JohnMartin Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kjøpte SE T630 i sommer og hadde noen problemer. Når noen sendte meldinger til meg, så hendte det ofte at de ikke kom igjennom. Jeg ringte til telenormobil kundeservice og fikk jo mye hjelp.. NOT! Gikk så til en lokal mobilforhandler og forklarte problemet og vi kom frem til at han skulle lage et nytt simkort til meg, siden det jeg hadde var flere år gammelt. Leste også på nettet om noen instillinger som man kunne forandre på hvis man hadde det problemet. Synts at problemet løste seg litt, er jo ikke helt sikker om jeg fikk alle meldingene folk sendte til meg. Men nå har problemet oppstått igjen!! I den siste tiden nå, så har meldinger stoppet å kommet inn på mobilen min. Og det er ikke for at folk ikke sender meg meldinger Får jo inne noen melding nå og da, men flertallet kommer ikke igjennom. De sender meg mange meldinger, så ringer de opp og lurer på hvorfor jeg ikke har svart. Men det jeg lurer på er om det er noen som har hatt samme problemet?? Er virkelig irriterende og føler at det er litt ille å kjøpe seg en ny mobil bare pga dette. Håper på litt respons Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har ikke vært borti akkurat dette, men vet at mange T630 eiere har problemer med å ta i mot autooppsett over SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå