oskar1 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hvordan få nvclock til å starte automatisk med kortet overklokket når linux starter? Slik at jeg slipper å overklokke kortet hver gang jeg skal spille.. Jeg bruker Debian. mvh Oskar Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Hehe, nei jeg kom på hvordan selv.. Fatter ikke hvordan jeg ikke husket dette.. Bare se bort i fra denne tråden! mvh Oskar Lenke til kommentar
olasverre Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Tja, jeg kjenner ikke noe spesielt til debian men en løsning jeg tror skal funke er: se i /etc/rc.d/ der skal det ligge noen filer, se om du finner noe som heter noe med .local eller lignende der, legg til nvclock linja til slutt.. ..hvis debian bruker sysV init da.. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 15:10, olasverre skrev:Tja, jeg kjenner ikke noe spesielt til debian men en løsning jeg tror skal funke er:se i /etc/rc.d/ der skal det ligge noen filer, se om du finner noe som heter noe med .local eller lignende der, legg til nvclock linja til slutt....hvis debian bruker sysV init da.. Det gjør den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå