Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvordan hjelper krydder på konsistensen? :p

Jeg aner ikke hvorfor jeg skrev konsistens for det var smaken, eller fraværet av den som var problemet :p Sånn går det å tenke på en ting og å skrive om noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

At de selger proteinpulver betyr ikke at de har lov til å dikte opp fakta? De bør basere seg på fakta for å markedsføre produktene.

Si det til T-nation ;)

Lenke til kommentar

Prøvde finne quinoa på Maxi som er rimelig velutstyrt men fant ikke noe. Får prøve se på Ultra i morra om jeg har mer flaks der.

 

Hvorfor skal slike ting alltid være så vrien å få tak i.

Prøv på Coop, de har en god del økologiske produkter og quinoa er som regel et økologisk produkt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

"Andaconda-protokollen" har blitt grundig slaktet rundt omkring på internett. Og her.

 

Dessuten så slipper man unna med ganske mye rare påstander. Om noen skulle være i tvil om dette er det bare å ta en titt på kosmetikk- og skjønnhetsbransjen.

 

Jeg har blant annet en "anti-gravity" shampoo stående, uten at jeg har klart å lette i dusjen helt ennå.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Bare 556 dager til Fallskjermjegeropptaket starter! :D

 

Trodde jeg hadde bedre tid enn det på meg, men får vel bare begynne å gå med sekk da? Kondisjon skal jeg også trene som fy fremover nå! :new_woot:

 

 

EDIT: 930 dager, hehe :whistle::wallbash:

 

Jaja, men da lar det vel vente litt på seg!

Endret av Bordplate
Lenke til kommentar

Bare 556 dager til Fallskjermjegeropptaket starter! :D

 

Trodde jeg hadde bedre tid enn det på meg, men får vel bare begynne å gå med sekk da? Kondisjon skal jeg også trene som fy fremover nå! :new_woot:

 

 

EDIT: 930 dager, hehe :whistle::wallbash:

 

Jaja, men da lar det vel vente litt på seg!

 

Trenger da styrke også. ;)

Lenke til kommentar

At de selger proteinpulver betyr ikke at de har lov til å dikte opp fakta? De bør basere seg på fakta for å markedsføre produktene.

 

I anbefalingene kan de vel lyve så mye som de vil bare de ikke sier at DERES produkter gir et resultat som ikke stemmer. Iallefall i forhold til markedsføringsloven. Det blir jo det samme som at noen sier spis 6 små måltider om dagen så blir du tynn eller tren som Ronny Coleman så blir du som han..

 

Det å ta proteiner etter hvilkensomhelst-trening er en god greie. Kroppen er mottagelig for næring da!

Lenke til kommentar

Hehe :) Jeg gleder meg til å komme i gang med kondisjonstreninga! Men hvorfor er proteiner så viktig etter løpetrening? TN understreker det veldig, men slik jeg ser det er det kun så musklene ikke skal svinne?

 

Kardiotrening er på akkurat samme måte som styrketrening belastnig av muskler. Når muskler belastes brytes de ned, og månrestitueres. I kardiotrening får både hjerte og lunger kjørt seg, og hjerte, er jo i likhet med bein og armer, laget av muskler. Dette krever også proteiner for å bli sterkere. De samme gjør beina og armer uavhengig av om det er utholdenhet eller eksplosiv styrke man trener.

 

Så ja, all trening som belaster muskler vil kreve at du har en solid tilførsel av protein. Logisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...