Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss si jeg trener styrke 4 ganger i uka. Er det bedre å f.eks trene rygg+mage den ene dagen, armer og bryst den andre, beina den tredje osv, eller trene hele kroppen pr dag? Hva lønner det seg mest?

Nei.

Musklene krever 48h hvile.

Minst to av følgende baseøvelser hver trening: markløft, benkpress, knebøy. Feks knebøy hver trening, og benk mark annenhver.

Lenke til kommentar

Her går det hardcore på julematen fremdeles. Julefrokost med ditt og datt hver eneste dag. All well and good, men jeg vil ha noe med mer næring i! Noe jeg blir mett av å spise! Så i dag raida jeg Sverige :innocent:

En 7-8 skiver julebrød med 1 cm meierismør på hver og masse brunost på med et par liter melk til funker fint ;)

Lenke til kommentar

Her går det hardcore på julematen fremdeles. Julefrokost med ditt og datt hver eneste dag. All well and good, men jeg vil ha noe med mer næring i! Noe jeg blir mett av å spise! Så i dag raida jeg Sverige :innocent:

En 7-8 skiver julebrød med 1 cm meierismør på hver og masse brunost på med et par liter melk til funker fint ;)

Dude, det er ok MEN! Julebrød til frokost, lunsj og kveldsmat fra 23. til 28. Desember er not cool. Nada fiber, masse sukker og gudene vet hvor mange liter med sirup. Nei, jeg trenger MAT. Mat man blir mett av. Derfor måtte jeg raide Sverige i all hemmelighet i dag:

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd GOMAD? Tenker litt på å teste det. Men er litt redd for mageproblemer, har nok av det og vil ikke at det skal bli MYE værre liksom. Jeg tåler heller ikke smaken av H melk, taper jeg mange kalorier på og ta lett i steden? Sånn ca hvor mye koster 4l lett melk om dagen lol :blush:

15 kroner literen som summerer seg til 60 kroner dagen :ohmy:

Jeg drikker selv 2 liter om dagen og magen tar det helt fint :)

En liter helmelk gir 66o kcal mens en liter lettmelk gir 420kcal så forskjellen er stor ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...