Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Bare bra de ble stoppet, trenger ikke flere bolere...

Det der virket som en veldig trangsynt uttalelse!

EDIT: er jo ikke bare "tøffe 17åringer" som bruker dette for å prøve å få respekt, finnes jo de som bruker det til særiøs trening for å bli kroppsbyggere og.

Det er uansett ulovlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Bol er fremdeles juks da. Merker også at de som tar bol er jævlig uintelligente /feat. mange skrivefeil.

Konklusjon: Bol er for nutjobs : ))))))

www.steroider.net for mulige bivirkninger forresten.

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar
Hvordan får man tykkere håndledd? (ikke feitere :p )

Underarmene er litt underdimensjonerte iforhold til biceps osv.

Quoter meg selv siden den ikke kom med på denne siden.

Tykkelsen på handledd er vel genetisk bestemt. Derfor kan det å forandre fasong på handleddet bli temmelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Merker også at de som tar bol er jævlig uintelligente

Lol da, jeg kjenner mange medisinstudenter å leger som gjør det. Så ikke alle passer inn i din lille stereotype...

Ja, men jeg snakker utifra mine observasjoner : )))

Camron: Er det bodybuilding du snakker om?

Lenke til kommentar
Takk skal du ha Hyrlen! du og war.

Da begynner jeg med dette i morgen.

Hvorvidt du vil tære på fettreservene dine kommer an på hva du har i deg FØR trening. Spiser du karbohydrater eller fettholdig mat før trening vil kroppen bruke dette som energi i stedet for å mobilisere og forbrenne fett fra fettreservene dine. Det er også anbefalt å innta 10-20 gram protein før økta for å motvirke tap av muskelmasse. Så jeg ville ha sakt spis etter turen.

I teorien skal man ikke spise sunt fett før og etter trening pga da blir det fettet brukt som energi. :yes:

Lenke til kommentar

hva trur du vi har gjort over?

Har du diskutert med en som har trent mange som bruker dop og har slutet? Har du lest alt inne på www.dopingtelefonen.no

Har du er svigerfar som er professor på indremedisin?

det er ikke feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Anabole steroider er idiotisk, EOD. Noen begynner å røyke, andre tar steroider, men når det gjelder kroppsbygging som går ut på å stå frem som et sunt og fysisk idealt menneske er det å bryte ned kroppen sin innvendig og drastisk korte ned på levetiden sin helt bak mål. Ta for eksempel Dianabol som var veldig utbredt på 70-tallet og som i dag blir regnet som et av de "minst farlige" steroidene; for å komme seg fra en kur med disse uten de verste komplikasjonene skal man helst kombinere det med både testosteron og Deca som igjen gir andre bivirkninger.

Det verste med steroider er at det er så sinnsykt utbredt. Alle kjenner noen som gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...