Zepticon Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Siden jeg har startet har jeg aldri prøvd knebøy, markløft osv... egentlig har jeg ikke trent så mye beina, bare ved å presse på en vegg på apparat. Kan dette være farlig? Har egentlig sterke bein siden jeg har spilt fotball osv men er det vits i å trene da? JA! Knebøy er vell den viktigste øvelsen i hele treningsopplegget. Den trener sykt mange og nyttige muskler, samt at de store lårmusklene hjelper på testosteronproduksjonen din! Det samme gjelder Markløft:) Til sammenligning så ville det å trene styrke uten disse øvelsene være som å trene fotbal uten å løpe:D Endret 30. desember 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har tips mot treningsverk? Helt jævlig å bevege seg når jeg gjør noe f.eks med armene Greid å pådra meg det siden det er en god stund siden sist jeg drev med vekter. (Halvt år) Tren mer:) Etter en uke eller to med jevnlig trening så slutter du å få treningsverk. Desverre... Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Siden jeg har startet har jeg aldri prøvd knebøy, markløft osv... egentlig har jeg ikke trent så mye beina, bare ved å presse på en vegg på apparat. Kan dette være farlig? Har egentlig sterke bein siden jeg har spilt fotball osv men er det vits i å trene da? selv om man er "sterk" i beina så vil ikke det si at man skal droppe og trene beina, nå vil ikke jeg si at fotballspillere er så sterke i beina heller da, vartfall de jeg har sett, så forresten noen som driver "seriøst" med fotball som kjørte kvart bøy hvis du ikke har med markløft eller knebøy vil du nok ikke oppnå store resultater av treningen. Så start lett og ha med flere repetisjoner til teknikken er inne. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Husk at baseøvelser/ mark / bøy stimulerer hormonopplegget i kroppen din så du blir større på resten av kroppen også. Det er ingenting som heter at man er sterk i bena fra fotball med mindre lårene ser slik ut. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Oi, da har jeg lært noe i dag Knebøy, markløft, er det noen andre nyttige øvelser? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Knebøy, markløft og benkpress er basis øvelser som aktivere mange og store muskelgrupper, dette stimulerer (som War sier) hormonopplegget i kroppen og sjokk startet vekstproduksjonen i kroppen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har tips mot treningsverk? Helt jævlig å bevege seg når jeg gjør noe f.eks med armene Greid å pådra meg det siden det er en god stund siden sist jeg drev med vekter. (Halvt år) Tren mer:) Etter en uke eller to med jevnlig trening så slutter du å få treningsverk. Desverre... Altså, det er en stund siden jeg drev med det sist som flere ganger i uken, derfor har jeg det. Det eneste er at det er helt jævlig Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Oi, da har jeg lært noe i dag Knebøy, markløft, er det noen andre nyttige øvelser? knebøy, markløft, benkpress - og varianter av disse er det beste. (frontbøy, benkpress med kloss, markløft fra kloss - og mye mer...) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Husk at baseøvelser/ mark / bøy stimulerer hormonopplegget i kroppen din så du blir større på resten av kroppen også. Det er ingenting som heter at man er sterk i bena fra fotball med mindre lårene ser slik ut. Sorry War, men ta deg en bolle. Såklart kan du väre sterk i beina uten å trene baseövelser. Poenget er at disse baseövelsene også gjör deg sterkere i hele kroppen. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10012525 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Husk at baseøvelser/ mark / bøy stimulerer hormonopplegget i kroppen din så du blir større på resten av kroppen også. Det er ingenting som heter at man er sterk i bena fra fotball med mindre lårene ser slik ut. Hmm, hvor er knærne hans? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sorry War, men ta deg en bolle. Såklart kan du väre sterk i beina uten å trene baseövelser. Poenget er at disse baseövelsene også gjör deg sterkere i hele kroppen. Det er vel heller ikke det War påstår. Det han sier er at man nødvendigvis ikke blir spesielt sterk i beina av å spille FOTBALL. To vidt forskjellige ting Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Sorry War, men ta deg en bolle. Såklart kan du väre sterk i beina uten å trene baseövelser. Poenget er at disse baseövelsene også gjör deg sterkere i hele kroppen. Det er vel heller ikke det War påstår. Det han sier er at man nødvendigvis ikke blir spesielt sterk i beina av å spille FOTBALL. To vidt forskjellige ting Nei det er ikke det han sier: Det er ingenting som heter at man er sterk i bena fra fotball med mindre lårene ser slik ut. Jeg påstår man absolutt kan bli sterk i bena i fotball, uten at de ser helt forjævelige ut som eksempelet over. Endret 30. desember 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Når vi er inne på temaet lår, personlig synes jeg de lårene lagt ut over her blir for store - de ser bare helt syke ut, på en unaturlig måte. Nå er også bildet tatt smålig ut av kontekst siden det bare har lårene i fokus, hvordan ser legger og overkropp ut? Bruker denne personen steroider? Personen over her synes jeg har et balansert forhold mellom underkropp/overkropp. En av mine inspirasjonskilder, men det tar nok noen år før jeg er der. Bildet er tatt fra nyeste artikkel fra leangains.com om fettfri kroppsmasse som kan oppnås naturlig, en veldig bra artikkel Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Han har kjøpt bokseren sin på Coop... Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Rema! Ihvertfall mye Pierre Robert der Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 @Storken... Er det shitty bilder med mye støy eller ser man litt "tørr" ut etter en deff med leangains type kostholdsplanlegging? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er jo litt kornete bilde, men før konkurranse skal man være fett og væskefri. Så uten oljen ser man veldig tørr ut .. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 95% av alle som spiller forball sier de skal droppe knebøy i programmet pga de er så sterk og stor, de spiller tross alt fotball. Hører den 3 ganger pr dag. Det virker som de er redd for å få giga-muskler og at de trur dette kommer over natta. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Den siste har jeg kjennskap til. Var noen små ung-gutter som kom bort til meg der jeg trener. De gikk på idretts skole (fotball) og lurte på om jeg hadde forslag til øvelser (de tok bare hang-ups, mer eller mindre). Så jeg starta med og foreslå knebøy, markløft og benkpress. Men da ble de bare for store og tunge til å springe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå