Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er ikke så vanskelig å få sixpack da. men det tar litt tid, situps og jogging funker bra Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ok.. Men grov arbeidet er gjort, så vil si jeg er på god vei *trene sit-ups* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 bra. det hjelper faktisk å gå også så hvis du går mye er det en fordel. foresten husk på å trene ryggen (sinnsykt viktig) ellers får du alvorlige ryggproblemer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 foresten husk på å trene ryggen (sinnsykt viktig)ellers får du alvorlige ryggproblemer Hvilke øvelser tenker du på da.. ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 veit ikke hva jeg skal kalle dem. men det er sikkert en eller annen du kan spørre om hvordan man trener ryggen (blir litt vanskelig å forklare) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Rygghev. For å få sixpack må du nok endre kostholdet noe mm. du har gal frobrenning. I tillegg til å trene mye kardio + magemuskler that is. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Mye som skal til for å få six pack? Ble født å oppvokst som en vanlig gutt, men begynte i 10-års alderen å legge på meg. Jeg har i de senere årene fått slanket vekk endel, men savner fortsatt six pakcen. Nå har jeg "vaskebrett", men det er ikke mye muskelfylt. Det som er det er rent flesk. Så.. Må jeg trene mye sit-ups? Hjelper det? Evt. andre ting? Situps øker vel mest utholdenheten. Det krever en del å få sixpack, det er ikke sixpack bare hvis magemusklene er litt markerte. Det viktigste for å fa sixpack er å trene med apparat/vekter og ikke ta for mange reps. Det er også viktig å ha en lav fettprosent, hvilken fettprosent det krever, varierer etter hvor store muskler du har. Flere mannlige modeller har en unaturlig, og til og med dødelig lav fettprosent. Men, f.eks fribrytere, som f.eks Dave Batista, har en lav, men ikke unaturlig lav fettprosent. Batista har forøvrig brukt en blanding av veksthormoner og insulin vil jeg tro... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kommer jo an på hvor markerte magemuskler du vil ha da... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) edit: forget about it Endret 24. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 denne tenkte jeg litt på, hva syns dere? skal også ha med en sånn shaker, og medlemskap på 3t litt etter nytt år. trener 20reps x2 med 20kg+stangvekta når jeg trener benken, bør jeg gå litt opp i kg eller flere reps med mindre kg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Maxe på gutt. Ta å velg en vekt som gjør at du stabiliserer deg på en 8-12 reps per serie. Jeg bruker f.eks denne malen: Serie | reps | kg 1. 14 x 60kg 2. 12-14 x 60kg 3. 12 x 60kg 4. 10 x 60kg 5. ? x 80/90kg Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Må nesten bare spørre... Er denne tråden forbeholt bodybuilding? - Skal jeg komme med noen våte innlegg eller? (svømming) Svømming er faktisk en veldig god idrett - etter min mening. Noen som ville ha sixpack? Jeg skrev en hel stil om sixpack/svømming for 2 måneder siden Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som ville ha sixpack? Jeg skrev en hel stil om sixpack/svømming for 2 måneder siden Well... bring it on Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Svømming ER en fantastisk måte å komme i form. Du trener hele kroppen og er nesten fritatt for skader. Anbefales. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Må nesten bare spørre... Er denne tråden forbeholt bodybuilding? - Skal jeg komme med noen våte innlegg eller? (svømming) Svømming er faktisk en veldig god idrett - etter min mening. Noen som ville ha sixpack? Jeg skrev en hel stil om sixpack/svømming for 2 måneder siden svømming er god trening det da. du trener jo hele kroppen + utholdenhet Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 legg ut stilen på nettet du! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 legg ut stilen på nettet du! :!: Fikk 5'er på den (VGS), men synes selv den var elendig skrevet - så jeg lar være... btw: Jeg misunner klubben min. Les Hilsen Fra Australia Der skulle jeg vært... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 trener 20reps x2 med 20kg+stangvekta når jeg trener benken, bør jeg gå litt opp i kg eller flere reps med mindre kg? Skal du øke i volum kan du ikke ta 20 reps kompis, ta et oppvarmingssett, så mye du klarer på 15 reps. så tar du 3 sett med så mye vekt du klarer på 6-8 reps. Da kommer volumet! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 så mye du klarer 15 reps på er alt annet enn oppvarming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå