Gå til innhold

Club3d Geforce 6800

tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter et GeForce 6800 (NU) jeg også, så hvis dette anbefales blir det gjerne dette...

Men noen som vet om dette kortet er en bråkebøtte? (eller om det har noen slags viftestyring)

Skal ha det i den nye Shuttle'en i stuen, så for min del er støy et litt viktig tema ;)

Lenke til kommentar
Er på jakt etter et GeForce 6800 (NU) jeg også, så hvis dette anbefales blir det gjerne dette...

Men noen som vet om dette kortet er en bråkebøtte? (eller om det har noen slags viftestyring)

Skal ha det i den nye Shuttle'en i stuen, så for min del er støy et litt viktig tema ;)

viftehastigheten kan stilles på med et program.. ( correct me if im wrong! )

Lenke til kommentar
men det er jo over 600 kroner dyrere da uten frakt! :p og det er en god del for min dampveivalserte lommebok! :whistle: hehe
Får håpe på det beste når jeg får det!
Betryggende å høre om bl.a F-14's gode erfaringer med kortet!
Hvor mye yter det forresten i forhold til LE?
Syns noen burde skrive en test på kortet! :thumbup:
Lenke til kommentar

hei F-14, har du og problemer med å spille spill når du oppgraderer driver versonen til alt annet enn 61.76? På meg så funger spillene i blant men så fort den skifter hz ser det ut som så får jeg blå skjerm å da kommer dette opp:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Hva er dette for noe? Synes dette kortet ikke er så mye å skryte av, bare trøbbel med det.

Lenke til kommentar
hei F-14, har du og problemer med å spille spill når du oppgraderer driver versonen til alt annet enn 61.76? På meg så funger spillene i blant men så fort den skifter hz ser det ut som så får jeg blå skjerm å da kommer dette opp:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Hva er dette for noe? Synes dette kortet ikke er så mye å skryte av, bare trøbbel med det.

hadde et lignende problem med 5200 så det er nok driver.

jeg bruker 66,81 og har ikke hatt problemer i det hele tatt

Lenke til kommentar

:dontgetit: nå er tiden kommet, mitt Geforce 6800 ligger i senga, klar til montering :dontgetit:

Det er ca 3 ganger så stort og bredt som mitt Geforce 4 MX.

Hadde ingen aanelse at det skulle være så gigantisk :cry:

Er vettskremt for å slå på maskinen..

Dette kan bli begynnelsen på en ny era uten Geforce2mx og G4mx kort.. (eller starten på et svidd 6800 :cry:

Dette er et historisk øyeblikk, jeg har nå kommet til en milepæl i livet :p

Må mote meg opp!!! :blush::p

Lenke til kommentar
:dontgetit: nå er tiden kommet, mitt Geforce 6800 ligger i senga, klar til montering :dontgetit:

Det er ca 3 ganger så stort og bredt som mitt Geforce 4 MX.

Hadde ingen aanelse at det skulle være så gigantisk :cry:

Er vettskremt for å slå på maskinen..

Dette kan bli begynnelsen på en ny era uten Geforce2mx og G4mx kort.. (eller starten på et svidd 6800 :cry:

Dette er et historisk øyeblikk, jeg har nå kommet til en milepæl i livet :p

Må mote meg opp!!! :blush::p

hehe veit de er svære som nei faen!

saken var ca 2,5 ganger større enn fx5200 og litt lengre i vær retning enn 9800pro :!:

ble litt skremt jeg å ,måtte ta ut hardisk buret og sette der som floppy egentlig skal stå i chieftec kasser hehe

Lenke til kommentar

Husk FOR ALL DEL: Bruk drivercleaner --- google søk : Drivercleaner! den fjerner rester av gamle Geforce4MX drivere! (sånn at ikke ytelsen går ned pga driverrester)

og hvis du kjøper Gainward kort, de har viftekontrollering med et vedlagt program (experttool), om Club3d har det samme er godt mulig, men jeg vet ikke sikkert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...