War Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har du bare en kg og ikke skal kjøpe mer burde du bruke det etter trening ca 30-40 gram. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 1.hva må man trene for å fjerne fette på siden av magen og på midten? 2.Hva må man gjøre for å få six-pac? sit-ups, trener bare to av musklene i magen(?) eller... 3.hjelper push-ups veldig mye? hvis man tarca. 50 om dagen, 25 i en strekk, om morgen og samma om kvelden. offtopic: Jeg har kort hår, vil ha en ny frisyre...noen ideer? skal ALDRI ha langt hår, er bare noe dritt. (på meg i hvertfall) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 1 og 2: Situps fjerner ikke fettet like mye som det bygger opp musklene, derfor er det bra å kjøre generel forbrenningstrening, som f.eks. jogging i tillegg til situps da seff...For å få synlig six-pack må du ha laav fettprosent, hvis du har det er det situps som hjelper.. 3: Hvis du klarer mer enn 10 pushups i strek er det ingen vits å bruke dette som noen måte å bygge muskler på, da trener du heller utholdenhet i armene...Du kan jo prøve å ta en sekk på ryggen med bøker i ellerno, og øke antall bøker etterhvert slik at du ikke kjører på samme vekt (kroppsvekta) hele tida.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er nesten umulig og punktforbrenne. Magemuskler kommer kun fram hvis man slanker bort fettet som dekker dem. Å det kan kun gjøres ved å slanke hele kroppen. Alle har magemuskler, men for å få de ørlitegrann større så er crunches og sit-ups mer enn nok. 15-30 reps over flere set, hvis det er for lett så tar du bare vekter på magen. Men å få de fram med høy fettprosent er som å seile uten vind. Hvis du klarer mer en 20 push-ups ville jeg bare droppet det, siden øvelsen ikke treffer noen muskelgrupper skikkelig. Etter min mening en øvelse som er ubrukelig. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men slanking uten noe særlig muskelmasse fra før vil kun gjøre deg syltynn. Å ingen syns det er pent. Tren deg opp, får så slanke deg litt for å få fram magemusklene neste sommer. Selv om jeg syns det er femi Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ok ok, takk for hjelpen begge to. Det derre om push-ups visste jeg ikke om. (jeg er 15år) Ett spørsmål til, trener sit-ups og crunches alle mage musklene? eller må man gjøre noe i tillegg? Jeg bruke å gå noen ganger på treningsenter. Med alt, vekter og alt mulig. Jeg jogger aldri! bare hvis jeg blir tvunget til det, men hvis det hjelper å få bort fettet på magen. Skal jeg nok begynne å gjøre det litt. Er det noen effektive måter å fjerne fettet på siden av magen? Hvis du legger deg skeivt med begge beina over, slik at du ser mot en vegg og ikke mot taket. Og tar sit-ups sånn? (selvfølgelig snur man hodet oppover når man gjør det). Akkurat som sit-ups bare at man tar sit-ups sidelengs...hjelper det tro? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Sier meg enig med Hyrlen her ass. Men jeg tror du vil være bedre tjent med å begynne på studio. Gnerelt er det slik at man bør det hvis man har treningslyst. (Med mindre man kun skal slanke seg, da..) EDIT: Du kan ikke punktforbrenne. Ingen typer situps vil hjelpe deg å fjerne fett fra mageregionen. Crunches trener hele magen Endret 20. juli 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 åååja, jeg går på studio, men er ikke fult aktiv der. Crunches, hvordan utfører man de? akkurat som sit-ups, men at korsryggen skal være i bakken? slik at hode og bryste går opp og ned? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ok ok, takk for hjelpen begge to. Det derre om push-ups visste jeg ikke om. (jeg er 15år) Ett spørsmål til, trener sit-ups og crunches alle mage musklene? eller må man gjøre noe i tillegg? Jeg bruke å gå noen ganger på treningsenter. Med alt, vekter og alt mulig. Jeg jogger aldri! bare hvis jeg blir tvunget til det, men hvis det hjelper å få bort fettet på magen. Skal jeg nok begynne å gjøre det litt. Er det noen effektive måter å fjerne fettet på siden av magen? Situps og crunches er nok. Kan jo så klart supplere med andre øvelser for å få litt variasjon. Effektive måter og forbrenne fett er å gå lange turer når du mangler overskudd, f.eks før frokost. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 åååja, jeg går på studio, men er ikke fult aktiv der.Crunches, hvordan utfører man de? akkurat som sit-ups, men at korsryggen skal være i bakken? slik at hode og bryste går opp og ned? Siden du er "nybegynner" innen seriøs trening burde du bare hive deg på et prog med kcal overskudd . Kroppen din vil forbrenne fett og bygge muskler iallefall gjennom 1 program i starten. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/20/437955.html http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=284466 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1082703.ece Der var det nok noen som tapte store penger! 1,9millioner piller, burde holde en del år om det er til eget forbruk!!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Bare bra de ble stoppet, trenger ikke flere bolere... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Bare bra de ble stoppet, trenger ikke flere bolere... Det der virket som en veldig trangsynt uttalelse! EDIT: er jo ikke bare "tøffe 17åringer" som bruker dette for å prøve å få respekt, finnes jo de som bruker det til særiøs trening for å bli kroppsbyggere og. Endret 20. juli 2005 av lperik Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Bare bra de ble stoppet, trenger ikke flere bolere... Det der virket som en veldig trangsynt uttalelse! EDIT: er jo ikke bare "tøffe 17åringer" som bruker dette for å prøve å få respekt, finnes jo de som bruker det til særiøs trening for å bli kroppsbyggere og. Jepp, det er noen som vil være bygger og tar dop, men de er fortsatt mennesker og fortjener litt respekt. Men det er et forbudt stoff og det er jo konsikvenser de selv vet om da de bestiller dette. EDIT; trykkleifer Endret 20. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ... Situps og crunches er nok. Kan jo så klart supplere med andre øvelser for å få litt variasjon. Effektive måter og forbrenne fett er å gå lange turer når du mangler overskudd, f.eks før frokost. lange turer før jeg spiser frokost, når bør jeg spise frokost? En lang tur, ca. 1 time? skal jeg gå en lang tur, uten å ha spist noe? la oss si jeg står opp kl.8, spiser frokost kl. 9.30. Hva bør jeg spise til frokost? 2 brødskiver? (spiser det til vanlig) pålegg da? ikke noe potetsalat og majones? En som har nevnt det før, jeg er nybegynner! Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hvordan sette opp dietten din. Endret 20. juli 2005 av War Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ... Situps og crunches er nok. Kan jo så klart supplere med andre øvelser for å få litt variasjon. Effektive måter og forbrenne fett er å gå lange turer når du mangler overskudd, f.eks før frokost. lange turer før jeg spiser frokost, når bør jeg spise frokost? En lang tur, ca. 1 time? skal jeg gå en lang tur, uten å ha spist noe? la oss si jeg står opp kl.8, spiser frokost kl. 9.30. Hva bør jeg spise til frokost? 2 brødskiver? (spiser det til vanlig) pålegg da? ikke noe potetsalat og majones? En som har nevnt det før, jeg er nybegynner! Gå før frokost, 2 piller med omega 3 og et glass vann å et knekkebrød før du går. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Bare bra de ble stoppet, trenger ikke flere bolere... Tror det er flere enn du aner som boler. Å ikke alle er 120kgs ruslebiffer. Jepp, det er noen som vil være bygger og tar dop, men de er fortsatt mennesker og fortjener litt respekt. Mer respekt for en boler enn en som kun sitter på sofaen og drikke cola å bedriver forfall. Endret 20. juli 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Takk skal du ha Hyrlen! du og war. Da begynner jeg med dette i morgen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Takk skal du ha Hyrlen! du og war.Da begynner jeg med dette i morgen. Ikke forvent resultater med en gang, men om 1-2 måneder så er nok rutene på plass. Dette forutsetter jo selvfølgelig at du spiser riktig ellers også... Men vil uansett anbefale at du starter litt mer systematisk trening på studio. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvordan får man tykkere håndledd? (ikke feitere ) Underarmene er litt underdimensjonerte iforhold til biceps osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå