps Skuldre/bryst Lats/øvre rygg Dag 3: Dynamic og repetition fullkropp Pushups med klapp 10x 3 ( 10 sett, 3 reps) Boxsquat 8×2 + 1x 10RM tungt Smal benkpress Ro variant nedtrekk/pullups variant Skulderpress variant Etter å ha sett med Defranco sitt reps og sett-opplegg, blir det slik: Dag1: Maks effort bein Knebøy til boks (jobb opp til maks sett av 3-5reps) nordic hamstring (3sett, 8-12reps) hamstring+korsrygg = strakmark? (3sett, 8-12reps) Planke, rull Dag2: Maks effort overkropp/bryst Benkpress (jobb opp til maks sett av 3-5reps) JM-press, Myoreps Skråbenk (2x max, mellom 15-20reps i første settet, ha same vekta i andre settet, 3-4minutt pause mellom setta) Rear dealt flies (Defranco seier her at eg skal ha rear dealt flies som superset med benk-roing??) Hammercurl, Myoreps Dag 3: Dynamic og repetition fullkropp Pushups med klapp 10x3 (10sett, 3reps) Knebøy til boks (boxsquat) 8x2 + 1x 10RM tungt Smal benkpress Ståande roing eller benkroing chins Ståande skulderpress Tenker å ha myoreps på iso-øvelser som hammercurl og jm-press. Vil det ikkje bli for mykje triceps på dag2 om eg har benk,skråbenk OG iso-øvelse? Synst det var eit par rare øvelse-kombinasjonar her. Som feks på dag1 står det hamstring som iso-øvelse, men så skal eg ha endå ein hamstringøvelse etterpå som dekker korsrygg også? Endret 4. januar 2011 av Scarn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Mikkel, det er ikke du som henger rundt på Milforum også? Hmmm nei. Er nok ikke det . Jeg hadde egentlig veldig lyst til å inn i militæret og satse på karriere der men kom ikke inn pga. migrene edit: jeg bruker spill som en solid måte å slappe av på. Men prøver å holde meg til å spille etter trening og middag. Samt det å ta pauser og å holde matrutinene og ikke spise søtt/drikke søtt når jeg sitter foran dataen. Endret 4. januar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har blitt masse spilling og lite trening nå i jula, men før pausen ble det i gjennomsnitt kun 30 min per dag til PC-spilling. Gikk mye i NFS: Shift (som kan være slitsomt etter trening da jeg har ratt) Har fått dilla på Black Ops, så for se hvor mye tid det får fremover Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvordan burde jeg kjøre dips for å få maks økning i styrke? er nå oppe i 16-17reps med bra teknikk og har tenkt å starte med vekter. Har hitill kun kjørt 4xF. what to do? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Takker! Når jeg trener bryst, føler jeg at jeg bare "kjenner det" i del #1 på bildet. Hva gjør jeg feil? Er det ikke i del #2 jeg skal kjenne det? Er villig til å omformulere om noen ber meg om det. Bildet er ikke av meg. La ved en markering og en "orginal" med sensur. (bilde i spoiler) Endret 4. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Slik jeg gjorde det for å øke i dips var å gå ned til f.eks. 5 reps med 5 kg ekstra dag1, 10 reps med 5kg dag 2, og så 5 5reps igjen med 7,5 kg, 10 reps med 7,5 osv. Trente da dips 2 ganger i uka. Jeg øka veldig fort, og gikk fra å klare noen få dips til å trene med 20 kg mellom beina. Gikk dog utover muskelfestene i brystet, som gjør at jeg får vondt hver gang jeg prøver meg på dips nå. Derfor tar jeg dips på benk med vektskiver i fanget Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kaldpresset rapsolje... DET SMAKER NØTTER! Er jo genialt for å være sikker på å komme i kcal-overskudd Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva med MCT som er fett, men oppfører seg som karb i kroppen. Slipper å mellomlagres i fettvevet. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Å fytti katta! Sliten som FY etter dagens økt! Sovet kun 6-7 timer i natt og merka jeg var noe småsulten før jeg begynte men tenkte (la gå) og peisa på meg mark, kne, benk og roing. Når jeg kom hjem åt jeg to fiskeburgere og sovna tvert etterpå! Er det vanlig å være så utmattet? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når du føler deg trøtt og sliten så er det ikke akkuratt et sjakktrekk å presse kroppen så mye. Så ja, den reaksjonen er helt normal. Stakkars kroppen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Prøv å ta ett smalere grep. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Får stappe i meg proteiner da! Faen ta at kaseinen min ikke kommer før i morra! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det dummeste du kan gjøre før du går på ei styrkeøkt er å ikke spise. Da har musklene null energi å ta ifra. Jeg merker det ekstremt mye hva vi har hatt til middag. Har vi hatt noe kjapt ala pannekaker eller tomatsuppe så er det stress å løfte bare stanga. Har vi hatt spagetthi, fullkornsris, kylling, kjøtt eller andre karbo og proteinkilder så er jeg nesten en evighetsmaskin. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Idag sto jeg opp, drakk 2 glass Biola, ca en time etter det dro jeg på trening. Dette var nok den beste økta jeg har hatt. Full av energi. Hva er galt med meg ? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Pleier somregel å trene uten å ha spist på 12-16 timer uten at det er noe problem. Spiser siste måltidet mitt nå, og har planer om å trene i 10-tiden i morra uten å spise noe først Enig med Mats; Broscience^5! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva med MCT som er fett, men oppfører seg som karb i kroppen. Slipper å mellomlagres i fettvevet. Har du noen kilder på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå