Diskutant Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Er det en plass jeg kan lære meg skikkelig teknikk på markløft? Without a link to google, that is... Endret 2. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mark Rippetoe, du finner veldig mange filmer av han på Youtube. Søk på Mark Rippetoe - deadlift. Da vil du nok få opp mange valg. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ikke på kjøkkenet, riktig nok. Anbefaler til hvordan en EGENTLIG bør koke quinoa. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror jeg skal begynne å spise mer quinoa etter jeg har flyttet. Mamma bruker det ganske ofte, men tror det er noe jeg definitivt burde ta med meg videre. Har sittet og lest litt rundt nå og blir bare mer og mer begeistret. Visste ikke at næringsinnholdet var så supert, har til nå bare sett det som et bedre alternativ til hvit ris osv Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Får man kjøpt quinoa i normale matbutikker, og smaker det høgg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det smaker ikke høgg, jeg syns egentlig det smaker ganske lite Noen matbutikker har det sikkert, som Meny som vanligvis har et bra utvalg. Eneste du bør gjøre før du koker/dampkoker er å ta det i en sil eller noe og vaske det littegrann under vann, for de har et lite sånt bittert lag på seg som er greit å vaske vekk først. Jeg blandet det sammen med litt kald salat her etter jul for å få den til å bli litt mer fyldig, og jeg kan ikke si at quinoasmaken var sterk nok til å gi noe annen eller rar smak Edit: fiksa litt kreativ staving av quinoa! Endret 3. januar 2011 av Juliess Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Meny, Ultra, Mega, o.l. selger quinoa. Det smaker ikke noe særlig. Litt som brun ris, bare med en mer nøtteaktig smak. I tillegg til at konsistensen er ganske annerledes. Alltid sil quinoa før du tilbereder, som nevnt. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hva er det som er så bra med quinoa egentlig? Stod ikke så mye på wikien, og nettet er litt for treigt atm til at jeg orker å søke masse rundt Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bra næringsinnhold, høyt proteinnivå såvidt jeg fikk med meg. Ikke sett så nøye på det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 http://www.matvareguiden.no/matvare680.asp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis man liker å spise quinoa (altså liker smaken) er det jo goodtimes. Jeg har litt problemer med konsistensen, og man får samme effekten av å kutte 10 gram ris og legge til 10 gram med noe med protein, så da gidder jeg ikke Om det er noen som har noe magisk krydder som gjør quinoa til snadder er det bare å dele. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan hjelper krydder på konsistensen? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skal bli deilig å komme i gang med treninga for fullt igjen Er du en av dem som trener halve januar hvert år? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg gruer meg sykt til å begynne å trene igjen. Får grøsser bare av å tenke på gangsperren jeg kommer til å få i hele kroppen etter 6 uker uten trening pga kyssesyke... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Gangsperre er jo så digg, nettopp hatt det. 2-3 dager ble helt ødelagt da jeg ikke kunne bevege armene Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hva med å begynne lett og trappe opp treningsmengden og intensiteten etterhvert? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det som er planen. Men jeg får gangsperr uansett belastning når jeg trener med vekter etter en lengre periode uten trening. Men er spesielt i lårene etter knebøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå