War Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Men man trenger bare 200kcal i pluss. Og ikke 1000+ Hvordan skaffe det med varierende aktivitetsnivå? H&F-C / A-ish kosthold. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Og jeg er i god gang med langrennstreninga. Klokka inn 2mila på 1:55 i dag. Ikkje verst Good, good. Tok en tur på 8,5km igår, ca 44 min, men har dårlige ski da. Igår smurte jeg de godt, noe som resulterte i at jeg bare kunne glemme staking. Skia er fra uskolen så spennet er ikke beregnet for min vekt så ved staking går fortsatt sålene ned i snøen. Skal handle meg nye ski etter nyttår, får penger til jul for å kjøpe ski så får jeg se om det kommer no nyttårstilbud. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Skal kjøpe nye staver i dag. De jeg har nå er ca 8 CM for kort så det er ganske tungt i motbakkene. Samt at skiene jeg har er billigski men med sinnsvakt god glid. Vokset de før jeg startet sesongen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Eh, jeg glider alt av ski ganske ofte, jeg Spesielt alpinski er det veldig viktig. Slipper man at sålen blir hvit (tørr) og sprekker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Viktig det ja. Spesielt viktig med god gli. Jeg har og blitt flinkere med teknikken, noe som merkes siden jeg ikke blir så fort utslitt og har nok energi til å holde ett kontinuerlig tempo over lengre strekker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Egentlig litt juks, blir jo lettere Som når jeg kjøpte landeveissykkel. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Juks er det vel ikke. Om du skal gå renn så ville nok du og hatt ett par ski med god gli fremfor å ha sandpapir under skia. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) noen som vet om en annen side der de selger dette proteinpulveret til ca samme pris? skal ha i sjokolade og det er ikke igjen hos x-life har ikke giddet og søkt etter så mange andre sider Endret 15. desember 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 noen som vet om en annen side der de selger dette proteinpulveret til ca samme pris? skal ha i sjokolade og det er ikke igjen hos x-life har ikke giddet og søkt etter så mange andre sider Sjekka her? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Myrevolution får inn i uke 51 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det ble nye staver i dag. 199 kroner for ett par Alu staver til trening. Skal sylte og spare til konkurransestaver nå. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det ble nye staver i dag. 199 kroner for ett par Alu staver til trening. Skal sylte og spare til konkurransestaver nå. Hva er fordelen med konk staver? Kan se fordelen med skikkelige ski, men staver? Eneste er kanskje at de ikke knekker like fort? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Myrevolution får inn i uke 51 okei da er jo den grei begynner og bli tomt, så holder vel ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har 3,5 bøtter stående her, så klarer meg sikkert en stund til Sitter å nyter en shake nå Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 åfaen det holder nok en stund det ja, har hat den bøtta jeg har nå veldig lenge! så smaker det jævla godt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det ble nye staver i dag. 199 kroner for ett par Alu staver til trening. Skal sylte og spare til konkurransestaver nå. Hva er fordelen med konk staver? Kan se fordelen med skikkelige ski, men staver? Eneste er kanskje at de ikke knekker like fort? Alu staver har mer spenn noe som gjør at du ikke får maks pr. stak. Konkurransestaver er av karbon og har mindre spenn og mindre rekyl. Noe som gjør at du får mer ut av hvert stak. Pluss at de har myke korkhåndtak og er lettere. Lenke til kommentar
Arshavin23 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 jeg er gutt på 18 år som sliter med en bøyd korsrygg, er det mulig å få ryggen til å bli bli 'rett' igjen? hvis det er mulig, hva slags øvelser skal til for at ryggen blir mer rettere? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I hvilken forstand sliter du med korsryggen er bøyd? Er det et reelt problem vill jeg gått til kiropraktor (eller fysio så jeg ikke bli halshugget..) og fått noen profesjonelle til å se på det. Lenke til kommentar
Arshavin23 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg får litt vondt når jeg sitter på pcen og surfer på netett eller når jeg bøyer meg, men hovedsaklig lurer jeg på om det er permanent eller kan jeg gjøre korsryggen rett ved å trene riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå