Full Metal Jacket Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Husk FOR ALL DEL: Bruk drivercleaner --- google søk : Drivercleaner! den fjerner rester av gamle Geforce4MX drivere! (sånn at ikke ytelsen går ned pga driverrester) og hvis du kjøper Gainward kort, de har viftekontrollering med et vedlagt program (experttool), om Club3d har det samme er godt mulig, men jeg vet ikke sikkert har ikke funnet noe program til club3d for det jeg men trengs ikke uansett,bråker ikke særlig edit: visst noen finner noe kan de gi en url ? Endret 3. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Husk FOR ALL DEL: Bruk drivercleaner --- Har ingen spesiell driver for mx kortet, brukte bare den nyeste nvidia drivern når jeg installerte det for noen dager siden etter formatering av ny hd, så tror ikke det blir noe problem Endret 3. desember 2004 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Har ennå ikke skrudd på maskinen, har vært på byn Skal prøve å få den skrudd på i løpet av det neste kvarteret Deretter følger 3dmark, doom3, farcry, hl2, ut2004 osv Tror jeg skal drøye det til i morgen med å åpne noe pipes. Skal legge inn resultatene mine senere her viss noen er interresert Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Tror jeg skal drøye det til i morgen med å åpne noe pipes.Skal legge inn resultatene mine senere her viss noen er interresert tok meg en dag før jeg hadde nok "mot" til å gjøre det også er interresert i resultater jeg Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 På meg så funger spillene i blant men så fort den skifter hz ser det ut som så får jeg blå skjerm å da kommer dette opp: Visst du får den gamle typen "blå skjerm" er det påtide å bytte oprativsystem, w95,98 duger ikke lenger Du kan like fullt få BSOD i NT5-baserte operativsystemer som Win95/98/ME, sånn i tilfelle du ikke visste det...? Den aktuelle feilmeldingen som står i blåskjermen der, tyder mye på enten driverfeil som skaper konflikt, eller noe så banalt som RAM-feil... Sistnevnte er lite sannsynlig m.t.p. at hans PC tydeligvis ikke har gjort lignende før... Men som flere påpeker; vær nøye med å bruke f.eks. Drivercleaner, rens alt av det gamle, sørg for å få rene installasjoner, slik at Windows slipper å spørre om du vil erstatte den og den og den og den filen til fordel for en eldre/nyere fil... Da minimerer du sannsynligheten for feilmeldinger og tull. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 tusen takk for gode tips folkens, vel fant det ut etter å ha gjort dette: *fjernet drivere, installert dem på nytt *flyttet på lydkortet og andre ting* *installert Win Xp Service pack 2 *avinstallert drivere om og om igjen til slutt så fant jeg ut at det er Zonealarm brannmuren min som rett og slett har F**** systemet mitt, beklager språket men er rimelig oppgitt. Det viste seg at under spilling så gjorde brannmuren noe og hvis jeg tok å trykket på tab knappen til desktop så klikka hele systemet for brannmuren god tok ikke det. Nå er den av under spilling og alt går bra. Nå gjennstår det bare å finne noen fiks til hl2 så den og kan flyte normalt. Er lei av slowdowns. Arg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå