Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Anabole steroider er idiotisk, EOD. Noen begynner å røyke, andre tar steroider, men når det gjelder kroppsbygging som går ut på å stå frem som et sunt og fysisk idealt menneske er det å bryte ned kroppen sin innvendig og drastisk korte ned på levetiden sin helt bak mål. Ta for eksempel Dianabol som var veldig utbredt på 70-tallet og som i dag blir regnet som et av de "minst farlige" steroidene; for å komme seg fra en kur med disse uten de verste komplikasjonene skal man helst kombinere det med både testosteron og Deca som igjen gir andre bivirkninger.

Hvilke Bivirkninger har deca? Å da snakker jeg om birvirkninger som ikke er i sammenheng ved andre stoffer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvilke Bivirkninger har deca? Å da snakker jeg om birvirkninger som ikke er i sammenheng ved andre stoffer.

Blant andre disse:

# Acne

# Stopping or absence of menstrual periods (amenorrhoea)

# Decrease in production of sperm

# Retention of sodium in the body which leads to the accumulation of fluid (oedema)

# Alteration in results of liver function tests

# Premature closure of the ends of bones in prepubescent males causing stunted growth

# Development of male characteristics in females

# Liver tumours

Det finnes flere.

Lenke til kommentar
# Acne

Minimalt ved bruk av deca, men kan forekomme ja.

# Stopping or absence of menstrual periods (amenorrhoea)

Shit, da skal jeg holde meg unna :roll:

# Decrease in production of sperm

Også minimalt iforhold til f.eks russere, men avhenger av dose. Å produksjonen kommer jo tilbake hvis PCT går riktig for seg.

# Retention of sodium in the body which leads to the accumulation of fluid

Noe som også skaper styrkeøkning, å vannet forsvinner ved endt kur.

# Alteration in results of liver function tests

Ikke mer enn alkohol gjør

# Premature closure of the ends of bones in prepubescent males causing stunted growth

At 16 åringer starter og bole vil jeg aldri forsvare, så denne er jeg enig i at er en stygg bivirkning.

# Development of male characteristics in females

Ikke særlig aktuelt da.

# Liver tumours

Siden deca må tas med sprøyter så går det minimalt utover leveren.

Eneste problemet jeg ser med deca er at du ikke øker noe særlig i masse, men du bryter en grense å da vil man lettere gå over til tyngre stoffer.

Lenke til kommentar

Da har jeg trent meg gjennom 10-reps perioden på RYP og må si meg kjempefornøyd. Har gått fra blaut til muskuløs på 3 uker og foreldrene mine mistenker meg for å bruke steroider... (så bra er programmet)

Hadde jeg hatt før og etter-bilder kunne jeg vist fremgangen jeg har hatt de siste tre ukene, men desverre har jeg ikke tatt dette.

Jeg tror ikke jeg hadde hatt den samme fremgangen om jeg ikke hadde modifisert RYP som jeg gjorde... jeg la til noen øvelser:

- Skulderopptrekk, trener musklene rundt nakken

- Brystmuskelknusern (den der du presser armene sammen)

begge to med samme prosentvise progresjon som resten

Dessuten tar jeg tåhev og gripeøvelser på lik linje med sit-upsene... har økt rundt underarmer og legger også.

Nå føler jeg at jeg har fått et allsidig program som med rette kan kalles for et fullkroppsprogram.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
En annen ting er at når man slutter med en syklus så mister man rasultatene

Feil.

Tror man bare må slutte å diskutere anabole steroider her jeg, folk kommer jo med de rareste påstander...

har lest litt på boleforumet på bodybuilding.com, der endel folk snakka om hvor vanskelig de syns det var å holde på gainsa sine etter endt kur. noen klarte å holde på endel, mens andre havna på samme sted de var på før kur starten eller enda værre.

uansett, ikke bruk bol

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg hadde hatt den samme fremgangen om jeg ikke hadde modifisert RYP som jeg gjorde... jeg la til noen øvelser:

Dessuten tar jeg tåhev og gripeøvelser på lik linje med sit-upsene... har økt rundt underarmer og legger også.

LOL. samme oppgraderingene jeg gjør :yes: akkuratt det samme :cry:

Lenke til kommentar

LOL. samme oppgraderingene jeg gjør :yes: akkuratt det samme :cry:

Great minds think alike... High Five!

Lenke til kommentar

Alder: 20 år

Høyde: 176 cm

Vekt: 69 kg

Tilskudd: Ingen, tar bare et proteinrikt måltid rett etter trening (middag e.l.)

Trener: på trimrommet hjemme der vi har multigym, løse manualer og ergometersykkel..

Bilde kommer kanskje (bare kanskje) når jeg er ferdig med første 6-ukers periode.

Lenke til kommentar
Alder: 20 år

Høyde: 176 cm

Vekt: 69 kg

Tilskudd: Ingen, tar bare et proteinrikt måltid rett etter trening (middag e.l.)

Trener: på trimrommet hjemme der vi har multigym, løse manualer og ergometersykkel..

Siden du kalte meg blautfeit for en tid tilbake så ser jeg det som min rett og påpeke at du er en tynn jævel.

Lenke til kommentar
Merker også at de som tar bol er jævlig uintelligente

Frank Zane brukte (sannsynligvis) bol. Han har mestergrad i psykologi... Og så har vi selveste Arnie, som er utdannet jurist, og i dag er politikker, Jesse Ventura som også er politikker (ironisk nok har han dårlig utdanning), Dolph Lundgren som snakker 5 språk, har 160 i IQ, og mestergrad i kjemi, og Hulk Hogan, som er en stor bidragsyter til The-Make-a-wish-foundation, og har en eller annen akademisk Business-utdanning. :)

At det bare er de "kule" gutta som er narkomane som bruker bol er bare en myte. I utgangspunktet er jeg ikke tilhenger av bol, men det er da bedre å bole enn å skade seg selv med røyk eller tilsvarende! :innocent:

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Nå vil jeg nå ikke kalle verken Arnie, eller Jesse de skarpeste knivene i skuffen, at de er politikere i USA har lite med deres intelligens å gjøre, bare se på presidenten! :!:

Tok kanskje litt hardt i da jeg kallte Jesse intelligent, men Arnie er som sagt utdannet jurist og har 135 i IQ. IQ er riktig nok ikke alt når det gjelder intelligens, men de færreste idioter har 135 i IQ:

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare bli enige om det som er riktig:

De som bruker steroider er ikke nødvendigvis dumme i hodet, og de blir heller ikke det av å bruke steroidene.

Det blir det samme som å si at alle som drikker alkohol er dumme i hodet. Forskjellen blir jo bare at alkohol faktisk er fordummende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I utgangspunktet er jeg ikke tilhenger av bol, men det er da bedre å bole enn å skade seg selv med røyk eller tilsvarende! :innocent:

Steroider er mer skadelig. Hvorfor? Fordi de hjelper deg til å presse kroppen til det ytterste, åpner dører som aldri burde blitt åpnet, forvirrer de naturlige syklusene i kroppen og sliter deg rett og slett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...