Jim Rager Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Finest det et enkelt å lite program til å stenge porter? skulle så gjerne stengt dc++ porten på min søsters pc.. Edit: Nei, jeg kan ikkje stenge de i rutern pga den er låst av isp Endret 28. november 2004 av citric Lenke til kommentar
power Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dette gjøres med en brannmur på den lokale pcen ZoneAlarm er en grei brannmur og den er gratis www.zonelabs.com Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hadde vert greitt om jeg slapp å bruke det, sist gang jeg stengte en port brukte jeg ZA og da fannt hun ut av det Grunnen til at jeg er så sur på henne er at hun tar 800kbit av 1000kbit linja mi kun til fildeling! jeg er drittlei av å ikke kunne spille noen spill pga det, å banke henne opp får jeg ikke lov til å foreldrene mine nekter å gjøre noe. (de hører ikke etter) Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Løste mitt eget problem. http://lists.gpick.com/pages/Port_Tools.htm Her var det mye nyttig Gleder meg til å kunne spille igjen :D:D Lenke til kommentar
power Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis dere deler internett, må det være mulig å sperre porter på routern deres eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå