storken Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Knebøy mot beinpress, fant endelig igjenn denne artikkelen! En veldig reflektert artikkel med mange gode råd Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 La oss si jeg trener styrke 4 ganger i uka. Er det bedre å f.eks trene rygg+mage den ene dagen, armer og bryst den andre, beina den tredje osv, eller trene hele kroppen pr dag? Hva lønner det seg mest? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva er det du vil oppnå? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 La oss si jeg trener styrke 4 ganger i uka. Er det bedre å f.eks trene rygg+mage den ene dagen, armer og bryst den andre, beina den tredje osv, eller trene hele kroppen pr dag? Hva lønner det seg mest? Nei. Musklene krever 48h hvile. Minst to av følgende baseøvelser hver trening: markløft, benkpress, knebøy. Feks knebøy hver trening, og benk mark annenhver. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 KRISEEEEEEE... Det er ikke mer helmelk i kjøleskapet... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her er det fylt opp med skummet melk. Faens fett- og næringsfobi. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ta en neve mandler med. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her går det hardcore på julematen fremdeles. Julefrokost med ditt og datt hver eneste dag. All well and good, men jeg vil ha noe med mer næring i! Noe jeg blir mett av å spise! Så i dag raida jeg Sverige Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva er det du vil oppnå? Muskelvekst.. har i det siste trent hele kroppen på en dag Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her går det hardcore på julematen fremdeles. Julefrokost med ditt og datt hver eneste dag. All well and good, men jeg vil ha noe med mer næring i! Noe jeg blir mett av å spise! Så i dag raida jeg Sverige En 7-8 skiver julebrød med 1 cm meierismør på hver og masse brunost på med et par liter melk til funker fint Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Julebrød? Må IKKE forveksles med morrabrød Det er egentlig ingenting annet enn loff med rosiner i, det er dritgodt men kanskje ikke så produktivt for folk som trener Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Haha! Julekake altså Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Her går det hardcore på julematen fremdeles. Julefrokost med ditt og datt hver eneste dag. All well and good, men jeg vil ha noe med mer næring i! Noe jeg blir mett av å spise! Så i dag raida jeg Sverige En 7-8 skiver julebrød med 1 cm meierismør på hver og masse brunost på med et par liter melk til funker fint Dude, det er ok MEN! Julebrød til frokost, lunsj og kveldsmat fra 23. til 28. Desember er not cool. Nada fiber, masse sukker og gudene vet hvor mange liter med sirup. Nei, jeg trenger MAT. Mat man blir mett av. Derfor måtte jeg raide Sverige i all hemmelighet i dag: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hmm, hvor normalt er det egentlig å gå ned 2kg iløpet av en uke i jula? Er virkelig ikke så glad i spise, og når det er juleferie, så gidder jeg ikke å stresse med å spise masse... Bulking er langt i fra lett... Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Får inntrykk av at de fleste går opp i jula, men pleier å gå ned i juleferien selv. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har garantert gått ned. Omgangssjuka ftw. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen her som har prøvd GOMAD? Tenker litt på å teste det. Men er litt redd for mageproblemer, har nok av det og vil ikke at det skal bli MYE værre liksom. Jeg tåler heller ikke smaken av H melk, taper jeg mange kalorier på og ta lett i steden? Sånn ca hvor mye koster 4l lett melk om dagen lol Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Må ha denne i mine innlegg igjen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Noen her som har prøvd GOMAD? Tenker litt på å teste det. Men er litt redd for mageproblemer, har nok av det og vil ikke at det skal bli MYE værre liksom. Jeg tåler heller ikke smaken av H melk, taper jeg mange kalorier på og ta lett i steden? Sånn ca hvor mye koster 4l lett melk om dagen lol 15 kroner literen som summerer seg til 60 kroner dagen Jeg drikker selv 2 liter om dagen og magen tar det helt fint En liter helmelk gir 66o kcal mens en liter lettmelk gir 420kcal så forskjellen er stor ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå