Zepticon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har ikke hatt det slik før, noen andre som har opplevd noe lignende? Alle årntlige menn får vell kribling i pungen av å kjøre fort? Jeg bruker det i vhertfall ganske "aktivt" når jeg kjører langt. Begynner ejg å bli litt sigen i øya så må man opp i fart og ta noen forbikjøringer slik at man får litt adrenalin ut i kroppen og skjerper konsentrasjonen Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Som sagt før; PF passer ikke for alle. Men man kan ikke si at du ikke passer til en før du har prøvd over flere dager. Det tar tross alt noen dager før sult-hormonet har tilpasset seg det nye spisemønsteret. Lykke til Doofie Du skal ikke se bort i fra at du kan få deg en positiv opplevelse. Jeg har vell kjørt PF siden VGS, da mer grunnet latskap enn noe annet Er såjævla gidd å drive å lage ørten måltider hele dagen, da lager jeg heller en Stor grye med gryterett eller steiker en pakke med kyllingfilet (600g) og spiser det i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har ikke hatt det slik før, noen andre som har opplevd noe lignende? Alle årntlige menn får vell kribling i pungen av å kjøre fort? Jeg bruker det i vhertfall ganske "aktivt" når jeg kjører langt. Begynner ejg å bli litt sigen i øya så må man opp i fart og ta noen forbikjøringer slik at man får litt adrenalin ut i kroppen og skjerper konsentrasjonen Hehe, joda - har alltid fått et rush av å kjøre forbi - men nå er det bare hands down nesten for mye til meg av og til xD værste var når jeg blåste forbi 3 biler på ei langstrekke. Lot gasspedalen hilse på mr gulv og farten ble deretter med 240 hk/. 300 meter lengre frem sto mr veivesen med kjøretøykontroll. Jeg trodde det var mr politi, var helt skjelven sikkert over en time etterpå. Det gir seg liksom ikke Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Man reklamerer ikke for umodenhet. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! Hva har det der med trening å gjøre? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hofteøvelser med myorep. 4 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! Hva har det der med trening å gjøre? skulle akkurat til og si det fest og horer har vel ingen ting og gjøre på "den store treningstråden" Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 La nå gutten få skryte litt da . 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hofteøvelser med myorep. Hahaha :!: Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det har med at jeg ikke drakk så mye som jeg trodde jeg skulle gjøre. Bra for helsa Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Var dama fin da? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ikke den fineste sølvkniven i skuffen, men langt i fra den styggeste! Helt ok, for å være one-night stand. Tror ikke det var så mange andre som ville pult på den festen, kjente henne ikke engang! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Blondine eller brunette? Barbert? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Blondine. Fin liten flystripe faktisk. Høvla med presisjon! Det er faen ikke kødd heller! 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Haha lættis 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! Tok forøvrig 30 push ups i dag. (militær pushups med kassa i bakken og smalt grep) Etter å ha trent 5x5 med 20kg. Ble overrasket over framgangen i reps. Endret 11. desember 2010 av Sno 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Tok forøvrig 30 push ups i dag. Sorry, måtte bare Men er ikke så verst det. Når jeg spilte fotball (altså inntil veldig nylig) klarte jeg så vidt noen. Men har også en ganske god fremgang. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ahhh! Bra fest i går ass! Drakk ikke så mye som jeg trodde jeg ville, mista kalinkaen min som fortsatt var halvfull. Fikk meg mus på staken også, alt i alt en bra fest! Tok forøvrig 30 push ups i dag. (militær pushups med kassa i bakken og smalt grep) Etter å ha trent 5x5 med 20kg. Ble overrasket over framgangen i reps. hvor mange tok du før du startet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå