TheNarsissist Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Oki, takk for svar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hmm, hvor normalt er det egentlig å gå ned 2kg iløpet av en uke i jula? Er virkelig ikke så glad i spise, og når det er juleferie, så gidder jeg ikke å stresse med å spise masse... Bulking er langt i fra lett... Jeg gikk selv ned i jula før, men heldigvis har trenden snudd seg og interessen for mat økt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg og gikk ned i jula før. Men nå har det gått opp Blir vel deffing til våren ja Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Feite slappinger uten psykologiske mat-sperrer! 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hah! Slappe feitinger... Ja nå har jeg hørt det og Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg går ned i jula, masse godteri, kaker og god mat før jul + julaften, så mister jeg matlysta de påfølgende dagene. Blir rett og slett for mye av det gode tror jeg. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 KRISEEEEEEE... Det er ikke mer helmelk i kjøleskapet... Kjenner meg igjen her Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Faens knebøy. Hvorfor får jeg vondt i nedre rygg? Hva gjør jeg feil? Har ikke mulighet til å filme heller. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Stopper du før du kommer så langt ned at du krummer ryggen? Markløfter du samme dag? Eller roing uten bryststøtte? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjører hofteleddet under kneleddene. Det er i bunn jeg merker det. Ja, og ja. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kjenner forbrenninga begynne å komme seg igjen nå. Samt at jeg har dumpa ned en kilo igjen. Fiber er min beste venn Lenke til kommentar
War Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Alt jeg skrev i min post er fyfy. Legg mark og ro på dager uten knebøy / til dager med lett knebøy om du følger ulineær progresjon som man burde etter 2+ år. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ser ikke problemet med bøy og stående roing på samme dag. Om det tærer på rygge så kan man benytte seg av bryststøtte eller en annen roøvelse som ikke belaster korsryggen like mye. Det er værre med roing&mark eller bøy&mark på samme dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Om man står så fremoverlent at stangen ligger død mellom repetisjonene så er mye av problemet løst. Husker ikke akkurat navnet på øvelsene. (roing, altså) Bøy og mark kan fint være på samme dag, jeg har trent slik i månedsvis (og svært mange styrkeløftere i årevis) uten problemer. Endret 29. desember 2010 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det kan funke fint det, men det kan fort bli for mye for mange. Har du trening på begge øvelsene samme dag? Du har jo uansett litt erfaring + at kroppen din tåler det. Tror ikke jeg ville anbefalt f.eks. en nybegyner det. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg er relativt ny, og følger Stronglifts 5*5. Der trenes bøy og mark samme dag, kommet meg opp til henholdsvis 95 og 70kg uten problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tja. Jeg ser for meg at et langt større problem hos nybegynnere er at 1) vektene er for tunge/progresjonen er for rask, eller 2) at teknikken er dårlig. Det ene er jo en noenlunde lett ting å fikse, gitt at man tillater at egoet får seg en ørliten dult, den andre er kjerneproblemet. Og da må man enten gripe tak i noen som kan hjelpe (se etter en på treningssenteret i vektløftersko med knevarmere ) eller så må man filme og få vurdert. Er teknikken problemet, vil ryggen bli like vond om man trener markløft på mandag og bøy på onsdag, eller bøy og markløft på samme dag, eller kun markløft på lørdagene. De aller fleste helkroppsprogrammer har kun bøy eller mark som "bein/rygg" øvelse, og det er helt greit, spesielt om man har planer om å komme seg gjennom programmet sitt på rundt en time. Jeg sier ikke at bøy og mark på samme dag er en fix, men det er ikke problemet heller. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Noen som har tips mot treningsverk? Helt jævlig å bevege seg når jeg gjør noe f.eks med armene Greid å pådra meg det siden det er en god stund siden sist jeg drev med vekter. (Halvt år) Endret 30. desember 2010 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kontrastdusjing (veksle mellom varmt og kaldt vann) er symptomdempene, men ikke stort annet Er ikke så mye som hjelper, annet enn tid, dessverre Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Siden jeg har startet har jeg aldri prøvd knebøy, markløft osv... egentlig har jeg ikke trent så mye beina, bare ved å presse på en vegg på apparat. Kan dette være farlig? Har egentlig sterke bein siden jeg har spilt fotball osv men er det vits i å trene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå